Turnerer med et Decathlon Trekking Bike?
Se full versjon: Turnerer med et Decathlon Trekking Bike?
Hei, vi planlegger en turné i Frankrike fra rundt midten av august til midten av september. For øyeblikket er vi planlegger å ta våre egne sykler fra Australia, mine enten min Cannondale T2000 eller trofaste hybrid, John's a Vivente World Randonneur. Men etter mange historier om flyselskapene lade en absolutt formue for sykler pluss bryet med pakking dem opp og prøver å være mobil med en stor boks, og alt utstyret. Jeg lurer på, om det ville være lettere å bare kjøpe en av Decathlon's trekking modeller (Riverside 5) for rundt 400 euro? De synes å være meget godt utstyrt. Vi er kun planlegger å gjøre rundt 1500km, og vi kunne da forlate dem med familie i Skottland for enten et nytt besøk eller for deres bruk.
Hva tror du? Hvis du har tilgang til en Decathlon jeg virkelig setter pris på ditt syn. Dessuten kunne vi stikke en front rack på sine gafler?
Det gjør appell, bare komme til sykkelbutikk, stick vår Sykkelveske og telt på og sykle ut i solnedgangen: cool:
Vel litt skuffet, så mange visninger, men ingen svar! Har ikke noen ha en mening?
Har noen sett disse syklene, og kunne gi råd om de kunne ta en front rack?
Jeg har fått noen tilbakemelding på crazyguyonabike og couchsurfers syklister, men ikke her. : forvirret:
Hei der,
Ikke sikker på om dette spørsmålet er fortsatt et problem for deg, men her er mitt innspill:
1) en sykkel i en boks skal utføres av en vanlig flyselskap som bagasje, i hvert fall når du reiser internasjonalt. Ikke sikker på hvem du booket med, men deres webside bør ha en seksjon om sykkel transport. Jeg har transportert mine sykler over hele verden, mange ganger - uten problemer. Få en pappeske fra sykkel butikken, google "hvor å bokse en sykkel", og du blir fin. Du kan også be din sykkel butikken til boksen din sykler for deg, men uten praksis, vil du ha å gjøre det samme her i Europa.
2) ser på syklene du og din mann nå ri, jeg har en hard tid tror du kan bli lykkelig på en Decathlon sykkel. De er tunge og clunky. Bra for den enkelte rytter på flat mark, men du kommer fra en helt annen vinkel.
Du må bruke tid på å få sykkelen også.
Kort sagt, en hel måned med ridning i Frankrike, jeg vil definitivt ta min egen sykkel.
Jeg er sikker på at du måtte ta sykkelen fra hverandre. Det er ikke som det er super tung. Jeg tror jeg tar min egen sykkel også.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0