Hvordan kan jeg Cure Tilbakevendende Strep Throat?
Se full versjon: Hvordan kan jeg Cure Tilbakevendende Strep Throat?
Jeg har hatt tilbakevendende Strep halsen de siste seks ukene. Jeg ble behandlet med Augmentin i 10 dager
etter første diagnose; Omnicef i 10 dager etter den andre diagnose, og Omnicef for 14 dager
Etter den tredje diagnose. Det første tilfellet ble diagnostisert med en rask test, og den andre to med
kulturer. (Innen kultur resultatene kom tilbake, var jeg i full blåst symptomer igjen.)
Hvorfor er ikke antibiotika som tar seg av infeksjonen, og hva kan jeg gjøre?
Lori skrev:
> Jeg har hatt tilbakevendende Strep halsen de siste seks ukene. Jeg ble behandlet med Augmentin i 10 dager
> Etter første diagnose; Omnicef i 10 dager etter den andre diagnose, og Omnicef for 14 dager
> Etter den tredje diagnose. Det første tilfellet ble diagnostisert med en rask test, og den andre to med
> Kulturer. (Innen kultur resultatene kom tilbake, var jeg i full blåst symptomer igjen.)
>
> Hvorfor er ikke antibiotika som tar seg av infeksjonen, og hva kan jeg gjøre?
Selv om behandling feil er mulig, er det verdt å sørge for at ingen andre du er utsatt for
er en operatør. Folk kan ha Strep og være reinfecting deg, selv om de ikke har symptomer.
--
David rind drind@caregroup.harvard.edu
"Lori" <lpauly@sbcglobal.net> skrev i melding
nyheter: 9d78fb0b.0312091955.231fa9e1 @ posting.google.com ... ,,>
Å re-iterate hva de andre to respondentene har sagt ... se etter om det er noen som du
er i nærheten har blitt re-infiserer deg.
For noen år siden familien gikk gjennom en periode der vi var alle tilværelse infisert av Strep halsen.
Det rammet spesielt de yngste og eldste barnet av tre barn (som inkluderte en miserble 4de
birthday party for de yngste). Etter å håndtere dette for mer enn 2 måneder, familien lege
hadde alle 5 familiemedlemmer testet, med en mer detaljert test --- en som tok minst 3 dager, og ikke
den Quicky testen de gjør i klinikken. Det viste seg at alle 3 barna hadde Strep ... men ikke
foreldre (det ble forklart at voksne har en tendens til å vaske hendene bedre). Den mellomste barnet hadde hatt
Strep hele tiden, men hadde vist noen symptomer. Det hjalp ikke at han var den mest motvillige til å vaske
hendene (går så langt som å utarbeide grand historier om vasking, da han ikke hadde).
Alle tre barna ble satt på antibiotika ... og syklusen var brutt.
Den 9. Dec 2003 19:55:27 -0800, lpauly@sbcglobal.net (Lori) skrev:
> Jeg har hatt tilbakevendende Strep halsen de siste seks ukene. Jeg ble behandlet med Augmentin i 10 dager
> etter første diagnose; Omnicef i 10 dager etter den andre diagnose, og Omnicef for 14 dager
> etter den tredje diagnose. Det første tilfellet ble diagnostisert med en rask test, og den andre to med
> kulturer. (Innen kultur resultatene kom tilbake, var jeg i full blåst symptomer igjen.)
>
Få en ny tannbørste.
PF
Takk, alle for forslag.
Jeg bor med en datter (og to katter) og hun har testet negativt. Jeg har jevnlig kontakt med
mange utvidede familie medlemmer, men kan ikke forestille ber dem alle til å bli testet.
En ekstrem bevegelse, vanligvis vellykket, er å få mandlene fjernet.
Lori skrev:
>
> Etter første diagnose; Omnicef i 10 dager etter den andre diagnose, og Omnicef for 14 dager
> Etter den tredje diagnose. Det første tilfellet ble diagnostisert med en rask test, og den andre to med
> Kulturer. (Innen kultur resultatene kom tilbake, var jeg i full blåst symptomer igjen.)
>
> det er verdt å sørge for at ingen andre du er utsatt for er en operatør. Folk kan ha Strep og
> være reinfecting deg selv om de ikke har noen symptomer
Dette gjelder .......... jeg hadde Strep igjen og igjen fra barndommen i tenårene, og det gjorde meg
brødre og søstre. Sa `t stop till den eldste søsteren flyttet ut. Synes hun var under transporten. Jeg
haven `t hadde Strep siden. Nå har hun sin egen familie og gjett hva. Hennes barn får Strep alle
tid. Gjett dette er ikke en vitenskapelig test for en operatør, men jeg tror på det. Dan.
mason121@aol.com (Mason121) skrev:
> Dette gjelder .......... jeg hadde Strep igjen og igjen fra barndommen i tenårene, og det gjorde meg
> brødre og søstre. Sa `t stop till den eldste søsteren flyttet ut. Synes hun var under transporten. Jeg
> haven `t hadde Strep siden. Nå har hun sin egen familie og gjett hva. Hennes barn får Strep alle
> tid. Gjett dette er ikke en vitenskapelig test for en operatør, men jeg tror på det.
Hmmm ... noensinne nevne dette til henne?
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0