PDA

India til Nepal, vennligst informer en newbie!

Se full versjon: India til Nepal, vennligst informer en newbie!

storminnorm

Hei, mitt navn er Laura og jeg planlegger en "året gap", nå som jeg har uteksaminert fra universitetet.

Jeg er interessert i sykling fra India til Nepal. Har Googled hele dagen har jeg bare virkelig funnet en rute fra New Delhi til Kathmandu.

Does noen har noen råd eller erfaring, eller til og med tanker om en sykkel rute som varer ca 2-3 uker? I motsetning til de fleste av dere ikke jeg har turnert erfaring, og foretrekker å gjøre en middels intensitet tur, uten å gå glipp på noen områder som må gå langs veien.

Jeg forstår at en tur av denne lengden ville kreve mye forberedelse og trening.

Noen råd du kan gi vil være mest verdsatt! Takk

Bowkes

Hei,
Ikke sikker på om du fikk noen videre med planleggingen av denne turen, men hvis det er interessant jeg skal ut og India snart å sykle fra Manali til Ladakh og kanskje bruke litt tid på sykling gjennom Spiti. Ville være ute å feste opp med andre syklister på vei for noen moralsk støtte!

Steve (UK)

storminnorm

Hei,
Ikke sikker på om du fikk noen videre med planleggingen av denne turen, men hvis det er interessant jeg skal ut og India snart å sykle fra Manali til Ladakh og kanskje bruke litt tid på sykling gjennom Spiti. Ville være ute å feste opp med andre syklister på vei for noen moralsk støtte!

Steve (UK)
hei steve,
har ikke gjort mye planlegging ennå, men jeg wont være ute til slutten av året 2010 - antar du har vært og gått da? ville være godt å møte andre syklister skjønt. lykke til med planlegging og ha en fin tid i India!

Pungulv

hei steve,
har ikke gjort mye planlegging ennå, men jeg wont være ute til slutten av året 2010 - antar du har vært og gått da? ville være godt å møte andre syklister skjønt. lykke til med planlegging og ha en fin tid i India!

Jeg har backpacked den eksakte ruten, så jeg kanskje kan hjelpe.

Jeg starter med å si jeg ville ikke sykle denne strekningen. Det er en tung backpacking rute og det er kaos i utgangspunktet. Jeg kan ikke huske at naturen er at interessante heller.

En ting ruten har fått gå for det selv er hele Agra, Taj Mahal, Amber Fort, Varanasi ting. Det er noen gode attraksjoner underveis og som med alle i India, vil du aldri kjede deg.

Egentlig, jo mer jeg tenker på det, jo mer jeg tenker "hvorfor bry seg? Det er en million andre steder jeg heller vil sykle lol

swampy1970

Det er trolig ganske få organiserte turer tilgjengelig. Jeg vet det var ganske mange som var organisert i England om et tiår siden som skulle ta gale ruter rundt Nepal opp noe vanvittig fjell klatring som ble rettet etter noen som var hardcore til terrengsykler. Det var noen lettere turer også. The 'rare' ting var at de sa de ville ha gutter med kanoner følge rytterne ... Hyggelig!

Selv om jeg var nettopp utdannet fra Uni gal, jeg viker unna et sted at du vil få en fin randsom ... : p Hvis du må ende opp med å gi noen «voksen underholdning» mot din vilje, hører jeg at Tijuana betaler bedre og har mindre sjanse for død enn New Delhi, Janakpur eller Kathmandu ...

Jeg vil heller ta en tur gjennom Sør-Amerika, Alpene eller bare ta en vandretur på tvers fra Rocky Mountains i Colorado, gjennom Moab og ned i Grand Canyon mot Vegas ... etter et par netter på debauchery, hodet opp gjennom Death Valley og opp gjennom Sierras uptowards Kings Canyon og Yosemite ...

Thylo - Jeg vet at Australia har fått en million miles av Outback - men er det noen virkelig interessante steder å gå Treking / riding?

Pungulv

Thylo - Jeg vet at Australia har fått en million miles av Outback - men er det noen virkelig interessante steder å gå Treking / riding?

Jeg er ikke ekspert her fordi jeg har nettopp MTB'd i Victoria, men jeg vet det er Tassie Trail som går lengden Tassie (BBP har gjort det, ser kjempebra - men en MTB spor), som er Mawson Trail, som er nesten 600kms lang og starter i Adelaide.

Dette er en god tråd (http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=530640) på lengre ritt i Oz. Kan være verdt å komme i kontakt med Audax også.

swampy1970

Jeg er ikke ekspert her fordi jeg har nettopp MTB'd i Victoria, men jeg vet det er Tassie Trail som går lengden Tassie (BBP har gjort det, ser kjempebra - men en MTB spor), som er Mawson Trail, som er nesten 600kms lang og starter i Adelaide.

Dette er en god tråd (http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=530640) på lengre ritt i Oz. Kan være verdt å komme i kontakt med Audax også.

Takk. Jeg vil spare det info rettferdig incase jeg noensinne får sjansen til å bruke den ...

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Thanks to vBET 3.2.2 enjoy automatic translations