PDA

Se full versjon: og de er nesten off ...

og de er nesten off ...

totolacoste

Hei,

Jeg postet et par ganger de siste månedene om en tur til Barcelona som en venn og jeg hadde planlagt. Grunner logistiske og økonomiske, måtte vi bytte til Amsterdam.

Avreisedato: 10. august.

Vi endelig dumper for et par Dawes Kara Kums, og andre ting som Sykkelveske og så videre, har blitt kjøpt stykkevis (Vaude for meg, noen andre gjøre for min venn, men jeg har ennå å se hans). Som for å sove, har han et telt, og jeg har fått meg en Hennessy Hammock. 'kan ikke vente med å prøve det ut (her håper vi får noen trær på vei ...).

Og vi har slått et lite område sammen ...

http://2x2wheels.org/

Dette er vår første store tur (vi har begge ruslet rundt på sykler i hjemlandet i 30 år eller mer, men aldri mer enn 20 miles på én dag), og så er vi klare for å gjøre feil og bli noe ut av betingelse for de første dagene eller så.

Wish us luck!

xilios

Hei Lykke på reisen. Skam om Barcelona du ville ha elsket ri der.
Tailwinds, George og Monique

totolacoste

Takk .. vi skal få det galt ganske mange ganger, men vi skal ha det gøy, for at vi er bestemt. Jeg fant ut at jeg ikke kan få en Brookes B17 før vi drar, så er bare nødt til å klare seg med det 'gel' salen som kommer som standard på Dawes.

Men ja, vi strittende med spenning. : o

vinyl_theif

Det er synd du ikke riding Barcelona ruten er det virkelig fint .. jeg red der fra Le Harve ved to anledninger og i fjor fra Milton Keynes, via Calais.

De beste delene var definitivt over Pyreneese, etter den første franske / Spanisg grensebyen Bourg Madame veien klatrer gjennom noen virkelig fine svingete veier (som dem som bilen produserer bruk for sine annonser der det er ingen andre på veien og den Solen strålte ned, real nice!)

Som for en sal, jeg bruke B67, jeg absolutt ikke ville anbefale B17 som det ikke er oppstått, hvis du kommer til å ri si 5-6 timer om dagen så en med fjærer er den beste, du boms vil takk! Min første tur jeg gjort i 2006 var med en standard sadel og jeg brukte polstret shorts, men med en B67 den polstrede shorts bo hjemme.

Ha en god tur.
Mark

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish