PDA

NJ å MA

Se full versjon: NJ å MA

jimnich64

Jeg planlegger en tur fra nord NJ til Greenfield, MA (slektninger der). Min idé var å sykle enten over Bear Mountain Bridge og vestover gjennom Westchester, eller over GWB og nordover gjennom Bronx i Westchester. Mitt endelige mål er å komme over til Connecticut River-området og sykler nordover derfra.

Noen råd om hvordan du kommer over Westchester og vestlige CT mot Hartford? Hva er CT rute 6 liker å sykle på?

Alternativ mulighet er å fortsette opp rute 9 og krysser Hudson på Newburgh. Kanskje det kan være bedre?

Takk for råd,

Jim

Ken Roberts

Hva jeg faktisk har gjort før er over GWB, deretter følger gater i New York City sykkelen kart til Van Cortlandt Park i Bronx, da ride "Old Put" rail stien (med enkelte nødvendige avledninger på veiene) opp gjennom Westchester County til Karmel i Putnam County. Så på veier å Brewster og nordover gjennom østlige Dutchess fylke gjennom Pawling - Wassaic - Millerton (nær MA-CT-NY hjørne). Pretty landbruksområde nord for Pawling. Det er tre ulike måter å krysse ryggen frå Dutchess til CT. Generelt tror jeg riding i Harlem dalen øst Dutchess fylke er penere enn CT, så ville jeg pleier å gå lenger nord i NY før du slår east.Alternate mulighet er å fortsette opp rute 9 og krysser Hudson på Newburgh.Between Bear Mt + Newburgh. the Storm King Mt Hwy delen av Rt 218 er spektakulær. (Hvis du bor i NJ og har ikke gitt opp å ri på den ennå, som fortjener en egen tur av sine egne - ikke nødvendig å legge den til denne MA rute.) Men jeg har aldri hørt om en god rute for kryssing sørlige Dutchess fylke fra Newburgh-Beacon bro til CT.CT rute 6Don't vet noe om det, men det er en Connecticut State sykkelen kart på nettet som etikettene forskjellige veier basert på egnethet for sykling.

Ken

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 3.2.2