PDA

Se full versjon: Vinter Riding? Best tilstand?

BikeyGuy

Wisconsin vintre er ikke de beste til å ri i vintermånedene.
For å si det mildt.
Hvis du kunne komme bort for et par uker, der i de 48 ville være plukke for januar / februar get away?
Leter du etter gode veier, lite trafikk, og det har til fjellene å klatre ... etc.
En Brew pub eller to ikke ville skade heller.

ndbiker

Wisconsin vintre er ikke de beste til å ri i vintermånedene.
For å si det mildt.
Hvis du kunne komme bort for et par uker, der i de 48 ville være plukke for januar / februar get away?
Leter du etter gode veier, lite trafikk, og det har til fjellene å klatre ... etc.
En Brew pub eller to ikke ville skade either.You kan prøve Asheville NC. De lukker øvre delene av Blue Ridge Parkway til biltrafikk i vintermånedene. Det blir kaldt der oppe, men mange dager veiene er helt klart og tom. Utfordrende klatring, awesome utforkjøringer. En time unna i lavere høyder er det vanligvis i 50-årene og 60-tallet. Great bryggeripuber i området. Liten by med mye kultur. Hvis du ønsker å gå der det er varmere prøve Greenville SC. En time nedover fjellet fra Asheville. George Hincanpie (sp?) Bor der.

BikeyGuy

Takk ndbiker.
Mine kamerater og jeg er å sette sammen en sykkeltur neste vinter.
Collecting info nå.
Gode innganger. Takk igjen.

ndbiker

Takk ndbiker.
Mine kamerater og jeg er å sette sammen en sykkeltur neste vinter.
Collecting info nå.
Gode innganger. Takk again.My bror og jeg tok en kort 24 mil tur (12 miles opp 12 ned) fra ca 3000 fot til 5700 fot på et sted som heter forrevne Gardens siste februar. Temp ble 50 F i starten, 35 F da vi nådde forrevne Gardens. Jeg er fra Ohio så oppstigningen tok meg med 1,75 timer på turen ned igjen tok meg 22 (utmerket!) Minutter. Min bror som bor der var nede i mindre enn 20. Det er fint å ha to fulle baner å forhandle nedstigningen. Det er langsom sesongen på Blue Ridge så selv de lavere høyder som gjør at trafikken ikke er så ille. Jeg vil si det er enten opp eller ned, veldig lite leiligheter. Det finnes hundrevis av miles av turstier hvis du ønsker et taktskifte fra sykling.

Som for Brew pubene jeg kan tenke på flere, men noen av de mer populære er Asheville Brewing Company, Jack of the Woods / Green Man brygging selskapet Highland Brewing, Pisgah brygging. Jeg vet ikke navnet på det, men det er / var en kino brewpub. http://www.exploreasheville.com/where-to-eat/restaurants-by-cuisine-type/brewpubs--microbreweries/index.aspxThe Biltmore Estate er slags dyr, men verdt turen (inkluderer vingård). Asheville har tonnevis av gode restauranter belying det 80K befolkning.

Lykke til turplanlegging.

jhuskey

Hvis du rir NC området være sikker og ri Newfound Gap Rd over Smokies.It er en stor klatre og en eksplosjon til desend.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish