PDA

Se full versjon: Disc Jockey Bob Dumas Angivelig Advokatene drap Sykkelsport Riders for moro!

Sider: [1] 2 3 4

Paul Tattaglia

Hvem er Bob Dumas? Her er hans bilde:
http://www.underreported.com/images/storyphotos/2003/10/BobAndMadison.jpg

Les historien her:
http://www.underreported.com/modules.php?op\u003dmodload&name\u003dNews&file\u003darticle&sid\u003d1150

Her er en annen:

http://www.newsobserver.com/news/triangle/v-print/story/2911528p-2677916c.html

Onsdag 1 oktober 2003 6:14 EDT

Radiovert infuriates syklister

Bruce SICELOFF, Staff Writer

G105 radiovert Bob Dumas fortalte lytterne forrige uke at han nettopp hatet å se sykkelen Riders on the
road. Han lo av historier om syklister kjører ned, og han snakket opp tanken på å kaste
flasker på motorsyklister.

Det var ikke morsomt å sykle entusiaster over Triangle. Denne uken er de lobbying regjeringen
tjenestemenn og lokale annonsører i en kampanje for å straffe radiostasjonen WDCG og firmaets eier,
Clear Channel i San Antonio, og å fremme sykkel sikkerhet.

"En oppringer sa hennes far hadde med vilje truffet en syklist på veien på vei til kirken en søndag og
holdt på å dra, sier G105 lytteren Holly
N. Proctor av Cary tirsdag av 21 september og 22 sendinger. Det fikk ler. Bob tenkte at
var morsomt.

Og Bob sa han ville elske å være på en motorsykkel og kjøre ned en sykkel kjørefelt. Fordi han ikke
mener motorsyklister bør tillates på veien. Han sa at de skulle sitte på fortauet, sier hun.

Proctor, et bilde tekniker ved NC State University, sluttet to dusin andre syklister på en 5 pm
protest utenfor radiostasjonen kontorer i North Raleigh.

Tom Norman, direktør i NC Division of Sykkel og Fotgjenger Transport, sa at
rapporter om sendingene avdekket farlige uvitenhet om statlig lov.

"Jeg har snakket med G105 manageren, som ikke var klar over at det er lovlig å kjøre sykler på
offentlige veier of North Carolina, som sykler er rettslig anerkjent som kjøretøy i Nord
Carolina, "Norman sagt." Hvor skal du tegne linjen? Hva er skillet mellom humor og
faktisk eggende eller oppfordre lytterne til å trakassere en gruppe mennesker? "

Kenneth C. Spitzer, stasjonens bestyrer, avslo å gi kassetter eller transkripsjoner av
sendingene til Norman eller til et Capital Area transport planlegging utvalg som drøftet
kontroversen tirsdag.

I e-post svar til flere Triangle området beboere som klaget til stasjonen, sa Spitzer
den "Bob og Madison" vis som mål å underholde lytterne med "animerte småerte ... som kan være både
humoristisk og etsende. "Men han sa noen kommentarer i forrige uke" gikk for langt, og for at vi oppriktig
beklager. ...

"Vær sikker på at G105 ikke argumentere for fare for syklister," skrev han.

G105 er den tredje Clear Channel stasjon for å tegne brann i de siste fire månedene for on-air kommentarer
oppfattet som talsmann for vold eller fiendskap mot sykkel ryttere. Tjenestemenn ved WMJI i Cleveland
og KLOL i Houston beklaget i juli og september for lignende bemerkninger. De ble enige om å kringkaste
"Share the road"-meldinger og til å finansiere sykler sikkerhet kampanjer.

Lederne for NC Bicycle Club skissert forespørsler sa de ville hjelpe Clear Channel "reparere
forbindelser med Triangle syklister ", inkludert lignende offentlig sikkerhet kampanjer og
detaljert unnskyldning.

Spitzer nekter å kommentere. En corporate talskvinne hvem henvendelser rettet tirsdag ikke
return samtaler.

Medlemmer av området sykling klubber har delt kopier den siste uken i protest brev til
Federal Communications Commission, til statlige og lokale påtalemyndigheten og G105 sponsorer. Flere
kritikere bemerket at G105 radio vertene har skapt kontroverser i det siste, med rå stunts.

"Det er én ting å kjøre rundt med en naken mann på radiostasjonen bil, sier Raleigh advokat
Kimberly Bryan. "For å oppmuntre innbyggerne til å skade syklister, som har krysset en annen linje. It's
uansvarlig. Det er ikke giftig, er det ikke småerte, det er ikke morsomt. "

David Smith, 38, en programvareutvikler hos UNC-Chapel Hill, tok det personlig. Hans høyre underarm
fortsatt bærer arr av et angrep av en Orange County bilist som fant Smith sykle ned en landlig
vei en ettermiddag i april 2001.

"Hvordan har folk skal ta dette ble det nevnt på G105? Smith spurte. "Er folk skal
si 'Du vet, jeg er lei av disse syklister? Er at situasjonen skal forverre hva som skjedde med
meg med noen andre kommer nedover en vei tilbake? "

Smith etter å ha kjørt av veien, stoppet sjåføren, jaget ham ned til fots og slo ham med en
øks og sendte ham i en grøft og over sykkelstyret hans ødelagt sykkel. Marvin Glenn Manring
av Orange County erklærte seg skyldig i juli 2001 til overfall med dødelig våpen. Han lovte å melde
i et Anger Management program.

Mike Beauchamp

Om dette hele historien .. Clearly I'm a bicyclist, siden jeg er på denne nyhetsgruppen. Men jeg mener .. er dette
hele greia egentlig dette stort av en avtale??

Det er mange syklister som snakker om å gjøre **** å "gass guzzling SUV-sjåfører". Enten det være
klø sine biler eller sette klistremerker på dem (http://www.changingtheclimate.com/). Bare gå til en
lokale Critical Mass, og du er nødt til å høre en masse søppel snakker mot bilistene (minst
det er slik det er i min by). Plutselig en drittsekk DJ taler sitt sinn, og det er en stor avtale?
Jeg har også frivillig for samfunnet radio, og jeg har hørt hippie DJ's sa mye dumt ****
om bilistene også. Ro deg ned ...

Siden da tar du gjøre idioter i morgen talk radio seriøst anyways??

Mike http://mikebeauchamp.com (http://mikebeauchamp.com/)

"Paul Tattaglia" <zippgun80@floridaemail.net> skrev i melding
nyheter: 89a52f45.0311022126.665411aa @ posting.google.com ...
> Hvem er Bob Dumas? Her er hans bilde:
> Http://www.underreported.com/images/storyphotos/2003/10/BobAndMadison.jpg
>
> Les historien her:
>
http://www.underreported.com/modules.php?op\u003dmodload&name\u003dNews&file\u003darticle&sid\u003d1150
>
> Her er en annen:
>
>
http://www.newsobserver.com/news/triangle/v-print/story/2911528p-2677916c.html
>
> Onsdag 1 oktober 2003 6:14 EDT
>
> Radio host infuriates syklister
>
> Bruce SICELOFF, Staff Writer
>
> G105 radiovert Bob Dumas fortalte lytterne forrige uke at han nettopp hatet å se sykkelen Riders on the
> Road. Han lo av historier om syklister kjører ned, og han snakket opp tanken på å kaste
> Flasker på motorsyklister.
>
> Det var ikke morsomt å sykle entusiaster over Triangle. Denne uken er de lobbying regjeringen
> Tjenestemenn og lokale annonsører i en kampanje for å straffe radiostasjonen WDCG og firmaets
> Eier, Clear Channel av San Antonio, og å fremme sykkel sikkerhet.
>
> "En oppringer sa hennes far hadde med vilje truffet en syklist på veien på vei til kirken en søndag og
> Holdt på å dra, sier G105 lytteren Holly
> N. Proctor av Cary tirsdag av 21 september og 22 sendinger. Det fikk ler. Bob trodde
> Det var morsomt.
>
> Og Bob sa han ville elske å være på en motorsykkel og kjøre ned en sykkel kjørefelt. Fordi han ikke
> Mener motorsyklister burde være tillatt på veien. Han sa at de skulle sitte på fortauet, sier hun.
>
> Proctor, et bilde tekniker ved NC State University, sluttet to dusin andre syklister på en 5 pm
> Protest utenfor radiostasjonen kontorer i North Raleigh.
>
> Tom Norman, direktør i NC Division of Sykkel og Fotgjenger Transport, sa at
> Rapporter om sendingene avdekket farlige uvitenhet om statlig lov.
>
> "Jeg har snakket med G105 manageren, som ikke var klar over at det er lovlig å kjøre sykler på
> Offentlige veier of North Carolina, som sykler er rettslig anerkjent som kjøretøy i Nord
> Carolina, "Norman sagt." Hvor skal du tegne linjen? Hva er skillet mellom humor og
> Faktisk eggende eller oppfordre lytterne til å trakassere en gruppe mennesker? "
>
> Kenneth C. Spitzer, stasjonens bestyrer, avslo å gi kassetter eller transkripsjoner av
> Sendingene til Norman eller til et Capital Area transport planlegging utvalg som drøftet
> Kontroversen tirsdag.
>
> I e-post svar til flere Triangle området beboere som klaget til stasjonen, sa Spitzer
> Det "Bob og Madison" vis som mål å underholde lytterne med "animerte småerte ... som kan være både
> Humoristisk og etsende. "Men han sa noen kommentarer i forrige uke" gikk for langt, og for at vi
> Beklager. ...
>
> "Vær trygg på at G105 ikke argumentere for fare for syklister," skrev han.
>
> G105 er den tredje Clear Channel stasjon for å tegne brann i de siste fire månedene for on-air kommentarer
> Oppfattes som talte for vold eller fiendskap mot sykkel ryttere. Tjenestemenn ved WMJI i
> Cleveland og KLOL i Houston beklaget i juli og september for lignende bemerkninger. De ble enige om å
> Broadcast "dele veien" meldinger og til å finansiere sykler sikkerhet kampanjer.
>
> Ledere i NC Bicycle Club skissert forespørsler sa de ville hjelpe Clear Channel "reparere
> Forbindelser med Triangle syklister ", inkludert lignende offentlig sikkerhet kampanjer og et detaljert
> Unnskyldning.
>
> Spitzer avviste å kommentere. En corporate talskvinne hvem henvendelser rettet tirsdag gjorde
> Ikke tilbake samtaler.
>
> Medlemmer av området sykling klubber har delt kopier den siste uken i protest brev til
> Federal Communications Commission, til statlige og lokale påtalemyndigheten og G105 sponsorer. Flere
> Kritikere bemerket at G105 radio vertene har skapt kontroverser i det siste, med rå stunts.
>
> "Det er én ting å kjøre rundt med en naken mann på radiostasjonen bil, sier Raleigh advokat
> Kimberly Bryan. "For å oppmuntre innbyggerne til å skade syklister, som har krysset en annen linje. It's
> Uansvarlig. Det er ikke giftig, er det ikke småerte, det er ikke morsomt. "
>
> David Smith, 38, en programvareutvikler hos UNC-Chapel Hill, tok det personlig. Hans høyre underarm
> Bærer fremdeles arret av et angrep av en Orange County bilist som fant Smith sykling ned
> Rural vei en ettermiddag i april 2001.
>
> "Hvordan folk skal ta dette ble det nevnt på G105? Smith spurte. "Er folk skal
> Si 'Du vet, jeg er lei av disse syklister? Er at situasjonen skal forverre hva som skjedde
> Til meg med noen andre kommer nedover en vei tilbake? "
>
> Etter å ha kjørt Smith av veien, stoppet sjåføren, jaget ham ned til fots og slo ham med
> En øks og sendte ham i en grøft og over sykkelstyret hans ødelagt sykkel. Marvin Glenn
> Manring av Orange County erklærte seg skyldig i juli 2001 til overfall med dødelig våpen. Han lovet
> For å melde deg på en Anger Management program.

Peter Gardner

> Det er mange syklister som snakker om å gjøre **** å "gass guzzling SUV-sjåfører". Enten det
> Være grunnen deres biler eller sette klistremerker på dem (http://www.changingtheclimate.com/). Bare gå til
> En lokal Critical Mass, og du er nødt til å høre en masse søppel snakker mot bilistene (minst
> Det er slik det er i min by). Plutselig en drittsekk DJ taler sitt sinn, og det er et enormt
> Deal? Jeg har også frivillig for samfunnet radio, og jeg har hørt hippie DJ's sa mye
> Dumme **** om bilistene også. Ro deg ned ...

Når vi hører syklister oppmuntrende voldsomt angrep biler og deres førere, kanskje noe
lyst til å kaste eksplosiver opp eksosrør, eller kaste store steiner av overpasses på møtende biler, så
vi kan si det er en slags paritet. Men disse menneskene er ikke bare klager over
sykler, de talte handlinger som lett kan drepe eller alvorlig skade syklister.

Sette en støtfanger klistremerke på en bil, eller skrape den, er ikke sammenlignes med å kaste en tung
prosjektil ved en ubeskyttet person går på middels høy hastighet.

Peter

Brian

"Peter Gardner" <ude.dmu.maw@ragnp.written.backwards> skrev i melding
nyheter: ude.dmu.maw-C9B67E.09241103112003 @ grapevine.wam.umd.edu ...
> Sette en støtfanger klistremerke på en bil, eller skrape den, er ikke sammenlignes med å kaste en tung
> Prosjektil ved en ubeskyttet person går på middels høy hastighet.
>

Ja, men begge er feil, riktig?

Nutt

Peter Gardner

>> Sette en støtfanger klistremerke på en bil, eller skrape den, er ikke sammenlignes med å kaste en tung
>> Prosjektil ved en ubeskyttet person går på middels høy hastighet.
>
> Ja, men begge er feil, riktig?
>
> Nutt

Ja, men det betyr ikke at de er like galt. Skrape en bil er mye mindre feil enn
drapsforsøk; sette et klistremerke på en bil, i de fleste tilfeller er mindre galt enn å skrape bil.
Ikke si jeg anbefale noen av disse tingene selvfølgelig, men noen feil ting er mer
forsvarlige enn andre.

Peter

Tanya Quinn

"Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> skrev i melding
nyheter: <bo56se01964@enews3.newsguy.com> ...
> Om dette hele historien .. Clearly I'm a bicyclist, siden jeg er på denne nyhetsgruppen. Men jeg mener .. er
> Dette hele greia egentlig dette stort av en avtale??
>
> Det er mange syklister som snakker om å gjøre **** å "gass guzzling SUV-sjåfører". Enten det
> Være grunnen deres biler eller sette klistremerker på dem (http://www.changingtheclimate.com/). Bare gå til
> En lokal Critical Mass, og

Det er en * stor * forskjellen mellom å sette en ripe eller klistremerke på et livløse objekt og forårsaker
fysisk skade muligens resulterte i døden for et menneske. Ikke at jeg reklamerer heller ...

Larry D. Farrel

Tanya Quinn skrev:

> "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> skrev i melding
> News: <bo56se01964@enews3.newsguy.com> ...
>> Om dette hele historien .. Clearly I'm a bicyclist, siden jeg er på denne nyhetsgruppen. Men jeg mener .. er
>> Hele denne tingen virkelig dette stort av en avtale??
>>
>> Det er mange syklister som snakker om å gjøre **** å "gass guzzling SUV-sjåfører". Enten det
>> Være grunnen deres biler eller sette klistremerker på dem (http://www.changingtheclimate.com/). Bare gå
>> Til en lokal Critical Mass, og
>
> Det er en * stor * forskjellen mellom å sette en ripe eller klistremerke på et livløse objekt og forårsaker
> Fysisk skade muligens resulterte i døden for et menneske. Ikke at jeg reklamerer heller ...

Og det er også en * veldig * stor forskjell mellom individer snakker om avlysning biler eller
sette klistremerker på dem og en offentlig person med en "bølle prekestol" som offentlig luftrom
til talsmann for at deres lyttere, som kan godt tall i tusen eller mer, ta del i phyical
angrep på andre.

--
Larry D. Farrell, Ph.D. Professor i mikrobiologi Idaho State University

Kevan Smith

På Man 3 november 2003 09:04:39 -0600, "Brian" <brianmcnutt@charter.net> fra Lagt inn via Supernews,
http://www.supernews.com (http://www.supernews.com/) skrev:

>
> "Peter Gardner" <ude.dmu.maw@ragnp.written.backwards> skrev i melding
> news: ude.dmu.maw-C9B67E.09241103112003 @ grapevine.wam.umd.edu ...
>> Sette en støtfanger klistremerke på en bil, eller skrape den, er ikke sammenlignes med å kaste en tung
>> Prosjektil ved en ubeskyttet person går på middels høy hastighet.
>>
>
> Ja, men begge er feil, riktig?

No Privat eiendom er ikke hellig. Når din private eiendom starter truer min og andre tillegg
være, så vi har en interesse for det. Sette en støtfanger klistremerke på nazi **** vogn fortelle deg
at det ødelegger våre luft og guzzling en knapp ressurs er et uttrykk for at interessen.
--
virkelige e-mail addy: kevansmith23 at yahoo dot com jesuitt prester er DATING KARRIERE diplomater!

Rick Onanian

On Tue, 03 Nov 2003 12:15:53 -0600, skrev Kevan Smith <Kevan@mouse-potato.com>:
> støtfanger klistremerke på nazi **** vogn som forteller deg at det ødelegger våre luft og

Kevan, du er ganske stolt av den menneskelige rase, ikke sant? Du tror at vi kan ha en slik
stor innvirkning på så kort tid - ødelegger ut luften i ca 100 år. Her er et stykke av et innlegg
Jeg har tidligere gjort på dette emnet:

-\u003d- Naturlige forekomster som utbruddet på Mt. Pinatubo (mer kjent for sine midlertidige
avkjølende effekt forårsaket av aske og støv i luften), har spyttet den ut mer klimagasser enn
menneskeheten noensinne har forårsaket. I tillegg Mt. Pinatubo's utbrudd resulterte i "Unprecedented størrelse
1993 Antarktis ozon hull ved Lofting ozon ødelegge arter i stratosfæren ", ifølge
http://www.atmos.umd.edu/ ~ bruce/m1239702.html samt raske klimasvingninger forårsaket av
midlertidige kjøleeffekt. Alle disse tingene, både oppvarming og kjøling, er en del av det naturlige
system of Earth. Denne planeten skal overleve og blomstre uansett hva vi gjøre med det, og det vil absorbere
det meste av hva vi gjør uten å bli uutholdelig. Det største problemet vi positur er vår overbefolkning,
og det vil trolig nå kritisk masse, og resultere i store dør før eller senere ... enten ved
sykdom eller krig / vold. -\u003d-

> guzzling en knapp ressurs er et uttrykk for at interessen.

Err ... hva forskjell gjør det gjør for deg hvis vi bruker opp vår dinosaur juice? Deretter vil vi alle bli nødt
å gjøre hva du mener er riktig - gi opp biler for sykler.
--
Rick Onanian

Eric Vey

- Naturlig hendelser, for eksempel utbruddet av Mt. Pinatubo --

A Rush fan. Kan jeg spørre dumme spørsmål?

Spiller det noen rolle hvor mye naturlig forekommende hendelser føre ting til å skje så mye som den gjør hva vi
sak? Vi kan ikke påvirke hva Mt Pinatubo gjør, men vi kan påvirke hva vi gjør. . .

Jeg er en grå hår og jeg husker når det samme argumentet Mt Pinatubo ble brukt om de fattige
tilstanden til kloakkrenseanlegg i hele landet - da det ble påpekt at de
ville regelmessig dump rå kloakk ut i en innsjø, krefter som sies, "Det lille vi
bidra til innsjøen bortgang er liten. . . våre få hundre tusen liter ville bli utvannet av
millioner av liter i denne innsjøen. "Samme argument ble brukt til havet. Og litterbugs bruk
samme rasjonelle "This one lille kan betyr bønner i det store bildet. Alle disse acres land, slik at mine
kan gjør ikke noe. "

Selv om vi ikke kan kontrollere naturen, kan vi styre oss selv. Det er dårlig form til å innrømme at vi ikke kan eller
at det spiller ingen rolle.

"Rick Onanian" <spamsink@cox.net> skrev i melding
nyheter: itsdqvkav50hh7em2088f50l8eehvi6nnn@4ax.com ...
> On Tue, 03 Nov 2003 12:15:53 -0600, skrev Kevan Smith <Kevan@mouse-potato.com>:
>> Støtfanger klistremerke på nazi **** vogn som forteller deg at det ødelegger
vår luft og
>
> Kevan, du er ganske stolt av den menneskelige rase, ikke sant? Du tror at vi kan ha en slik
> Stor innvirkning på så kort tid - ødelegger ut luften i ca 100 år. Her er et stykke
> Innlegg jeg tidligere har gjort på dette emnet:
>
> -\u003d- Naturlige forekomster, for eksempel utbruddet av Mt. Pinatubo (mer kjent for sine
> Midlertidige avkjølende effekt forårsaket av aske og støv i luften), har spyttet den ut mer drivhusgasser
> Gasser enn menneskeheten noen gang har forårsaket. I tillegg Mt. Pinatubo's utbrudd resulterte i
> "Unprecedented størrelsen av 1993 Antarktis ozon hull ved Lofting ozon ødelegge arter i
> Stratosfæren ", ifølge http://www.atmos.umd.edu/ ~ bruce/m1239702.html samt raske klima
> Svingninger forårsaket av den midlertidige kjøleeffekt. Alle disse tingene, både oppvarming og
> Kjøling, er en del av det naturlige systemet i jorden. Denne planeten skal overleve og blomstre uansett
> Hva vi gjør til det, og det vil absorbere det meste av det vi gjør uten å bli uutholdelig. Den største
> Problemet vi positur er vår overbefolkning, og det vil trolig nå kritisk masse og resultere i
> Store dør før eller senere ... enten av sykdom eller krig / vold. -\u003d-
>
>> Guzzling en knapp ressurs er et uttrykk for at interessen.
>
> Err ... hva forskjell gjør det gjør for deg hvis vi bruker opp vår dinosaur juice? Deretter vil vi alle bli
> Tvunget til å gjøre hva du mener er riktig - gi opp biler for sykler.
> --
> Rick Onanian

Mike Beauchamp

Hvis du faktisk tror at dine medborgere starter drap og fysisk angrepet
uskyldige mennesker, fordi en morgen snakk radiovert hadde en dum le av hele greia .... så
det er noen andre problemer vi bør bekymre seg i stedet.

Hvis det var tilfelle rapporteres om horder av tilhengere denne DJ-er, fysisk angrepet
syklister, så jeg vil gjerne bølge av protest tegn. Inntil da holder jeg dette i samme rekkene som
Grandma's prøver å saksøke et videospill selskapet fordi deres dum gutt (som tilfeldigvis eier en kopi av
Vice City eller Doom) brakte en pistol på skolen og skjøt noen.

Men i all rettferdighet .. gjerne tenke hva du vil. Hvis du vil være den finne ut
«forskjeller» mellom dårlig og dårlig, er du doc, doc. Når det gjelder "public airwaves"
(som ikke er virkelig det offentlige til å begynne med), hele "hvis noen fortalte deg til å hoppe av
Brooklyn Bridge "argumentet kommer inn i sinnet.

Jeg tydeligvis ikke er enig med hva DJ sier, tror jeg det var dumt. Men, er hele mitt argument
som DJ si mye dumt ****, og det gjør alle andre i denne verden.

«Larry D. Farrell" <farrlarr@isu.edu> skrev i melding
nyheter: 22c51642905c5160f8bdb760e0ece849@news.teranews.com ...
> Tanya Quinn wrote:
>
>> "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> skrev i melding
nyheter: <bo56se01964@enews3.newsguy.com> ...
>>> Om dette hele historien .. Clearly I'm a bicyclist, siden jeg er på denne nyhetsgruppen. Men jeg mener .. er
dette
>>> Hele greia egentlig dette stort av en avtale??
>>>
>>> Det er mange syklister som snakker om å gjøre **** å "gass
guzzling SUV
>>> Drivers ". Enten det er grunnen deres biler eller sette klistremerker på dem
>>> (Http://www.changingtheclimate.com/). Bare gå til en lokal Kritisk
Masse og
>>
>> Det er en * stor * forskjellen mellom å sette en ripe eller klistremerke på et livløse objekt og
>> Forårsaker fysisk skade muligens resulterte i døden for et menneske. Ikke at jeg reklamerer
>> Enten ...
>
> Og det er også en * veldig * stor forskjell mellom individer snakker
om avlysning biler eller putting
> Klistremerker på dem og en offentlig person med en "bølle prekestol" som det offentlige
luftveiene til talsmann for at deres
> Lyttere, som kan godt tall i tusen eller mer, ta del i
phyical angrep på andre.
>
> --
> Larry D. Farrell, Ph.D. Professor i mikrobiologi Idaho State University

Mike Beauchamp

Vel kanskje DJ mener kjører over syklister er et uttrykk for hans interesse ... det er ikke
din personlige jobb å finne ut hva som er galt og hva som er galt i verden.

Jeg bare eier en sykkel, og jeg forsøker å gå hele livet uten noensinne å få min lisens eller
eie et motorkjøretøy. Jeg liker ikke SUV's (eller hvordan du setter det, nazi **** vogner), og uttrykker jeg at
renter ved ikke å eie en. Ikke ved å ødelegge egenskapen at andre mennesker har rett til å eie.

"Kevan Smith" <Kevan@mouse-potato.com> skrev i melding
nyheter: 0n6dqvs0neud8vrrdb85dib7r3q3dapvh1@4ax.com ...
> På Man 3 november 09:04:39 2003 -0600, "Brian" <brianmcnutt@charter.net> fra
Skrevet
> Via Supernews, http://www.supernews.com (http://www.supernews.com/) skrev:
>
>>
>> "Peter Gardner" <ude.dmu.maw@ragnp.written.backwards> skrev i melding
>> News: ude.dmu.maw-C9B67E.09241103112003 @ grapevine.wam.umd.edu ...
>>> Sette en støtfanger klistremerke på en bil, eller skrape den, er ikke sammenlignes med å kaste en tung
>>> Prosjektil ved en ubeskyttet person
skal
>>> På middels høy hastighet.
>>>
>>
>> Ja, men begge er feil, riktig?
>
> Nei Privat eiendom er ikke hellig. Når din private eiendom starter truer min og andres
> Velvære, så vi har en interesse for det.
Å legge en
> Støtfanger klistremerke på nazi **** vogn som forteller deg at det ødelegger vår
luft og
> Guzzling en knapp ressurs er et uttrykk for at interessen.
> --
> Ekte e-mail addy: kevansmith23 at yahoo dot com jesuitt prester er DATING KARRIERE diplomater!

Kevan Smith

On Tue, 03 Nov 2003 21:36:54 -0500, Rick Onanian <spamsink@cox.net> fra The Esoteric c0wz
Society wrote:

> On Tue, 03 Nov 2003 12:15:53 -0600, skrev Kevan Smith <Kevan@mouse-potato.com>:
>> støtfanger klistremerke på nazi **** vogn som forteller deg at det ødelegger våre luft og
>
> Kevan, du er ganske stolt av den menneskelige rase, ikke sant? Du tror at vi kan ha en slik
> stor innvirkning på så kort tid - ødelegger ut luften i ca 100 år. Her er et stykke
> Innlegg jeg tidligere har gjort på dette emnet:

Jeg rir på byens gater med de SUVer, deres eksosrør noen få meter fra ansiktet mitt. Den SUV foran
me kanskje ikke ødelegger _your_ luft, men det sikkert gjør

--
virkelige e-mail addy: kevansmith23 at yahoo dot com Jeg sitter på min FART QUEEN ... For meg er det
Enjoyable ... Jeg WARM ... Jeg vibratory ...

Kevan Smith

På Man 3 november 2003 22:42:41 -0500, "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> fra
http://extra.newsguy.com (http://extra.newsguy.com/) skrev:

> Vel kanskje DJ mener kjører over syklister er et uttrykk for hans interesse ... det er ikke
> din personlige jobb å finne ut hva som er galt og hva som er galt i verden.

Det er certtainoly min rett, og jeg får snakke om det til. Hvis du ikke liker det, stemme republikansk.
De hater fri tanke og ytringsfrihet.

> Jeg bare eier en sykkel, og jeg forsøker å gå hele livet uten noensinne å få min lisens eller
> eie et motorkjøretøy. Jeg liker ikke SUV's (eller hvordan du setter det, nazi **** vogner), og uttrykker jeg at
> interesse ved ikke å eie en. Ikke ved å ødelegge egenskapen at andre mennesker har rett til å eie.

Slapping en støtfanger klistremerke på en SUV er ikke ødelegge eiendom. Få litt perspektiv.

ødelegge

Å ødelegge helt, bytte.

Å rive ned eller bryte opp, river ned.

For å gjøre unna med, satte en stopper for.

Å drepe: ødelegge en rabiat hund.

Å undertrykke eller tap helt; knuse.

Gjengi unyttig eller ineffektiv.

Hva en mektig ting en støtfanger klistremerke er at det kan gjøre noe av det til 3 tonn metall. Hvis bare
de kunne.

--
virkelige e-mail addy: kevansmith23 at yahoo dot com Konsentrer deg om th'cute, Li'l CARTOON GUYS! Huske
serienumrene! Følg Whipple AVE. EXIT! Ha en GRATIS Pepsi! Sving til venstre ved th'HOLIDAY
INN! JOIN Credit WORLD! MAKE meg et OFFER!

Mike Beauchamp

Hvis jeg legger ansiktet mitt et par meter fra noens esel mens de farting, det gjør det vanskelig for meg å
puste også. Betyr ikke farts er ødelegger envoronment.

Jeg vet ikke uenig i hva du sier, bare ta på utfordringen med å "tvister som" siden
I'm bored.

nyheter: id9eqvcsuf3499qg4rl50q0rnr49ss0s29@4ax.com ...
> On Tue, 03 Nov 2003 21:36:54 -0500, Rick Onanian <spamsink@cox.net> fra
Den, det
> Esoteric c0wz Society wrote:
>
>> On Tue, 03 Nov 2003 12:15:53 -0600, skrev Kevan Smith <Kevan@mouse-potato.com>:
>>> Støtfanger klistremerke på nazi **** vogn som forteller deg at det ødelegger vår
luft og
>>
>> Kevan, du er ganske stolt av den menneskelige rase, ikke sant? Du tror at vi kan ha en slik
>> Stor innvirkning på så kort tid - ødelegger ut luften i ca 100 år. Her er et stykke
>> Svar jeg tidligere har gjort på dette emnet:
>
> Jeg rir på byens gater med de SUVer, deres eksosrør noen få meter fra meg
ansikt.
> The SUV foran meg kanskje ikke ødelegger _your_ luft, men det er sikkert
Making

>
>
> --
> Ekte e-mail addy: kevansmith23 at yahoo dot com Jeg sitter på min FART QUEEN ... For meg er det
> Enjoyable ... Jeg WARM ... Jeg vibratory ...

Mike Beauchamp

Ah, ja .. ytringsfrihet. Bare ikke for DJ's.

nyheter: eh9eqv88o7bmcdenirgq2l7e2pmh3e211i@4ax.com ...
> På Man 3 november 2003 22:42:41 -0500, "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> fra
> Http://extra.newsguy.com (http://extra.newsguy.com/) skrev:
>
>> Vel kanskje DJ mener kjører over syklister er et uttrykk for
hans
>> Interesse ... det er ikke din personlige jobb å finne ut hva som er galt og
hva
>> Er mer galt for verden.
>
> Det er certtainoly min rett, og jeg får snakke om det til. Hvis du ikke
liker det,
> Stemme republikansk. De hater fri tanke og ytringsfrihet.
>
>
>> Jeg bare eier en sykkel, og jeg forsøker å gå hele livet uten noensinne å få min lisens eller
>> Eie et motorkjøretøy. Jeg liker ikke SUV's (eller hvordan
du
>> Si det, nazi **** vogner), og jeg uttrykker at interessen ved ikke å eie en.
Ikke
>> Ved å ødelegge egenskapen at andre mennesker har rett til å eie.
>
> Slapping en støtfanger klistremerke på en SUV er ikke ødelegge eiendom. Få litt perspektiv.
>
> Ødelegge
>
> Å ødelegge helt, bytte.
>
> Hvis du vil rive ned eller bryte opp, river ned.
>
> For å gjøre unna med, satte en stopper for.
>
> Å drepe: ødelegge en rabiat hund.
>
> Å undertrykke eller tap helt; knuse.
>
> Til render unyttig eller ineffektiv.
>
> Hva en mektig ting en støtfanger klistremerke er at det kan gjøre noe av det til 3
tonn
> Metall. Hvis de bare kunne.
>
>
> --
> Ekte e-mail addy: kevansmith23 at yahoo dot com Konsentrer deg om th'cute, Li'l CARTOON GUYS!
> Husk serienumrene! Følg Whipple AVE. EXIT! Ha en GRATIS Pepsi! Sving til venstre ved
> Th'HOLIDAY INN! JOIN Credit WORLD! MAKE meg et OFFER!

Kevan Smith

På Man 3 november 2003 23:58:13 -0500, "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> fra
http://extra.newsguy.com (http://extra.newsguy.com/) skrev:

> Ah, ja .. ytringsfrihet. Bare ikke for DJ's.

Du har ikke sett _me_ i at Clear Channel tråden (e).

Jeg er en radiostemme, også.

Selvfølgelig er jeg vise mer smakfulle enn Clear Channel show, fordi jeg er en klassisk musikk
vert. Woo!

--
virkelige e-mail addy: kevansmith23 at yahoo dot com Meryl Streep er min fødselslege!

Mike Beauchamp

That's cool ... Jeg gjorde en stein type show med mye muntlig ting og innringere og alt det der.
Veldig moro ..

nyheter: 1qeeqvgtv6ojr4tugkp44jqnk0hqcq4ois@4ax.com ...
> På Man 3 november 2003 23:58:13 -0500, "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> fra
> Http://extra.newsguy.com (http://extra.newsguy.com/) skrev:
>
>> Ah, ja .. ytringsfrihet. Bare ikke for DJ's.
>
> Du har ikke sett _me_ i at Clear Channel tråden (e).
>
> Jeg er en radiostemme, også.
>
> Selvsagt er jeg vise mer smakfulle enn Clear Channel show, fordi jeg
en
> Klassisk musikk vert. Woo!
>
>
> --
> Ekte e-mail addy: kevansmith23 at yahoo dot com Meryl Streep er min fødselslege!

Eric S. Sande

> Jeg er en radiostemme, også.

> Selvsagt er jeg vise mer smakfulle enn Clear Channel show, fordi jeg er en klassisk musikk
> host. Woo!

Det er 12:45 om morgenen i vakre downtown Shreveport. I'm your host, Kevan, og det var
Bachs "Christus etterslep i doodszwachtels", en av mine personlige favoritt kantater.

dumme navn hvis jeg noen gang hørt en. Sannsynligvis var han en politimann, alt han noensinne skrev musikk om var diktatorer
og skyting perps.

Anyhow, Woo Hoo, vi har en kommersiell komme opp til Nazi **** vogner, vil du puster mye lettere
etter at man er over.

Og jeg vil minne alle dere radiolyttere der ute, hvis du sender meg tusen dollar vil jeg ikke
stolpe i en måned.

--

_______________________ALL AMIGA IN MY MIND_______________________ ------------------" Buddy Holly,
Texas Elvis "------------------
__________306.350.357.38>> Cwhitman@texastwr.utaustin.edu__________

Kevan Smith

On Mon, 04 Nov 2003 01:43:08 -0500, "Eric S. Sande" <esande@erols.com> fra Realtime Limited skrev:

>> Jeg er en radiostemme, også.
>
>> Selvsagt er jeg vise mer smakfulle enn Clear Channel show, fordi jeg er en klassisk musikk
>> host. Woo!
>
> Det er 12:45 om morgenen i vakre downtown Shreveport. I'm your host, Kevan, og det var
> Bachs "Christus etterslep i doodszwachtels", en av mine personlige favoritt kantater.
>

> dumme navn hvis jeg noen gang hørt en. Sannsynligvis var han en politimann, alt han noensinne skrev musikk om var diktatorer
> og skyting perps.
>
> Uansett, Woo Hoo, vi har en kommersiell komme opp til Nazi **** vogner, vil du puster mye lettere
> etter at man er over.
>
> Og jeg vil minne alle dere radiolyttere der ute, hvis du sender meg tusen dollar vil jeg ikke
> stolpe i en måned.

First off: NO Kormusikk.

Andre: Ingen Reklamer!

Tredje: Ikke be om penger slik at inntil pant stasjonen.

--
virkelige e-mail addy: kevansmith23 at yahoo dot com a ***** uhyre smites på kylling deler

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish