PDA

Insurance Institute for Highway Safety

Se full versjon: Insurance Institute for Highway Safety

M Chambers

The Insurance Institute for Highway Safety har gjennomført en studie som viser den utrolige fare
syklister utgjør for bilistene, og vil anbefale sykler bli utestengt fra alle offentlige veier. Dette
bekrefter Kunich påstand om at en bilist slående syklist vil ha "bedre enn god sjanse" av
blir drept.

"Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> skrev i melding
nyheter: <lFobb.1363$gR1.904@newsread4.news.pas.earthlink.net> ...
> Poenget du mangler er at det er bedre enn god sjanse for at noen slående en
> Bicyclist har drept seg selv. En fyr jeg møtte ble truffet av en bil og gikk gjennom
> Frontruten hvor han drepte passasjeren og brakk nakken til sjåføren. Han endte opp med mye
> Av glass kutt og en brukket hofte.

Henry Chang

"M Chambers" <1234@cox.net> skrev i melding news: <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01> ...
> The Insurance Institute for Highway Safety har gjennomført en studie som viser den utrolige fare
> Syklister utgjør for bilistene, og vil anbefale sykler bli utestengt fra alle offentlige veier. Dette
> Bekrefter Kunich påstand om at en bilist slående syklist vil ha "bedre enn god sjanse»
> For å bli drept.
>

Dumbass --

Kunich's ting er bra, enten han kommer over som curmudgeon eller en sprekk røyker. (Eller stadig
som årene går, begge deler).

Henry

Steven Gee

De kunne også vise seg at alle fotgjengere utgjøre en "fare" til den allmektige bilen. Har de studerer kyr,
hjort eller Armadillos?

The Insurance Institute er en bransje Special Interest Group (les lobbyist) som, vel støtter
industrien som støtter det. En papirtiger.

"M Chambers" <1234@cox.net> skrev i melding news: <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01> ...
> The Insurance Institute for Highway Safety har gjennomført en studie som viser den utrolige fare
> Syklister utgjør for bilistene, og vil anbefale sykler bli utestengt fra alle offentlige veier. Dette
> Bekrefter Kunich påstand om at en bilist slående syklist vil ha "bedre enn god sjanse»
> For å bli drept.
>
> "Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> skrev i melding
> News: <lFobb.1363$gR1.904@newsread4.news.pas.earthlink.net> ...
>> Poenget du mangler er at det er bedre enn god sjanse for at noen slående en
>> Bicyclist har drept seg selv. En fyr jeg møtte ble truffet av en bil og gikk gjennom
>> Frontruten hvor han drepte passasjeren og brakk nakken til sjåføren. Han endte opp med en
>> Mye glass kutt og en brukket hofte.

Alex Rodriguez

In article <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01>, 1234@cox.net sier ...
> syklister utgjør for bilistene, og vil anbefale sykler bli utestengt fra alle offentlige veier. Dette
> bekrefter Kunich påstand om at en bilist slående syklist vil ha "bedre enn god sjanse" av
> blir drept.

FYI. Det IIHS er en non-profit som er fullfinansiert av for profitt forsikringsbransjen. Så alt
som kommer fra IIHS er mistenkt. Alle studiene alltid bevise hypotesen forsikringen
bedrifter komme opp med på forhånd. Vi vet alle forsikringsselskapene har bare én ting på sine
sinn, RESULTAT $.
----------------------
Alex

Raptor

Steven Gee skrev:
> De kunne også vise seg at alle fotgjengere utgjøre en "fare" til den allmektige bilen. Hadde de studerer
> Kuer, rådyr eller Armadillos?

(Jeg håper jeg ikke bryte regelen som bidrag til RBR være aktuelle og relevante ...)

Moose er da bomben bil mordere. 8 'tall ved skulder med spindly bena, trenger de ikke vises godt i
frontlykter, og er høye nok til at sjåføren kan ende opp med et halvt tonn dyr i fanget sitt,
sammen med sine knust frontruten, før de vet ordet av det.

--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Jeg er ikke stolt. Vi egentlig ikke har gjort alt vi
kunne for å beskytte våre kunder. Våre produkter slett ikke konstruert for sikkerhet. "- Microsoft VP i
ansvaret for Windows OS Utvikling, Brian Valentine.

Swj

ikke glem at ulykker koster forsikringsselskapene sine dyrebare $ $ $, så selvfølgelig ville de
vil fjerne den "farlige" syklister fra veien. så vidt jeg ser det, er den gjennomsnittlige bilist
mer farlig for seg selv og andre over 100 syklister i en tett pakke ridende nedover veien. når
var siste gang du hørt om en syklist rullet over og drepte flere uskyldige tilskuere eller
passasjerer?

shawn

"Alex Rodriguez" <adr5@columbia.edu> skrev i melding
nyheter: bkr6kn $ c3v $ 1@newsmaster.cc.columbia.edu ...
> In article <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01>, 1234@cox.net sier ...
>> The Insurance Institute for Highway Safety har gjennomført en studie som viser den utrolige fare
>> Syklister utgjør for bilistene, og vil anbefale sykler bli utestengt fra alle offentlige veier. Dette
>> Bekrefter Kunich påstand om at en bilist slående syklist vil ha "bedre enn god sjanse»
>> For å bli drept.
>
> FYI. Det IIHS er en non-profit som er fullfinansiert av for profitt forsikringsbransjen. Så
> Alt som kommer fra IIHS er mistenkt. Alle studiene alltid bevise hypotesen på
> Forsikringsselskaper komme opp med på forhånd. Vi vet alle forsikringsselskapene bare har én
> Ting på sine hoder, RESULTAT $.
> ----------------------
> Alex

Nick Burns

"swj>" <swjelley @ spam ****.< bare "yahoo.com '> wrote in message
nyheter: _Djcb.4806 $ XF.1735830 @ news4.srv.hcvlny.cv.net ...
> Ikke glem at ulykker koster forsikringsselskapene sine dyrebare $ $ $,

> Selvsagt at de ønsker å fjerne den "farlige" syklister fra
road.
> Så langt jeg ser det, er den gjennomsnittlige bilist mer farlig for seg selv
Erkjennelsen av at jeg ikke vet du ... Jeg tror du
> Andre enn 100 syklister i en tett pakke ridende nedover veien. da var
den, det
> Sist gang du hørte en syklist rullet over og drepte flere uskyldige tilskuere eller
> Passasjerer?
>

Også relevant er at den ikke har inntektsmuligheter fra syklister. De er en ren forpliktelse.
Bilens (drivere) betaler premie.
> Shawn
>
> "Alex Rodriguez" <adr5@columbia.edu> skrev i melding
> News: bkr6kn $ c3v $ 1@newsmaster.cc.columbia.edu ...
>> In article <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01>, 1234@cox.net sier ...
>>> The Insurance Institute for Highway Safety har gjennomført en studie som viser den utrolige fare
>>> Syklister utgjør for bilistene, og vil anbefale sykler bli utestengt fra alle offentlige veier. Dette
>>> Bekrefter Kunich påstand om at en bilist slående syklist vil ha "bedre enn godt
>>> Sjanse "for å bli drept.
>>
>> FYI. Det IIHS er en non-profit som er fullfinansiert av for profitt forsikringsbransjen. Så
>> Alt som kommer fra IIHS er mistenkt. Alle studiene alltid bevise hypotesen på
>> Forsikringsselskaper komme opp med på forhånd. Vi vet alle forsikringsselskapene bare har én
>> Ting på sine hoder, RESULTAT $.
>> ----------------------
>> Alex
>

Stewart Fleming

Raptor wrote:
> Steven Gee wrote:
>
>> De kan også vise seg at alle fotgjengere utgjøre en "fare" til den allmektige bilen. Hadde de studerer
>> Kuer, rådyr eller Armadillos?
>
>
> (Jeg håper jeg ikke bryte regelen som bidrag til RBR være aktuelle og relevante ...)
>
> Moose er da bomben bil mordere. 8 'tall ved skulder med spindly bena, trenger de ikke møter opp godt
> I frontlykter, og er høye nok til at sjåføren kan ende opp med et halvt tonn av dyr i deres
> Fang, sammen med deres knust frontruten, før de vet ordet av det.

De pleide å ha en "elg test" i Sverige, hvor en bil ikke var vedtatt for sikkerheten til det kunne
tilfredsstillende testen hvor det ble kjørt rett på et simulert elg i høy hastighet. Jeg vet ikke
husker hva definisjonen av "tilfredsstillende" var, men jeg mistenker at det var annerledes for
sjåfør og elg.

Ewoud Dronkert

På to 25 september 2003 08:20:41 1200, Stewart Fleming skrev:
> Kjørt rett i en simulert elg i høy hastighet. Jeg husker ikke hva definisjonen av
> "Tilfredsstillende" var, men jeg mistenker at det var annerledes for sjåfør og elg.

Nei det var ikke (er). Poenget var ikke traff elgen ved swerving. Den første minimercedes mislyktes
fordi det veltet.

Alex Rodriguez

In article <3f71c9de $ 0 $ 57593 $ a32e20b9@news.nntpservers.com>, sier chrismcreynolds@hotmail.com ...

> Også relevant er at de ikke har inntektsmuligheter fra syklister. De er en ren forpliktelse.
> Car's (drivere) betaler premie.

Egentlig som er en kort seende vue. Syklister er bil-brukere ikke kjører sine biler. Så de er
betale forsikringspremier mens utsette forsikringsselskap til mindre risiko siden de ikke er
kjører sine biler.
-------------------
Alex

Nick Burns

"Alex Rodriguez" <adr5@columbia.edu> skrev i melding
nyheter: bl2qv6 $ 34i $ 1@newsmaster.cc.columbia.edu ...
> In article <3f71c9de $ 0 $ 57593 $ a32e20b9@news.nntpservers.com>, sier chrismcreynolds@hotmail.com ...
>
>> Også relevant er at de ikke har inntektsmuligheter fra syklister.
De
>> Er en ren forpliktelse. Bilens (drivere) betaler premie.
>
> Egentlig som er en kort seende vue. Syklister er bil-brukere ikke kjører sine biler. Så de er
> Betale forsikringspremier mens utsette forsikringsselskap til mindre risiko siden de ikke er
> Kjører sine biler.
> -------------------
> Alex
>

Kort synshemmede eller ikke, det er utsikten i bransjen, og jeg er ikke så sikker på at kontrapunkt er
gyldig. Noen syklister er pendlere som ellers ville være i en bil, men det er teoretisk
stod for når du deklarerer bruken av bilen din til forsikring agent.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish