PDA

Northern Tier Route

Se full versjon: Northern Tier Route

onelonerider

Jeg touring-Amerika via den nordlige tier senere i år og jeg lurer på om noen ville være interessert i å bli med meg, har jeg kartene og den ruten er fastsatt slik at dette ikke ville bli et problem. Jeg er en 25 år gammel mann og bor i Storbritannia. Jeg håper å lande i Vanouver eller Seattle i september en gang og fullføre 4200 mil ruten mellom 65 og 75 dager, så flyr tilbake fra New York eller en mer lokal flyplass i nærheten av Bar Harbour, Maine (målgang punkt) rundt november tid. Min intensjon er å se så mye av naturen og folk i Amerika som mulig. Ruten dekker fire fjellkjedene slik at det ikke vil ikke være en tur i parken. Har gjort mye sykling før, men i øyeblikket har en pause fra det.

Jeg har ikke en spesiell kjærlighet å ri for øyeblikket enten så hvis noen har en sak de er opptatt av og ønsker å skaffe penger så er jeg villig til å arbeide sammen for saken.

Jeg har sikkert savnet ut massevis av detaljer om dette, men og ting du trenger å vite så vel, men hvis du kontakte meg kan jeg gi deg en idé.

Takk for lesing og jeg ser frem til å høre fra deg.

Rob

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations delivered by vBET Translator 3.2.2