PDA

Bob Ibex eller Bob Yak ... ??

Se full versjon: Bob Ibex eller Bob Yak ... ??

vja4Him

Har noen erfaringer med Bob Ibex og / eller Bob Yak ... ?? Jeg har ganske mye bestemt meg for å få den ene eller den andre for min Electra Townie.

Jeg vil bruke Bob mest til innkjøp av mat til meg selv og to gutter. Vil også bruke Bob for camping flere ganger i året.

Dessuten er der allikevel at jeg kan holde meg i full lengde bakre støtfanger, og fremdeles koble Bob, snarere å måtte prøve og finne en kortere fender?

Shimano

The Bob Ibex vil være mer komfortable for dagligvarer: D men hvis du bestemmer deg for bob Yak dont bærer egg.

gang hadde jeg en bob Yak og jobbet ganske godt

holde riding!
http://www.rodandoenbaja.com

vja4Him

The Bob Ibex vil være mer komfortable for dagligvarer: D men hvis du bestemmer deg for bob Yak dont bærer egg.

gang hadde jeg en bob Yak og jobbet ganske godt

holde riding!
http://www.rodandoenbaja.com

Jeg snakket med min yngste gutten (elleve) går om hvilke Bob jeg skulle få, og underlagt bærer egg kom opp! Det virker som at sjokk skal beskytte eggene og andre breakables (glass) bedre.

borisBob

Jeg snakket med min yngste gutten (elleve) går om hvilke Bob jeg skulle få, og underlagt bærer egg kom opp! Det virker som at sjokk skal beskytte eggene og andre breakables (glass) bedre.
Vel gutter ... hvis eggene er godt kokt, ingenting å bekymre aboyt ... og ... Jeg trenger den samme tilhengeren også ... men hvordan du kan finne den ... den nærmeste butikken med slike tilhengere i Wien ... 1000 km vekk fra meg ... noen ide: confused:: confused:: forvirret:

vja4Him

Vel gutter ... hvis eggene er godt kokt, ingenting å bekymre aboyt ... og ... Jeg trenger den samme tilhengeren også ... men hvordan du kan finne den ... den nærmeste butikken med slike tilhengere i Wien ... 1000 km vekk fra meg ... noen ide: confused:: confused:: forvirret:

Kontakt selskapet som gjør Bob tilhengere, og se om de vil sende den nærmere hvor du er.

Forresten, når jeg nevnte egg og glass, krukker med mat, var jeg snakker om når jeg shoppe på sykkelen min ... tar ikke eggene eller glass krukkene camping på sykkelen min!

Hvis jeg tok egg camping, ville jeg koke dem først. Og mat som kom i krukker (som syltet hvitløk!, Gelé, sylteagurk, osv.), ville jeg overføre til plast glass som forseglet tett.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations by vBET translator 3.2.2