PDA

Replacement Wheel Rim Trek 520

Se full versjon: Replacement Wheel Rim Trek 520

barrabus

Felgen på bakhjulet på min Trek 520 eksploderte da jeg pumpet opp hjulet før du går ut en tur nylig: forvirret:.

Jeg ønsker å erstatte den kanten, men ikke huben hvis det er mulig.
Felgen som eksploderte var en Bontrager Maverick.
Hva rim ville folk anbefale?

Skål.

B

Eden

Det kan skje når det er mye slitasje på felgen. Du er heldig det skjedde ikke da du var på vei ned en bakke og bremsing ..... Det bør ikke være et problem å fortsette å bruke huben (selv om det kan være lurt å rengjøre og pakke det eller har det renses og pakkes om det har aldri vært betjent). Det er massevis av muligheter der ute for felger og eiker, så jeg egentlig ikke har noen konkrete forslag enn å finne rundt LBS scene og finne ut hvem som har et godt omdømme for hjulet bygningen. De skal kunne anbefale en god kant for måten du bruker sykkelen.

Fendercrazy

Sjekk ut Sun CR18 felgen.

AlvChen

Mavic Open Pro. Aldri hatt et problem med det, selv etter at tonnevis av misbruk, men et rim er også så god som den personen som bygger rattet.

geoffs

Jeg vil b erstatte den med en hastighet dyad. Det handler om beste touring kanten på markedet. Kanten av valget for Peter White, som gir en livstidsgaranti med hjulene han bygger.

skål
Geoff

daveornee

Felgen på bakhjulet på min Trek 520 eksploderte da jeg pumpet opp hjulet før du går ut en tur nylig: forvirret:.

Jeg ønsker å erstatte den kanten, men ikke huben hvis det er mulig.
Felgen som eksploderte var en Bontrager Maverick.
Hva rim ville folk anbefale?

Skål.

B
Velocity Dyad, men du må respoke med kortere eiker.
Eller hvis du vil spare $ $, Alex DM-18 som er nesten likt ERD som Bontrager Maverick.
Vi kjører Dyads på vår turnerte sammen med flotte resultater.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish