Se full versjon: Sikkerhet i USA
Hei der,
Jeg ropte etter litt råd om turné i Amerika.
Jeg turné i Nord-tier over Washington Idaho Montana North Dakota hele veien over til staten Maine på Atlanterhavskysten. Jeg komfortabel med avstanden er nødvendig for å dekke, og jeg er komfortabel med alt som er i min kontroll. En ting jeg er litt bekymret for er faren fra dyr over denne ruta, vet jeg at de fleste nettene jeg skal sove på en campingplass, og det ville ikke være noe problem, men jeg spør hva er sjansene for å faktisk bli angrepet av ville dyr på denne ruten, også på dagtid. Jeg antar at jeg bør se opp for bjørn og ulv i hovedsak. Jeg er åpenbart kommer til å gjøre noe for å provosere dem. Og også hva er sjansene for å bli angrepet av faktisk mennesker også fordi dette er en solotur.
Er det noe du kan råde meg å gjøre eller ta? Noen råd ville være verdsatt.
Rob
Vi har en virkelig ond dyr i dette området, er det kaller homo sapiens. Dette dyret er beryktet for å gjøre dumme ting, som for eksempel konkurranser om hvem som kan kjøre nærmest syklister, skrek obskøniteter, kaster ølbokser, forbi syklisten så fort snu til høyre. For dette dyret Jeg anbefaler å utvikle en veldig tykk hud. Du kan utvikle tykk hud ved ridning i urbane områder.
Du må være spøk meg, vil de fleste av ridning gjøres i landet så jeg håper det blir ikke mange av disse typer mennesker. Plus Jeg håper at en del av beskrivelsen av disse homo sapiens er falsk som det høres ganske jævla trist for dem, selv om syklister kommer (selvsagt) sekund.
På en alvorlig sak kjenner ingen av ville dyr eller farer jeg bør se opp for på denne nordlige tier rute?
Takk Rob
På en alvorlig sak kjenner ingen av ville dyr eller farer jeg bør se opp for på denne nordlige tier rute?
Takk Rob
Bare Homo Sapiens! Jeg bør vite, jeg bor i dette området.
Hvilket område bor du i?
Den nordlige tier omfatter 14 stater og fire fjellkjeder
Hvilket område bor du i?
Den nordlige tier omfatter 14 stater og fire fjellkjeder
Jeg bor i Spokane, som ligger i Washington DC nær grensen mot Idaho og Montana (MapQuest det). Jeg har også bodd i Illinois og Michigan og har reist mye i alle de nordlige tier statene i alle årstider.
Siste året jeg klatret Mt Kataydn i Maine i løpet av september.
Hei der,
Jeg ropte etter litt råd om turné i Amerika.
Jeg turné i Nord-tier over Washington Idaho Montana North Dakota hele veien over til staten Maine på Atlanterhavskysten. Jeg komfortabel med avstanden er nødvendig for å dekke, og jeg er komfortabel med alt som er i min kontroll. En ting jeg er litt bekymret for er faren fra dyr over denne ruta, vet jeg at de fleste nettene jeg skal sove på en campingplass, og det ville ikke være noe problem, men jeg spør hva er sjansene for å faktisk bli angrepet av ville dyr på denne ruten, også på dagtid. Jeg antar at jeg bør se opp for bjørn og ulv i hovedsak. Jeg er åpenbart kommer til å gjøre noe for å provosere dem. Og også hva er sjansene for å bli angrepet av faktisk mennesker også fordi dette er en solotur.
Er det noe du kan råde meg å gjøre eller ta? Noen råd ville være verdsatt.
Rob
Jeg har ridd Nord Tier 6 ganger og sett 2 bjørner og ingen ulver.
Det later til at bjørnene ikke kommer gjennom campingplass om natten, så jeg kunne ha vært nær, men sov på den tiden. Bjørnene har en god luktesans slik lagring av mat "Bjørnen motstandsdyktig" er viktig. Jeg brukte et tau til å henge mat høyt mellom trærne. Ikke oppbevare mat i teltet og prøver å holde sovepose, mat, klær, og hva noen andre du tar inn i teltet ikke lukter av mat. En av mine andre ryttere pleide å si at du ikke vil bruke bacon som puta: <
Reiser riding har stor frihet, men det er fornuftig å snakke med andre ryttere og bobiler i de områdene du reiser i for lokal informasjon om forhold av veier, bygging, farer, og selvfølgelig morsomme ting å se, steder å bo og spise.
På en annen gjenstand ikke har noen og råd om reise-og sykeforsikring for statene, er dette en 90-dagers turné, og jeg har hatt sitater, men de er alle rundt £ 270 - vil få det billigere enn det egentlig.
Noen råd vil være gode
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0