PDA

Råd for LEJOG

Se full versjon: Råd for LEJOG

Gadolinium

Jeg og min venn planlegger å sykle Lands End til John O Groats i sommer.

Noen råd fra turné veteraner å hjelpe oss å foreta denne mammuten turen??

onelonerider

Hei, jeg er ikke en veteran LEJOG tourer, men jeg gjorde det for to uker siden for første gang, er det en flott tur. Jeg er usikker på hva slags råd du spør, men i form av utstyr Kontroller at du har reservedeler, men ikke overdriv, en ekstra kjetting eller bare koblinger er nyttig og sørge for at du har et verktøy som dekker alt på sykkel just in case. Its 874 miles direkte, men realistisk sett er du sannsynligvis kommer til å gjøre 900-950, er jeg ikke sikker på hvor mange miles din i stand til, eller hva du planlegger å gjøre. Jeg planla å gjøre 67 miles per dag og gjøre det i rundt 15 dager, men jeg endte opp å gjøre 90 miles per dag og fullførte den i 11 dager-Jeg vil sette dette ned til ernæring hovedsakelig hvis du spiser nok mat, drikke nok væske og holde kroppen uthvilt og ben strukket du vil gå lenger enn du tror på en dag. Mitt lengste trening ri var 80 miles, men på turné min lengste dag var 140 og dvs bare fordi jeg spiste mye mat-Jeg elsker pizza, dvs alt jeg trenger når jeg turnerer-mye karbohydrater og fett i osten.

Forhåpentligvis er dette til hjelp eller en start uansett, alle de beste

cyclemanx

Jeg kjenner folk som red LEJOG så fort som mulig. De så bare deres forhjul, og kunne ikke huske navnene på de fleste av byene de gikk gjennom.
Andre cruise langs observere sine omgivelser, møte og snakke med lokalbefolkningen og tar en og annen adspredelse, og få nye venner, som nå er gamle venner.
For å få mest mulig ut av reisen din, er det første du trenger å pakke, rett holdning og adferd. Ditt formål bør omfatte trivsel, læring og oppdagelse, er de grunnleggende årsakene til touring.
Ha en fin tur. Vær trygg, og være forsiktig. Det er vanedannende.

daveornee

Jeg og min venn planlegger å sykle Lands End til John O Groats i sommer.

Noen råd fra turné veteraner å hjelpe oss å foreta denne mammuten turen??
Gå så tidlig på sommeren som mulig som turist trafikken øker.
Plan på god regntøy og vanntette bære poser ... Tror skjermer med gjørme klaffene. Nice lange dager, men tenk på hvor du vil bo så tidlig som mulig under hver ri. Jeg liker tanken på å finne et hvilested tidlig og turnerer rundt det som kveldslyset gir og som kroppen din vil. Det finnes noen meget bratte karakter at jeg skulle gå (Millook Haven i Cornwall har en 30% stigning hver side) og noen at jeg ville takle bare for å si at jeg gjorde det opp ... Jeg stopper for et par "syn" på vei ned.
B & B's are fine, hostles er travelt, men rimeligere. Du bør bestemme på forhånd hvor mye tid og penger du vil investere og deretter bestemme hvordan du vil oppsøke den. Se om du kan finne noen som har OS Landrangers kart for ruten til å gjøre noe før turplanlegging.

cyclemanx

Gå så tidlig på sommeren som mulig som turist trafikken øker.
Plan på god regntøy og vanntette bære poser ... Tror skjermer med gjørme klaffene. Nice lange dager, men tenk på hvor du vil bo så tidlig som mulig under hver ri. Jeg liker tanken på å finne et hvilested tidlig og turnerer rundt det som kveldslyset gir og som kroppen din vil. Det finnes noen meget bratte karakter at jeg skulle gå (Millook Haven i Cornwall har en 30% stigning hver side) og noen at jeg ville takle bare for å si at jeg gjorde det opp ... Jeg stopper for et par "syn" på vei ned.
B & B's are fine, hostles er travelt, men rimeligere. Du bør bestemme på forhånd hvor mye tid og penger du vil investere og deretter bestemme hvordan du vil oppsøke den. Se om du kan finne noen som har OS Landrangers kart for ruten til å gjøre noe før turplanlegging.
Det er gode råd David.
Sørg for at sykkelen er i god mekanisk stand, passer for en lang reise.
Endre noen slitte deler. Sjekk, clean, smøre og justere alle kulelager, dreies, kabler, kjeden og derailleurs. Monter nye dekk, rør og brems blokker.
Når på turné, skal være av veien ved 4pm senest.
Bekreft overnatting så snart som mulig. Head straight for lokale Info Centres. De vet ting som ikke står oppført, og vil ofte gjøre overnattinger for deg.
Ride on Sustrans spor når de hodet måte.
Hovedveier kan noen ganger være godt for sykling, så ikke alltid unngå dem.
Quiet landeveier kan være vanskelig når de er smale og svingete, med høye hekker, og beveger seg raskt trafikken som kommer den andre veien, så oppholdet på vakt.
Spis tre gode måltider hver dag. Ikke hoppe over frokost eller lunsj. Styrken du har i dag avhenger av hva du spiste i går. Et glass øl på kveldstid er definitley gunstig, selv om du ikke normalt å drikke alkohol.
Sjekk dekkene dine press hver eneste dag. Bruk minimum anbefalt dekktrykk å gi en mer komfortabel tur. Carry tre eller fire rør, slik at du ikke trenger å reparere rør på siden av veien. Carry et par ekstra eiker og talte nøkkel.
Carry a chain sikring verktøy og reservedeler koblinger som passer dine kjeden dimensjoner.
Hver dag, rent og smøre kjedet og derailleurs, clean i hjulene bremsing flater, og kontrollere brems blokkene er riktig justert.
Beware of aluminium pannier rammer. De har en tendens til å arbeide stivne og snapper liker gulrøtter.
Ikke glem en daglig påføring av bum krem, solkrem og leppepomade, for deg, ikke sykkel.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 3.2.2