PDA

Innendørs trenere som måler din makt?

Se full versjon: Innendørs trenere som måler din makt?

Aztec

Er det noen magnetiske, væske, eller hva trenere som måler din utgangseffekt i watt? Jeg mener ikke disse sexy $ 2000 arbeidsplasser, men snarere noe økonomisk ...

vitiris

Tacx gjøre Excel og Grand Excel både måle strøm, tråkkfrekvens osv. Pris er i £ 320 - £ 360 regionen med rabatt

Markster

Opprinnelig postet av vitiris
Tacx gjøre Excel og Grand Excel både måle strøm, tråkkfrekvens osv. Pris er i £ 320 - £ 360 regionen med rabatt

Jeg har en Tacx Grand Excel og det fungerer greit, men den leser opp til 10% annerledes enn Pro Powercranks (og denne forskjellen varierer med faktorer som Cadence). Jeg vil si at den er nyttig, men ikke bruk den til å sammenligne med andre personer på forskjellig utstyr, og hvis du bruker den til å gjøre tester (f.eks rampen tester) så prøve og bruke samme tråkkfrekvens og motstand innstillingene hver gang .

kjellquist

Ytelse selger en trener / datamaskin combo som måler strøm (pluss alt annet) for ca $ 299.

Opprinnelig postet av Aztec
Er det noen magnetiske, væske, eller hva trenere som måler din utgangseffekt i watt? Jeg mener ikke disse sexy $ 2000 arbeidsplasser, men snarere noe økonomisk ...

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations supported by vBET 3.3.1