PDA

Se full versjon: Travel mate for april 2008 i NZ

Travel mate for april 2008 i NZ

nutzid

Hey Ho,

Etter at jeg fikk min første tur på sykkel med alle tingene som er nødvendig for freecamping og arbeider på gårder osv. Jeg tenkte at det kunne være hyggeligere med en eller to andre personer.
Snart begynner jeg å jobbe på en eplehagen og vil komme tilbake til Auckland i midten av april.

Jeg Jonas fra Tyskland, 21 år gammel og startet min tur sammen med søsteren min og kjæresten hennes i Australia i oktober. Siden desember Jeg jobber og reiser på egen hånd, og nå vil jeg gjøre min drøm og oppdage New Zealand med sykkel. Jeg skal nok bli her til februar 2009.

Jeg er veldig open minded og fleksibel, men jeg virkelig ønsker å sykle til Mt. Ruapehu på vinteren for å arbeide og skiturer.
---
Gi meg beskjed hvis du ønsker å gjøre en lignende tur, og vi vil forhåpentligvis få en fin tid i livet. Jeg elsker å le!
---
Jeg lastet opp en nettside med to bilder og et kontaktskjema: http://jonnay.jo.funpic.de/Bilder/bicycle/index.php

youhaditcoming

Hei

Jeg vil gjerne bli med deg på den turen ... Men jeg er på ferie vil bli overtatt av neste uke ...

lykke til!

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish