PDA

Se full versjon: Politisk ukorrekt.

Sider: [1] 2 3 4 5 6 7 8

Tom Kunich

En vakker desember kveld Huan Cho og hans kjæreste Jung Lee satt ved siden av
ocean. Det var en romantisk fullmånen når Huan Cho sa: "Hey baby, let's play Weeweechu."

"Å nei, ikke nå, kan se på månen, sa Jung Lee.

"Oh, C'mon baby, lets 'du og jeg spiller Weeweechu. Jeg elsker deg og den perfekte tid," Huan
Cho bad.

Men jeg heller bare holde hånden din og se på månen. "

"Please Jung Lee, bare en gang spille Weeweechu med meg."

Jung Lee så på Huan. Jung Lee og sa "OK, vi spiller Weeweechu.

Huan Cho grep gitaren sin, og de både sang ....." Weeweechu en riktig God Jul, Weeweechu en Gledelig
Christmas, Weeweechu en riktig God Jul og et Godt Nytt År.

Og det gjør I.

Ronde Champ

"Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> skrev i melding
nyheter: mxlO9.5197 $ ka5.605374 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net ...
> En vakker desember kveld Huan Cho og hans kjæreste Jung Lee satt ved siden av
> Havet. Det var en romantisk fullmåne når Huan
Cho
> Sa: "Hey baby, let's play Weeweechu."
>
> "Å nei, ikke nå, kan se på månen, sa Jung Lee.
>
> "Å, C'mon baby, lets 'du og jeg spiller Weeweechu. Jeg elsker deg og den perfekte tid" Huan Cho
> Bad.
>
> Men jeg heller bare holde hånden din og se på månen. "
>
> "Vennligst Jung Lee, bare en gang spille Weeweechu med meg."
>
> Jung Lee såg på Huan. Jung Lee og sa "OK, vi spiller Weeweechu.
>
> Huan Cho grep gitaren sin, og de både sang ....." Weeweechu en riktig God Jul, Weeweechu en
> Merry Christmas, Weeweechu en riktig God Jul og et Godt Nytt År.
>
> Og det gjør I.

Hva en trist mann Tom er.

Takk, Ronde Champ

Kyle legat

Den 27. Des 2002, skrev Tom Kunich:

> Nå kan blinde trenger å finne rasisme der det ikke finnes har krysset grenser.
>
Hva kaller du det når en bestemt etnisitet er absolutt nødvendig for en vits å gi mening?

... . . . . . . . . . . . . . . . legatek@mcmaster.ca Kyle legat legatek@hotmail.com

Tower of Tongues: Torsdag PM :10:30-11: 30 EDT: http://cfmu.mcmaster.ca moon
Musick: ritual: IDM: eksperimentell (elektronika): minimalisme: glitch
. . . . . . . . . . . . . . . ...

Kyle legat

Den 30. Des 2002, skrev Tom Kunich:

> De politisk korrekte, og særlig de kanadiere som mener at de bør kunne
> Fortelle amerikanerne hvordan de bør tenke er ganske morsomt også.
>
Du bør ta det som contructive kritikk; verden ville hate deg mindre.

> Hvem andre enn en kanadisk ville espouse den fantastiske canadiske helsevesen til verden mens
> Hele familien flokker over grensen for å få up-to-date og punktlig medisinsk behandling?
>
Du tar opp dette nå og da, og det er åpenbart at du ikke har en anelse hva du snakker om.
Jeg vil le hvis det ikke var så patetisk.

... . . . . . . . . . . . . . . . legatek@mcmaster.ca Kyle legat legatek@hotmail.com

Tower of Tongues: Torsdag PM :10:30-11: 30 EDT: http://cfmu.mcmaster.ca moon
Musick: ritual: IDM: eksperimentell (elektronika): minimalisme: glitch
. . . . . . . . . . . . . . . ...

Bbc3

"Ronde champ" wrote:
> For en trist mann Tom er.

Jeg tror dette er tredje gang vi befinner oss i full enighet. Og på julen for alle
helligdager. Det ironiske er tykk.

--
Regning

Dan Connelly

Ronde champ skrev:
>
> Takk, Ronde Champ
>
>

Whoops. Jeg hadde ledd av hans historie. Jeg skal prøve hardere å oppføre seg neste gang.

Dan

Tom Kunich

"Ronde champ" <ronde_champ@yahoo.com> skrev i melding news: auevpf $ JVB $ 1@ngspool-d02.news.aol.com ...

Og for en lykkelig mann du er som bare finner glede i nedsettende alle andre rundt deg. Hvem kan bare
heve seg ved villifying andre. Hvem har å lyve og bruke falske navn og slår ut på alle
rundt dem.

Hadde en øl og pizza fest med Museeuw det siste?

What a joyful personen du Palachick.

Tom Kunich

"BBC3" <w_b_c_3@nospam.yahoo.com> skrev i melding
nyheter: <eg_O9.473532$%m4.134076@rwcrnsc52.ops.asp.att.net> ...
> "Tom Kunich" wrote:
>> Og for en lykkelig mann er du som finner bare glede i nedsettende alle
> Else
>> Rundt deg. Hvem kan bare heve seg av villifying andre. Hvem har til
> Lie
>> Og bruke falske navn og slår ut på alle rundt dem.
>
> Mens Ronde absolutt ikke ut til å nyte kutte ned andre, har jeg ikke ser ham opptre som en
> Rasistisk på noen måte. Ringe et noen et rasshøl er én ting, og Ronde gjør ting som dette
> Ofte, men å være rasistiske er en helt annen ting. Du gjorde narr av alle kinesere, og litt til. Snakke
> Om potten kall kjelen svart. Jeg kan ikke si enten dere er et pust av frisk luft, men
> Det rasisme **** har bare fikk ta gå.

Det er nok av det. Du var oppe i armene når noen foreslo at John Dunlop var en skotte.
Du var villig til å gjøre ham en ire som passer dine rasistiske behov.

Nå kan blinde trenger å finne rasisme der det ikke finnes har krysset grenser. Når du er for
uvitende eller så dårlig motivert at du ikke engang kan nyte en liten vits at du har langt overgått den
punktet hvor normal forstand eksisterer.

"Gjorde narr av alle kinesiske"? Hva et esel. En stor del av all humor er ord spille, men i
overzealousness å være politisk korrekt du er villig til å forvrenge noe utover recognician.

Bill, tror jeg at vi kan trygt si at du har en mental svekkelse som burde snart kvalifisere
dere for morsomme gården. Hva mer, ville jeg bli veldig overrasket om du ikke har i for psykiatriske
hjelp nylig.

GT

BBC3 skrev:
> "Tom Kunich" wrote:
>
>> Og for en lykkelig mann er du som finner bare glede i nedsettende alle
>
> Else
>
>> rundt deg. Hvem kan bare heve seg av villifying andre. Hvem har til
>
> Lie
>
>> og bruke falske navn og slår ut på alle rundt dem.
>
>
> Mens Ronde absolutt ikke ut til å nyte kutte ned andre, har jeg ikke ser ham opptre som en
> Rasistisk på noen måte. Ringe et noen et rasshøl er én ting, og Ronde gjør ting som dette
> Ofte, men å være rasistiske er en helt annen ting. Du gjorde narr av alle kinesere, og litt til. Snakke
> Om potten kall kjelen svart. Jeg kan ikke si enten dere er et pust av frisk luft, men
> Det rasisme **** har bare fikk ta gå.
>

Oh, please, PC nazistene er på det igjen.

Greg
--
"Destroy din trygg og lykkelig liv før det er for sent, slagene vi sloss var lang og hard,
bare ikke å bli fortært av rock n 'roll ... "- The Mekons

GT

Tom Kunich skrev:
>
>
> Bill, tror jeg at vi kan trygt si at du har en mental svekkelse som burde snart kvalifisere
> Deg til morsomme gården.

Og du er tett bak!

Greg

--
"Destroy din trygg og lykkelig liv før det er for sent, slagene vi sloss var lang og hard,

Brian Lafferty

Vel, jeg skal fortelle deg om flyet som styrtet inn i kirkegård under forsøk på å
lande på flyplassen i Polen. Ikke nå.

Brian

--
Sammen kan vi End vold, utbytting og krig Besøk UU PeaceWork, AFSC og True Majority
http://www.home.earthlink.net/ ~ javaeye / index.html http://www.afsc.org (http://www.afsc.org/) http://www.truemajority.org (http : / / www.truemajority.org/)
"GT" <ethan_t@sbcglobal.net> skrev i melding news: j62P9.997 $ qG3.228 @ newssvr19.news.prodigy.com ...
> Tom Kunich wrote:
>>
>>
>> Bill, tror jeg at vi kan trygt si at du har en mental svekkelse som bør snart
>> Kvalifisere for de morsomme gården.
>
> Og du er tett bak!
>
> Greg
>
> --
> "Destroy din trygg og lykkelig liv før det er for sent, slagene vi sloss var lange og
> Hardt, bare ikke bli fortært av rock n 'roll ... "- The Mekons

Tom Kunich

nyheter: Pine.SOL.4.33.0301031545440.677 ... is.mcmaster.ca
nyheter: Pine.SOL.4.33.0212291045400.23566-100000 @ mcmail.cis.mcmaster.ca ...
> Den 27. Des 2002, skrev Tom Kunich:
>
>> Nå kan blinde trenger å finne rasisme der det ikke finnes har krysset grenser.
>>
> Hva kaller du det når en bestemt etnisitet er absolutt nødvendig for en vits å gi mening?

Hva kaller du det når noen er villige til å gjøre en fornærmelse ut av noe som ikke ble
aldri ment å være?

Canuck

"Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> skrev i melding
nyheter: UVIP9.1746 $ 134.242846 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net ...
> "Kyle legat" <legatek@mcmail.cis.mcmaster.ca> skrev i melding
> News: Pine.SOL.4.33.0212291045400.23566-100000 @ mcmail.cis.mcmaster.ca ...
>> Den 27. Des 2002, Tom Kunich skrev:
>>
>>> Nå kan blinde trenger å finne rasisme der det ikke finnes har krysset grenser.
>>>
>> Hva kaller du det når en bestemt etnisitet er absolutt nødvendig for
en
>> Spøk å være fornuftig?
>
> Hva kaller du det når noen er villige til å gjøre en fornærmelse ut av noe som ikke ble
> Aldri ment å være?

Alle etniske vitsene er rasistiske per definisjon.

Likestilling er også rasistisk per definisjon.

Cesar Wilczynsk

Ikke så fort, hvis det ikke var for en viss Polak, ville du fortsatt tenker at Jorda var flat
som en tabell. "Brian Lafferty" <javaeye@earthlink.net> skrev i melding
nyheter: Jg3P9.1783 $ aD3.233474 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net ...
> Vel, jeg skal fortelle deg om flyet som styrtet inn i kirkegård under forsøk på å
> Lande på flyplassen i Polen. Ikke nå.
>
> Brian
>
> --
> Sammen kan vi End vold, utbytting og krig Besøk UU PeaceWork, AFSC og True Majority
> Http://www.home.earthlink.net/ ~ javaeye / index.html http://www.afsc.org (http://www.afsc.org/) http://www.truemajority.org ( http://www.truemajority.org/)
> "GT" <ethan_t@sbcglobal.net> skrev i melding
> News: j62P9.997 $ qG3.228 @ newssvr19.news.prodigy.com ...
>> Tom Kunich wrote:
>>>
>>>
>>> Bill, tror jeg at vi kan trygt si at du har en mental svekkelse som bør snart
>>> Kvalifisere deg for morsomme gården.
>>
>> Og du er tett bak!
>>
>> Greg
>>
>> --
>> "Destroy din trygg og lykkelig liv før det er for sent, slagene vi sloss var lange og
>> Hardt, bare ikke til å bli fortært av rock n 'roll ... "- The Mekons
>>
>

GT

Brian Lafferty skrev:
> Vel, jeg skal fortelle deg om flyet som styrtet inn i kirkegård under forsøk på å
> Lande på flyplassen i Polen. Ikke nå.
>

Og topp-postere er foran både Tom og Bill. Av et langskudd.

Greg

> News: j62P9.997 $ qG3.228 @ newssvr19.news.prodigy.com ...
>
>> Tom Kunich wrote:
>>
>>>
>>> Bill, tror jeg at vi kan trygt si at du har en mental svekkelse som bør snart
>>> kvalifisere deg for morsomme gården.
>>
>> Og du er tett bak!
>>
>> Greg
>>

--

Canuck

"GT" <ethan_t@sbcglobal.net> skrev i melding
nyheter: N8LP9.1264 $ U12.66711707 @ newssvr15.news.prodigy.com ...
>>
>> Alle etniske vitsene er rasistiske per definisjon.
>>
>
> Rasistisk: 1. Troen på at rase regnskapet for forskjeller i menneskers karakter eller evne

Den opprinnelige 'vits' gjorde akkurat det, prøver å markere en forskjell i evne, ved at
spesielt tilfelle, evnen til riktig prounounce engelske ord.

Tom Kunich

"Canuck" <warmsd@simpatico.ca> skrev i melding
nyheter: <26NP9.39371 $ VA5.7518725 @ news1.news.adelphia.net> ...
> News: N8LP9.1264 $ U12.66711707 @ newssvr15.news.prodigy.com ...
>>>
>>> Alle etniske vitsene er rasistiske per definisjon.
>>>
>>
>> Rasistisk: 1. Troen på at rase regnskapet for forskjeller i menneskers karakter eller evne
>
> Den originale 'vits' gjorde akkurat det, prøver å markere en forskjell i evne, ved at
> Tilfellet, evnen til riktig prounounce engelske ord.

Jeg tror at dette ganske mye belyser avsky jeg føler for det politisk korrekte. De er
ikke motivert av en følelse av rettferdighet, men i stedet bare av hat mot noen andre.

Du skjønner, i likhet med Kyle, denne andre kanadiske mener at det må være noe galt med kinesisk er
de kan ikke uttale engelske ord korrekt. Det skjer aldri til dem at alle vitenskapelige
forskning på språk viser at etter 6 år eller så larynix og tungen blir ikke
lage lyder annerledes enn de har gjort.

Hva er en humoristisk lyd til de fleste andre blir en kilde til hat til dem. Jeg kan bare lurer på hva
deres liv må ha vært som å vokse opp. Visste den lille franske høyttalerne gjør narr av forsøk
på fransk?

Men du ser, hvis det var en spøk gjør narr av pronouciation av noen hvite sørlige cracker
det ville være OK. Og akkurat det samme spøk, og gjør narr av dialekten av en svart sydlending som
sa nøyaktig det samme på akkurat samme måte som senator Robert Byrd kunne ha sagt, er
rasistiske fordommer.

De politisk korrekte, og særlig de kanadiere som mener at de bør kunne fortelle
Amerikanerne hvordan de bør tenke er ganske morsomt også. Hvem andre enn en kanadisk ville espouse den
wonderful kanadiske helsevesen til verden, mens hele familien flokker over
Grensen for å få up-to-date og punktlig medisinsk behandling?

GT

Canuck skrev:
> "Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> skrev i melding
> News: UVIP9.1746 $ 134.242846 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net ...
>
>> "Kyle legat" <legatek@mcmail.cis.mcmaster.ca> skrev i melding
>> news: Pine.SOL.4.33.0212291045400.23566-100000 @ mcmail.cis.mcmaster.ca ...
>>
>>> Den 27. Des 2002, skrev Tom Kunich:
>>>
>>>
>>>> Nå kan blinde trenger å finne rasisme der det ikke finnes har krysset grenser.
>>>>
>>>
>>> Hva kaller du det når en bestemt etnisitet er absolutt nødvendig for
>
> A
>
>>> vits å gi mening?
>>
>> Hva kaller du det når noen er villige til å gjøre en fornærmelse ut av noe som ikke ble
>> aldri ment å være?
>
>
> Alle etniske vitsene er rasistiske per definisjon.
>

rasistisk: 1. Troen på at rase regnskapet for forskjeller i menneskers karakter, eller evne, og at en
bestemt rase er overlegen andre. 2. Diskriminering eller fordommer basert på rase.

Jeg ser ikke en vits om etnisitet å bli inkludert i definisjonen av rasistisk. Har ikke fornærme
meg i hvert fall når folk gjør narr av whitey. Det er mye å gjøre narr av oss.

>
> Affirmative action er også rasistisk per definisjon.

Ja, avhengig av gjennomføringen av kvotering det kunne lett bli betraktet som rasistisk.

Greg
--

GT

Canuck skrev:
> News: N8LP9.1264 $ U12.66711707 @ newssvr15.news.prodigy.com ...
>
>>> Alle etniske vitsene er rasistiske per definisjon.
>>>
>>
>> rasistisk: 1. Troen på at rase regnskapet for forskjeller i menneskers karakter eller evne
>
>
>
>
>
> Den originale 'vits' gjorde akkurat det, prøver å markere en forskjell i evne, ved at
> Tilfellet, evnen til riktig prounounce engelske ord.
>

Please, folk gjør narr av min dalen dude aksent hele tiden. Det er en harmløs kommentar på et ufarlig
sak som er skadelig for ingen og har ingenting å gjøre med rasisme. BFD. Jeg hadde fullt forvente den franske
å le av min stakkars uttalen av deres språk, er det rasisme? Whitey ler whitey?

Jeg synes du bør fokusere på mer alvorlige tilfeller av rasisme, som folk glipp av
bolig eller jobber på grunn av deres rase eller religion.

Greg

--

Canuck

"Tom Kunich" <cyclintom@yahoo.com> skrev i melding
nyheter: 484e7721.0212300652.1d05bf39 @ posting.google.com ...
>
> Men du ser, hvis det var en spøk gjør narr av pronouciation av noen hvite sørlige sprakk det
> Ville være OK.

Det ville være det samme som den opprinnelige spøk.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish