PDA

Minneapolis og omkringliggende forstedene kart

Se full versjon: Minneapolis og omkringliggende forstedene kart

keydates

Jeg lurer på om det er kartene som er omtrent lik Michelin-kart for Minneapolis (og fortrinnsvis vestlige forsteder) område. I utgangspunktet vil jeg gjerne noe jeg kan lett bære med meg mens riding, ville ha kilometerstand markert på kartet, vil være detaljert nok til å vise noen av de lavere trafikk veiene, men dekker et stort nok areal å gå på en stor tur, og muligens store deler av havet merket (selv om sistnevnte selvsagt er usannsynlig for Minnesota). Noen som vet om et slikt kart?

MNRon

Jeg lurer på om det er kartene som er omtrent lik Michelin-kart for Minneapolis (og fortrinnsvis vestlige forsteder) område. I utgangspunktet vil jeg gjerne noe jeg kan lett bære med meg mens riding, ville ha kilometerstand markert på kartet, vil være detaljert nok til å vise noen av de lavere trafikk veiene, men dekker et stort nok areal å gå på en stor tur, og muligens store deler av havet merket (selv om sistnevnte selvsagt er usannsynlig for Minnesota). Noen som vet om et slikt kart?

Det er en meget god sykling kart over Twin Cities og omkringliggende områder. Start med å se på MNDOT (Minnesota Department of Transportation) nettsted og Google for Minnesota sykling kart.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations supported by vBET Translator 3.2.2