PDA

Overnight Bike Camping Advice Needed

Se full versjon: Overnight Bike Camping Advice Needed

TrekDedicated

Hi everyone,

Jeg skal til å begynne å gjøre overnight sykkel camping turer. Basically, riding etter jobb på fredag 30-40 miles til en campingplass, og tilbringe natten og deretter pakking opp neste dag og ri hjem.

Mitt spørsmål:

1) Hvilken type telt?
Jeg vil foretrekke en som jeg kunne passe sykkelen i.

2) Hva slags mat?

3) Hva slags sovepose?

Jeg er en stor campingvogn allerede, men aldri med sykkel og er nysgjerrig hva andre gjør. Jeg ser etter utstyr som jeg kan passe inn i en vandring back-pack.

Takk for alle innspill!

TD

alfeng

Jeg skal til å begynne å gjøre overnight sykkel camping turer. Basically, riding etter jobb på fredag 30-40 miles til en campingplass, og tilbringe natten og deretter pakking opp neste dag og ri hjem.

Mitt spørsmål:

1) Hvilken type telt?
Jeg vil foretrekke en som jeg kunne passe sykkelen i.

2) Hva slags mat?

3) Hva slags sovepose?

Jeg er en stor campingvogn allerede, men aldri med sykkel og er nysgjerrig hva andre gjør. Jeg ser etter utstyr som jeg kan passe inn i en vandring back-pack.
FWIW. Jeg anbefaler en billig 2-mann DOMED teltet ... bringe noen avis til linje sykkelen sin side av teltet etasje + noe stivere i front gaffel (eller venstre pedal / etc. avhengig av hvordan du velger å plassere sykkelen i telt) for å hvile på / i ditt bunnen av en 2-liter brus flaske (til venstre pedal) eller hva du tror kan fungere for deg.

Hvis vekt er ikke et problem, vil jeg anbefale en selvbetjent pumpe mat fordi de rulle strammere ... Eller, hvis vekten er en faktor, da en IKKE-Ensolite microcell pad (dvs. det er blokker som har null hukommelse, men følgelig ikke ruller så stramt).

Jeg vil velge en syntetisk pose (noen ganger det regner selv når den ikke er i prognosen & Down ikke dårlig i fuktige forhold) som er vurdert til 32 º C selv om luft temp vil trolig være rundt 60 º eller varmere FORDI ganger temperaturen swing fra dag til natt + mulig tretthet kan bare gjøre det føles mye kaldere enn det er.

BTW. Du virkelig ønsker Sykkelveske ... vil du være en meget ulykkelig CAMPER hvis du prøver å ri med en ladd ryggsekk ... ELLER, du var bare angir hvor mye volum du lyst til å jobbe med (dvs. 3500-4500 cubic inches)?

scuppy

Du sover med sykkel i teltet: forvirret:

alfeng

Du sover med sykkel i teltet: forvirret: Det er bedre å sove med sykkel inni teltet enn å våkne opp og finne sykkelen har funnet veien til et nytt hjem!

gjengede

Du sover med sykkel i teltet: forvirret: Absolutt! Og sover girly utenfor. Noen mennesker finner det underlig, og det er mer enn ett bilde på nettet fra forskjellige løpsmøter.

AlvChen

Mitt spørsmål:

1) Hvilken type telt?
Teltet jeg bruker er REI Half Dome 2 HC telt. Den har to dører og to vestibules. De vestibules var høye nok for meg å trille sykkelen inn. Det er ikke teknisk i teltet, men det er dekket av teltet. Aldri hatt et problem. Jeg hadde også en trailer, så jeg trillet tilhengeren under andre vestibyle. Teltet har også klipp, i stedet for ermene for polene, så det er ekstremt rask å sette opp og det er relativt lett.

2) Hva slags mat?
Puten jeg bruker er Thermarest Pro-Lite 3. Saken er super lett, super liten, og ganske gode. Det er litt kostbar, men jeg har ikke hatt et eneste problem med den.

3) Hva slags sovepose?
Jeg har en billig sovepose som jeg fikk fra eBay, men jeg kjøpte det først og fremst fordi den komprimeres ned til en relativt liten størrelse. Jeg husker ikke merke eller modellnavnet. Som ovenfor, vil jeg foreslå en syntetisk pose for mindre bryderi.

Her er et tips for deg, når du kommer til campingplassen, rulle soveposen og pad først, slik at de har en sjanse til å få sin loft (utvidelse som oppstår mellom fibrene til riktig isolere din bag / pad) inne i teltet og gjøre alt else etterpå.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Thanks to vBET 3.2.2 you can enjoy automatic translations