PDA

Hvordan planlegger du ruter?

Se full versjon: Hvordan planlegger du ruter?

BostonJack

Hei alle sammen, ny her.

Jeg har det som sannsynligvis er et veldig dumt spørsmål for dere ... Hvordan planlegger du ditt ruter? Har du bare bruk MapQuest og angi «unngå motorveier"? Eller er det mer komplisert enn som så?

Takk for hjelpen!

MNRon

Hei alle sammen, ny her.

Jeg har det som sannsynligvis er et veldig dumt spørsmål for dere ... Hvordan planlegger du ditt ruter? Har du bare bruk MapQuest og angi «unngå motorveier"? Eller er det mer komplisert enn som så?

Takk for hjelpen!
De fleste stater har sykkelruter foreslått, som gjør mange byer. Hvis du gjør litt googling du enkelt kan finne sykkelkart som vil gi deg skulderbredde, tilstedeværelse av Rumble strimler, trafikk teller, for Minnesota, Iowa, Kansas, Illinois, Wisconsin, Wyoming, South Dakota, Colorado og Oregon, for å nevne få. Mange byer (Minneapolis, Duluth gjøre det samme). De fleste fylker i USA har kart tilgjengelig på Internett, og du kan se hvordan veiene er asfaltert. Mange lokale biccyling klubber har veier / ruter / guidebboks online eller fot kjøp. Cross coujntry rutene er lett tilgjengelig, også. Hvis du ser opp nettsteder for gruppen ritt som RAGBRAI eller fundraisiing ritt som MS rides, vil de ha kart på Internett.

Fortell meg hvor du ønsker å ri, kanskje jeg kunne hjelpe. Hvis det er i Midtvesten jeg kan hjelpe deg mye!

BostonJack

Takk for opplysningen.

Jeg tenkte Boston-Montreal

Er det gjennomførbart?

MNRon

Takk for opplysningen.

Jeg tenkte Boston-Montreal

Er det gjennomførbart? Sannsynligvis;) Google staten avdelinger av transport for hver stat du krysser, søker for sykling kart over stier / motorveier; gjøre det samme for fylkene, kan du krysse og byer du vil kanskje forbi eller gå igjennom . Google "Montreal Boston Sykkeltur / rute / tidsskrift" og du kan finne en dagbok eller en blogg for noen som har gjort det før, full av gode tips. Sida «cross-stat eller veldedighet rir holdt jeg de områdene du kan kjøre gjennom, og se om de har kart på Internett. Tilbring et par kvelder å surfe rundt og du vil sannsynligvis ha alternativer å velge fra.

Det kan ta litt tid, men en eller to gode treff og du kan bli satt. Du kan også finne en ridetur (eller telt) partner å ri med!

Jeg skal gjøre noen ser på dine vegne når Super Bowl blir kjedelig, sier en gang er det 24-3 Patriots!

MNRon

Hei alle sammen, ny her.

Takk for hjelpen!
hei BostonJack - MinnesotaRon her.

Jeg gjorde et raskt søk, og hvis du Google Vermont og New Hampshire for sykling kart, vil du treffer paydirt. Massevis av PDF-filer til nedlasting. Når du får en idé om ruten din, kan du plotte det på www.MapMyRide (http://www.MapMyRide), som lar deg tilpasse fine kart med veibeskrivelse og en høyde profiler.

Boston-Montreal-Boston er også den største langdistanse radonneur (ultra lang avstand sykling) hendelse i USA og alle som tilhører noen av de zillion sykling klubbene i New England kunne koble deg opp med info.

Hold oss oppdatert på den store turen!

Eden

Boston til Motreal er en Randonee rute
http://www.geocities.com/bmb/

det er en grunnleggende kart på denne siden og jeg er sikker på at du kan grave opp mer informasjon hvis du søker litt.

BostonJack

Wow, takk folkens.

Ser gjennom alt dette, gjorde jeg en ganske detaljert kart fra spissen av Cape Cod til Boston. Så jeg tror når du unngå motorveier, vi snakker om en 500 mil tur fra Provincetown til Montreal.

Jeg har ingen anelse om enda en vag ide om hvor lang tid det ville ta å sykkel en 500 mil tur skjønt. Jeg har aldri gjort noe i nærheten så lenge av en tur ... Alle begrep hva slags hourly tempoet en rimelig fit, men på ingen måte Lance Armstrong, langdistanse rytter kan holde mens han fremdeles prøver å ta i naturen litt?

Eden

Jeg vil si ta hva du er komfortabel ri på en dag uten å bære ting og halvere den. For meg personlig tror jeg at 30 til 60 miles per dag, avhengig av terrenget, er et godt tempo for ikke støttes touring. Det gir deg tid til å stoppe opp og nyte alt underveis, og du ikke ender opp på ditt stoppe poeng sent og exhasted. Its no moro å prøve å slå opp telt og kokk i mørket .... Hvis du planlegger å være på slutten av turen hver dag rundt 3-4 pm det er på tide å slå leir, slappe av, gjøre litt sight seeing, ta en lur, få middag etc.

Husk når du planlegger at å få frokost, breaking din leiren ned og pakke på sykkelen alle tar tid, så med mindre du er en ekstremt tidlig riser du sannsynligvis ikke får på veien frem til 8 eller 9 tidligst. Som forlater 6 eller 7 timer å kjøre og syn se og til lunsj. Selv om det høres ut som nok tid til å pakke 100 miles i, vil du få bære ting, som ikke langsom en person nede, og det ville ikke forlate mye tid til å stoppe å ta i severdigheter.

Ta en weekend tur med alt utstyret første til å regne ut The Kinks også. Bare å pakke sammen sykkelen din kan være en utfordring hvis du kommer fullastet. Du vil også få en følelse for hva din sykkel føles lastet opp og hva slags forskjell den ekstra vekten skal lage til tempoet ditt.

Også hvis du planlegger din reise i mindre biter, er det ingenting å stoppe deg fra å gå på hvis du kommer til din neste planlagte stopp veldig tidlig. Når vi reiste til Spania hadde vi en dag alle planlagte ut - vel det viste seg at fra hotellet om morgenen til det neste stedet vi planla å bo var nedoverbakke - seriøst .... Det tok oss omtrent en time eller to å gjøre hele strekningen vi hadde planlagt for dagen, men den neste byen var ikke så langt, så vi bare fortsatte.

MNRon

Wow, takk folkens.

Ser gjennom alt dette, gjorde jeg en ganske detaljert kart fra spissen av Cape Cod til Boston. Så jeg tror når du unngå motorveier, vi snakker om en 500 mil tur fra Provincetown til Montreal.

Jeg har ingen anelse om enda en vag ide om hvor lang tid det ville ta å sykkel en 500 mil tur skjønt. Jeg har aldri gjort noe i nærheten så lenge av en tur ... Alle begrep hva slags hourly tempoet en rimelig fit, men på ingen måte Lance Armstrong, langdistanse rytter kan holde mens han fremdeles prøver å ta i naturen litt?

On my self-contained jaunts jeg har i gjennomsnitt ca 70 miles per dag, men vær og vind vanligvis bety mer enn miles. Mitt lengste dagen (127 miles) var blant de enkleste, men en kald, våt, vindfulle 35 kilometer dag likevel alltid for meg. Du må prøve å få wekenders og se hvordan du liker å ri, utvikle din egen stil. Jeg pleier å føle seg bedre å komme tidlig opp og ridning 20 miles før du spiser frokost, men det er bare meg. Jeg liker å bli gjort ri tidlig om ettermiddagen, ta en lur, så se severdigheter.

Bike tripping er den mest kostnadseffektive måten å få en flott ferie, IMHO. Yer gonna love it!

EmPat

www.bikely.com

www.mapmyride.com

Begge har søkealternativer, dette er hvor jeg får nye ideer ride.

Thedarklord

Også hvis du planlegger din reise i mindre biter, er det ingenting å stoppe deg fra å gå på hvis du kommer til din neste planlagte stopp veldig tidlig. Når vi reiste til Spania hadde vi en dag alle planlagte ut - vel det viste seg at fra hotellet om morgenen til det neste stedet vi planla å bo var nedoverbakke - seriøst .... Det tok oss omtrent en time eller to å gjøre hele strekningen vi hadde planlagt for dagen, men den neste byen var ikke så langt, så vi bare dro on.You var heldige! Tenk hvordan det ville ha vært hvis din planlagte rute var omvendt - alle oppoverbakke!

Over her i Europa (ok, iallfall i Tyskland, men jeg innbiller meg det bør være tilsvarende i andre land), kan du vanligvis få kart som viser sykkelruter - det inneholder informasjon om stien er brolagt eller skitt, der det er delt med veien, steder der du kan få hjelp, karakterer på ruten, etc.

BostonJack

Jeg skal gjøre noen ser på dine vegne når Super Bowl blir kjedelig, sier en gang er det 24-3 patrioter! Thanks a lot! : p

fleutz

Det er enkelt prøve et reisebyrå som spesialiserer seg på Opplevelsesreiser. Jeg gjør!

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 3.2.2