Se full versjon: gode ritt i sørøst MI?
gode ritt i sørøst MI?
Hi everyone,
Jeg har nettopp flyttet til Detroit-området og er på utkikk etter en god 1-2 dagers tur til å gjøre med min 60 år gamle far. Han har gjort en flat-tallet i en dag før, men det var ganske grov. Vi kunne kjøre 2-3 timer fra Detroit.
Alle som har noen forslag?
Takk så mye!
Hi everyone,
Jeg har nettopp flyttet til Detroit-området og er på utkikk etter en god 1-2 dagers tur til å gjøre med min 60 år gamle far. Han har gjort en flat-tallet i en dag før, men det var ganske grov. Vi kunne kjøre 2-3 timer fra Detroit.
Takk så mye!
Mens SE Michigan er ikke den mest sykkel vennlig området rundt, er det noen fine turer. En kommende tur i nedover området er "Metro Grand Spring Tour".
En annen meget hyggelig tur (veldig kupert) skjer hver vår og høst i Charlevoix området. Begge har flere avstander opp til 100 miles.
Hi everyone,
Takk så mye!
Jeg er enig med de andre poster om Detroit området sykling. Det kan imidlertid være i endring til det bedre ... Jeg vet ikke.
Hvis du tenker på vei nordover, se nærmere på karuseller og ruter som tilbys:
http://www.cherrycapitalcyclingclub.org/
Traverse City Området er mye mer sykling orientert. Den cccc setter på veldig hyggelig turer og har mange ruter rundt i området og kartlagt ut på en treningsøkt bevis kart.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0