Innendørs trenere som måler din makt?
Se full versjon: Innendørs trenere som måler din makt?
Er det noen magnetiske, væske, eller hva trenere som måler din utgangseffekt i watt? Jeg mener ikke disse sexy $ 2000 arbeidsplasser, men snarere noe økonomisk ...
Tacx gjøre Excel og Grand Excel både måle strøm, tråkkfrekvens osv. Pris er i £ 320 - £ 360 regionen med rabatt
Opprinnelig postet av vitiris
Tacx gjøre Excel og Grand Excel både måle strøm, tråkkfrekvens osv. Pris er i £ 320 - £ 360 regionen med rabatt
Jeg har en Tacx Grand Excel og det fungerer greit, men den leser opp til 10% annerledes enn Pro Powercranks (og denne forskjellen varierer med faktorer som Cadence). Jeg vil si at den er nyttig, men ikke bruk den til å sammenligne med andre personer på forskjellig utstyr, og hvis du bruker den til å gjøre tester (f.eks rampen tester) så prøve og bruke samme tråkkfrekvens og motstand innstillingene hver gang .
Ytelse selger en trener / datamaskin combo som måler strøm (pluss alt annet) for ca $ 299.
Opprinnelig postet av Aztec
Er det noen magnetiske, væske, eller hva trenere som måler din utgangseffekt i watt? Jeg mener ikke disse sexy $ 2000 arbeidsplasser, men snarere noe økonomisk ...
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0 -
TalkFinance.net