PDA

Komme i min første sykkel i morgen ...

Se full versjon: Komme i min første sykkel i morgen ...

Greenville

Jeg skal hente meg ny sykkel i morgen ettermiddag (Bianchi Via Nirone) og jeg pumpet. Siden dette er mitt første vei sykkel, er jeg sikker på at tonnevis av spørsmål vil oppstå. Mitt første spørsmål er hvor lenge min første tur bør være / hvor lenge var din? Jeg er i ganske god form og har god utholdenhet (fra andre utholdenhetsidretter), men aner ikke hva jeg skal fotografere på min første tur. Også noen tips av toppen av hodet ditt for en nykommer? Takk for alle råd!

kdelong

Jeg skal hente meg ny sykkel i morgen ettermiddag (Bianchi Via Nirone) og jeg pumpet. Siden dette er mitt første vei sykkel, er jeg sikker på at tonnevis av spørsmål vil oppstå. Mitt første spørsmål er hvor lenge min første tur bør være / hvor lenge var din? Jeg er i ganske god form og har god utholdenhet (fra andre utholdenhetsidretter), men aner ikke hva jeg skal fotografere på min første tur. Også noen tips av toppen av hodet ditt for en nykommer? Takk for alle råd! Why don't you just slags "spille den av øret" så å si. Ta sykkelen til en hyggelig åpent område uten trafikk, noe som et kontor parkeringsplassen etter timer, eller kanskje enda bedre, et stort åpent felt hvis det er tørr. Du ønsker å øve klipping inn og ut av pedalene og du vil få mye mindre veien utslett i et felt. Annet enn det, bare holde lokale på ditt første ritt før du kan føle når det er på tide å snu og gå hjem. Og husk, du er fortsatt å bli vant til sykkelen din så ta det med ro!

En siste ting, ikke glem det "tilbehør" slik som en hjelm, en hydration system, og utstyret til å feste et flatt (slange patch kit, ekstra rør, dekk spaker, CO2 inflator og / eller mini-pumpe, alle i et sete bag). Disse er ganske obligatorisk fra gitgo. Sykling shorts, gensere osv. er fint å ha, men egentlig ikke nødvendig før du begynner å ri lengre turer.

For andre tips, sjekk ut tråden øverst i landeveissykling kalt tips. Hvis du leser gjennom alle mini-flammen kriger foregår der, vil du faktisk kjøre til ekte tips.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 3.3.1