PDA

Se full versjon: Sprint strøm på trener g. veien

Sider: [1] 2 3

velomanct

Jeg har nylig fått en strøm trykk pro og jeg ri min kurt kinetisk trener denne vinteren. har noen lagt merke til at de kan finne et høyere max watt utenfor enn på trener? jeg kan gjøre med 50-100 mer watt utenfor.
Jeg tenker dette skyldes ikke å kunne snu sykkelen mens du trekker på barer mens spurt, da på trener.

også, ikke har noen tall på hva slags strøm toppnivå espoir alder spor syklistene kan gjøre i en sprint? som max watt og watt ave en 200meter sprint.

ric_stern / RST

Opprinnelig postet av velomanct
Jeg har nylig fått en strøm trykk pro og jeg ri min kurt kinetisk trener denne vinteren. har noen lagt merke til at de kan finne et høyere max watt utenfor enn på trener? jeg kan gjøre med 50-100 mer watt utenfor.
Jeg tenker dette skyldes ikke å kunne snu sykkelen mens du trekker på barer mens spurt, da på trener.

også, ikke har noen tall på hva slags strøm toppnivå espoir alder spor syklistene kan gjøre i en sprint? som max watt og watt ave en 200meter sprint.

Selv om jeg har ingen erfaring med treneren du nevner, er det sannsynlig at de fleste (kommersielt tilgjengelig, men sannsynligvis ikke alle) trenere kan ikke generere nok motstand for gode sprintere å nå sin topp makt.

Videre, som nevnt, kan du vanligvis generere mer kraft når ut av salen, og også hvis du sprint ved foten av en bakke.

verdensklasse (male) spore sprinterne er i størrelsesorden 1800 til 2300 W. Ved svært høye nivåer med svært rask tonefall PT kan ikke plukke opp alle dataene (for en topp lesing) - for du trenger et minimum av SRM Pro. Ikke glem å sette PT til det høyeste opptaket nivå (1-s).

Ric

andrewbradley

Jeg regner med at dette kunne dreie seg om rett for forskjellen mellom ute av salen makt og i salen kraft.
Hvis det var ingen forskjell hvorfor skulle veien sprinterne fortsatt ut av salen helt til linjen i det som synes en aerodynamisk underlegen posisjon?

Svaiende sykkelen (ansett som unødvendig av noen) kan tillate deg å legge inn kanskje 50W av kraft. Føttene musklene brukes via ulike områder og med ulike sammentrekning speeed profiler og jeg spekulere disse kunne være nærmere "perfekt" for maksimal effekt.
Matematiske modellers har spådd meget betydelig max-power gevinster dersom musklene kunne bringes nære deres ideelle sammentrekning fart profiler. (Bare modeller though!)

2LAP

Ta en titt på www.britishcycling.org.uk som de har utvalgskriterier for det nasjonale patrulje med kraft verdier (SRM) for ulike diciplines og aldre.

Billsworld

Verdens raskeste ser ut som de sitter meste av veien ..... Spørsmål lar sier toppfart i sprint var 40mph. er max watt tallene som du noterte 1800-2300 basert på akselerasjon opptil 40mph, eller kort tid brukt på maks hastighet. (beklager min powertap er på vei) ...................... Jeg har også en kurt trener, og mine toppfart tallene er omtrent den samme på veien , men akselerasjonen er bortkastet tid på grunn av slipage. Takk BPAlthough jeg har ingen erfaring med treneren du nevner, er det sannsynlig at de fleste (kommersielt tilgjengelig, men sannsynligvis ikke alle) trenere kan ikke generere nok motstand for gode sprintere å nå sin topp makt.

Videre, som nevnt, kan du vanligvis generere mer kraft når ut av salen, og også hvis du sprint ved foten av en bakke.

verdensklasse (male) spore sprinterne er i størrelsesorden 1800 til 2300 W. Ved svært høye nivåer med svært rask tonefall PT kan ikke plukke opp alle dataene (for en topp lesing) - for du trenger et minimum av SRM Pro. Ikke glem å sette PT til det høyeste opptaket nivå (1-s).

Ric

ric_stern / RST

Det pleier å være at hastigheten øker fortsatt selv som din makt er minkende. Med andre ord spisseffekt oppstår før topp hastighet.

ric

Verdens raskeste ser ut som de sitter meste av veien ..... Spørsmål lar sier toppfart i sprint var 40mph. er max watt tallene som du noterte 1800-2300 basert på akselerasjon opptil 40mph, eller kort tid brukt på maks hastighet. (beklager min powertap er på vei) ...................... Jeg har også en kurt trener, og mine toppfart tallene er omtrent den samme på veien , men akselerasjonen er bortkastet tid på grunn av slipage. Takk BP

Billsworld

Takk. Jeg synes å ha mange ben fart i små tannhjul, men ikke gi meg total hastighet. Jeg synes jeg kan gå raskere i 90 + tannhjul mose unna. det føles som jeg kjørte i gjørme, men jeg går raskere?? Jeg er gått ut for kraft pek ..... jeg tror det billigere trenerne kan være best for akkurat spinning og litt intervalltrening. Takket againIt tendens til å være at hastigheten øker fortsatt selv som din makt er minkende. Med andre ord spisseffekt oppstår før topp hastighet.

ric

Myse

Takk. Jeg synes å ha mange ben fart i små tannhjul, men ikke gi meg total hastighet. Jeg synes jeg kan gå raskere i 90 + tannhjul mose unna. det føles som jeg kjørte i gjørme, men jeg går raskere?? Jeg er gått ut for kraft pek ..... jeg tror det billigere trenerne kan være best for akkurat spinning og litt intervalltrening. Takk igjen

Power er det som gjør at sykkelen går raskere, ikke Cadence. Produsere kraft innebærer tråkkfrekvens og kraft på pedalene.

Jeg ser mange mennesker etterligne en viss tdf vinnerens tråkkfrekvensen men ingen etterligne sin kraft på pedalene slik at de til slutt også mangler sin makt.

Billsworld

Jeg føler jeg er mer egnet til spurt, dvs hvorfor jeg prøver å pic folks hjerner om emnet. Jeg tror jeg skal gå til en on line coach. Jeg stirret sykling i år etter 20 år i styrkeløft. (Kolesterol problem) Jeg er enig med hva du sier om makten. Jeg visste ikke at knærne mine kunne bli så sår fra mose dem biger tannhjul skjønt. Jeg gjorde noen få crits fjor og hadde det gøy og som året gikk på min vei tråkkfrekvensen holdt får høyere (for å beskytte knærne) som min makt gikk den andre veien. Takk BPPower er det som gjør at sykkelen går raskere, ikke Cadence. Produsere kraft innebærer tråkkfrekvens og kraft på pedalene.

Jeg ser mange mennesker etterligne en viss tdf vinnerens tråkkfrekvensen men ingen etterligne sin kraft på pedalene slik at de til slutt også mangler sin makt.

velomanct

Verdens raskeste ser ut som de sitter meste av veien ..... Spørsmål lar sier toppfart i sprint var 40mph. er max watt tallene som du noterte 1800-2300 basert på akselerasjon opptil 40mph, eller kort tid brukt på maks hastighet. (beklager min powertap er på vei) ...................... Jeg har også en kurt trener, og mine toppfart tallene er omtrent den samme på veien , men akselerasjonen er bortkastet tid på grunn av slipage. Takk BP
Det har gått en stund siden jeg startet denne tråden og jeg lærte mye med powertap min. Peak power er alltid oppnådd under akselerasjon av en sprint, i de første 3 sekunder hvis du går fullt ut fra starten. Jeg har truffet rundt 2000 peak denne sommeren, men kan ikke gjøre en god 200meter å redde livet mitt (beste ~ 11.8s), noe som min makt på slutten av en slik sprint være ~ 800w. Jeg gjorde arbeid på bakken spurter også, fikk en rekord på 1500W gjennomsnitt for 20seconds. Jeg ønsker så ille at jeg kunne gjøre at strømmen i en 200 meter, men det må være min stakkars leggen hastighet. Så jeg alltid si meg hoppe er mitt beste, men så snart den tråkkfrekvensen går over 120rpms jeg mister mye makt. Jeg har lagt merke til at min sittende makt er vanligvis rundt 200W nedenfor stående strøm også. Jeg oppdaget en morsom måte å jobbe på toppen end / tråkkfrekvensen - utfor spurter. Selv i høygir 53x12, kan jeg få den over 150rpms på en skikkelig bakke. Den morsomme delen er, jeg hauling a $ $ (over 50mph), men det er veldig bra for trening av kraft ved høye ben hastighet. Jeg forakter gjør en flat 200m sprint, så det er ikke gøy. Hvis det ikke er gøy, vil du ikke dem, og vil ikke bedre. Eller hvis du gjør selv gjøre dem, vil du ikke egentlig være motivert nok til å strekke deg mest. Downhill spurter rock! Jeg er en slik hastighet narkoman, lol.
Jeg har også kvittet av powertap. Jeg har også fanget opp i tallene og besluttet å bare kjøre og ha det gøy. Det eneste jeg ser på nå er toppfarten:-D
En av de beste treningen jeg gjorde for å arbeide på hoppe mitt var gå ned en liten bakke som fører inn i en oppoverbakke. På den måten kan du thrash-sykkelen som en gorilla uten å måtte skifte eller å bli undergeared. Jeg har gått opp korte bakker gjør dette med en hastighet som var utenkelig for meg for noen år siden, som 32mph opp 6%. Det var en av mine favoritt økter.
Jeg gjorde noen spurter på kurt trener, men ikke på en stund. Jeg liker ikke å ha sykkelen fast i en posisjon. Jeg skadet kneet mitt et par ganger gjør spurter på trener. Det var noen dekk glidning, men du må bare skru valsen hardere, som 3 rotasjoner etter dekk kontrakt. Jeg må si, det kurt kinetiske trener er sannsynligvis en av de beste for å gjøre spurter, vil du aldri spinne den greia ut!

frenchyge

Jeg oppdaget en morsom måte å jobbe på toppen end / tråkkfrekvensen - utfor spurter. Selv i høygir 53x12, kan jeg få den over 150rpms på en skikkelig bakke. Den morsomme delen er, jeg hauling a $ $ (over 50mph), men det er veldig bra for trening av kraft ved høye ben hastighet.
Hva med små chainring spurter for dette? Hvis du bare arbeider på leggen hastighet, er det virkelig en må gjøre 50 mph ned en bakke?

Som et separat, men relatert, spørsmålet: kan slå de beste sprinterne> 150rpm tråkkfrekvensen under deres spurter (vei sprinterne, for det meste)? Jeg vil tro det ville være vanskelig å koordinere ben og arm trekke i denne hastigheten.

Billsworld

Takk for svar. Din makt trykk tallene ville foreslå at du gjør ganske bra. Jeg tenker på å kjøpe en SRM og konvertere en Schwinn airdyne inn i en kjede drevet airgometer. (Ikke gli) Jeg vet jeg er litt vridd ... Hvis min hukommelse fungerer, jeg tror jeg er litt eldre enn deg, og mest sannsynlig har litt mer penger til avfall. Jeg tror aldersgruppen wr 45-50 er 11,2, og jeg er en cocky hulke, så dvs mitt mål, er jeg bare ikke helt sikker på hvor raskt det må være på gaten (jeg vet totaly annet) som er der jeg vil gjøre om lag 90% av mine training.PB 38mph 150rpm 48x14 ... Tilbake til emnet ... jeg leste at M. Nothstien gjorde 2200 watt 50x14 på 160 rpm på sitt beste 49mph YIKES! Når han sier at han snakker flying 200 tror jeg. Wouldnt han allerede være på eller nær maks hastighet (og ikke 2200watts) på begynnelsen av 200 og bli hengende derfra? Jeg tror dvs der jeg er forvirret om watts output i så fall. Min gjetning er han sitter for det meste av hans siste 200m også, eller var watt han refererer til i vinden. WATTS UP?? Takk BPIt har gått en stund siden jeg startet denne tråden og jeg lærte mye med powertap min. Peak power er alltid oppnådd under akselerasjon av en sprint, i de første 3 sekunder hvis du går fullt ut fra starten. Jeg har truffet rundt 2000 peak denne sommeren, men kan ikke gjøre en god 200meter å redde livet mitt (beste ~ 11.8s), noe som min makt på slutten av en slik sprint være ~ 800w. Jeg gjorde arbeid på bakken spurter også, fikk en rekord på 1500W gjennomsnitt for 20seconds. Jeg ønsker så ille at jeg kunne gjøre at strømmen i en 200 meter, men det må være min dårlige benet fart. Så jeg alltid si meg hoppe er mitt beste, men så snart den tråkkfrekvensen går over 120rpms jeg mister mye makt. Jeg har lagt merke til at min sittende makt er vanligvis rundt 200W nedenfor stående strøm også. Jeg oppdaget en morsom måte å jobbe på toppen end / tråkkfrekvensen - utfor spurter. Selv i høygir 53x12, kan jeg få den over 150rpms på en skikkelig bakke. Den morsomme delen er, jeg hauling a $ $ (over 50mph), men det er veldig bra for trening av kraft ved høye ben hastighet. Jeg forakter gjør en flat 200m sprint, så det er ikke gøy. Hvis det ikke er gøy, vil du ikke dem, og vil ikke bedre. Eller hvis du gjør selv gjøre dem, vil du ikke egentlig være motivert nok til å strekke deg mest. Downhill spurter rock! Jeg er en slik hastighet narkoman, lol.
Jeg har også kvittet av powertap. Jeg har også fanget opp i tallene og besluttet å bare kjøre og ha det gøy. Det eneste jeg ser på nå er toppfarten:-D
En av de beste treningen jeg gjorde for å arbeide på hoppe mitt var gå ned en liten bakke som fører inn i en oppoverbakke. På den måten kan du thrash-sykkelen som en gorilla uten å måtte skifte eller å bli undergeared. Jeg har gått opp korte bakker gjør dette med en hastighet som var utenkelig for meg for noen år siden, som 32mph opp 6%. Det var en av mine favoritt økter.
Jeg gjorde noen spurter på kurt trener, men ikke på en stund. Jeg liker ikke å ha sykkelen fast i en posisjon. Jeg skadet kneet mitt et par ganger gjør spurter på trener. Det var noen dekk glidning, men du må bare skru valsen hardere, som 3 rotasjoner etter dekk kontrakt. Jeg må si, det kurt kinetiske trener er sannsynligvis en av de beste for å gjøre spurter, vil du aldri spinne den greia ut!

velomanct

Hva med små chainring spurter for dette? Hvis du bare arbeider på leggen hastighet, er det virkelig en må gjøre 50 mph ned en bakke?

Som et separat, men relatert, spørsmålet: kan slå de beste sprinterne> 150rpm tråkkfrekvensen under deres spurter (vei sprinterne, for det meste)? Jeg vil tro det ville være vanskelig å koordinere ben og arm trekke i denne hastigheten.

liten chainring spurter er fine for å utvikle JUST ben hastighet. men det er en forskjell mellom 160rpms i den lille ringen og 160rpms i sprint utstyr - makt. Spurt bakker ville ha lignende effekt av å gjøre 200m spurter, forskjellen som jeg sa over, er at det er mye mer moro. Det er en stor faktor for meg.

Jeg kan gjøre 220rpms på veien i mitt granny gear, men jeg kan ikke ri på en sub 11,8 200m. Se forskjellen? Det handler om vedvarende høy effekt ved høy tonefall (140-160rpms), på 200m spurter.

Road sprinterne ikke gå mye over ~ 125rpms under flate spurter, fordi de fikk tannhjul, og de står ikke på plass. Ikke begynn å sammenligne veien spurter å spore spurter, de er annerledes måte.
Som for spurt ved høye tonefall på banen, er det alltid i salen slik at det er svært lite å trekke på barer, og det er ikke et problem. Men selv på en vei sykkel, er det mulig å ri på 160 + RPMer ut av salen, selv om svært ineffektiv.

ric_stern / RST

Jeg føler jeg er mer egnet til spurt, dvs hvorfor jeg prøver å pic folks hjerner om emnet. Jeg tror jeg skal gå til en on line coach. Jeg stirret sykling i år etter 20 år i styrkeløft. (Kolesterol problem) Jeg er enig med hva du sier om makten. Jeg visste ikke at knærne mine kunne bli så sår fra mose dem biger tannhjul skjønt. Jeg gjorde noen få crits fjor og hadde det gøy og som året gikk på min vei tråkkfrekvensen holdt får høyere (for å beskytte knærne) som min makt gikk den andre veien. Takk BP

Bill, jeg vil gjerne gi meg et rop - Jeg har trent i verdensklasse på 200 meter og 1 km-TT ryttere,

skål
ric

velomanct

Takk for svar. Din makt trykk tallene ville foreslå at du gjør ganske bra. Jeg tenker på å kjøpe en SRM og konvertere en Schwinn airdyne inn i en kjede drevet airgometer. (Ikke gli) Jeg vet jeg er litt vridd ... Hvis min hukommelse fungerer, jeg tror jeg er litt eldre enn deg, og mest sannsynlig har litt mer penger til avfall. Jeg tror aldersgruppen wr 45-50 er 11,2, og jeg er en cocky hulke, så dvs mitt mål, er jeg bare ikke helt sikker på hvor raskt det må være på gaten (jeg vet totaly annet) som er der jeg vil gjøre om lag 90% av mine training.PB 38mph 150rpm 48x14 ... Tilbake til emnet ... jeg leste at M. Nothstien gjorde 2200 watt 50x14 på 160 rpm på sitt beste 49mph YIKES! Når han sier at han snakker flying 200 tror jeg. Wouldnt han allerede være på eller nær maks hastighet (og ikke 2200watts) på begynnelsen av 200 og bli hengende derfra? Jeg tror dvs der jeg er forvirret om watts output i så fall. Min gjetning er han sitter for det meste av hans siste 200m også, eller var watt han refererer til i vinden. WATTS UP?? Takk BP

"... Jeg leste at M. Nothstien gjorde 2200 watt 50x14 på 160 rpm på sitt beste 49mph"

Du kan ikke ta den uttalelsen ord for ord. Marty sier han max watt var 2200, jeg antar det er ikke under noen del av en 200m TT. Han hadde antagelig truffet dem watt under en kamp sprint der han hoppet hardt, eller under en lignende innsats. Det er ikke smart å gå 100% fullt ut eksplosive under windup for en 200m TT, bruker du for mye gass. Jeg er også svært tvil om at han traff sin peak watt ved 160rpms, traff jeg en topp på 115rpms. Og han vil absolutt ikke være på topp effekt ved toppfart. Den 49mph-som vet hvor det var. På veien, spore, leadout, det gjør en stor forskjell. Alt jeg vet er at jeg ikke kan komme over 40mph på en død flat vindstille veien.
Husk at 200m TT a ~ 20second innsats, ikke 10, 11, 12 sekunder. Det krever mye arbeid å komme opp til toppfart før du treffer linjen. Jeg hater hvordan så mange mennesker bort fra denne, selv om jeg tror du forstår.

Denne sommeren jeg tilbrakte mye tid gjør spurter og lært hvor mye forskjell i intensitet det er mellom bare en "road sprint" og en virkelig fullt ut eksplosive hopp på ~ 4-5seconds. Da jeg traff min beste peak watt, er det under en av de 5 andre eksplosive støt hvor jeg thrash-sykkelen som en gorilla, lol. Jeg kunne ikke opprettholde det nivået av innsats for mer enn 5 sekunder. Så du kan se at jeg aldri ville komme nær en virkelig topp watt under en 200m sprint. Under en typisk 200m ville jeg peak på ~ 1500 da jeg hoppet.
Når du gjør hundrevis av spurter du virkelig kan komme på bølgelengde med varierende intensitet nivåer innenfor det som ville bli betraktet som en sprint. A 5 andre hopper er helt annerledes enn en 20 sekunders bakke sprint eller 200m.

Nå hender det at jeg leste hvordan rytterne si at de gjorde en sprint opp som 1/2mile bakken. : eek: Eller hvordan løpere kalle en 5k kjøre en sprint løpe. yeh, jeg hater det. Spurt ikke er noe over 30 sekunder, topper. Selv 30 sekunder er en jævla lang sprint, knapt en sprint i min bok. : D

Jeg gjorde det bra med topp tall, men det er nesten det eneste jeg trent i sommer, for å se hvor høyt jeg kunne få. Jeg ønsker å en dag komme rundt 2500. Jeg tror det er mulig i noen år, hvis jeg legger til side alle de lange veien rides;)
Så jeg har planer om å eie en powermeter igjen en dag. Men jeg ønsker å få kraftigere før det. Jeg synes det ville være super kult å legitimetly si at jeg peak på 2500: D
Jeg er bare 20 år gammel btw, så ja jeg er litt yngre enn deg!

En ting å legge til. Jeg kan garantere deg at Marty var i stand til, eller mer enn 2200w peak i ett sekund. Probally i nabolaget av 2500 hvis han virkelig prøvd i ideelle forhold, giring.
Watts tall betyr ikke mye mindre varighet og vilkår er spesifisert.

BTW, har du sett makt profil diagrammet? Mitt beste opptreden var 21w/kg i 5 sekunder. (ved 85kg) Jeg antar Marty ville være 24w/kg, på 100kg, som vil være 2400W, og derfor hans sanne ett sekund peak ville være ~ 2600w, mye mer enn 2200.
For mange tall! Bare gå ut og sprint! : D

frenchyge

Jeg kan gjøre 220rpms på veien i mitt granny gear, men jeg kan ikke ri på en sub 11,8 200m. Se forskjellen? Det handler om vedvarende høy effekt ved høy tonefall (140-160rpms), på 200m spurter.
Oh yeah. Som ~ 1100W fyr, jeg er fullt klar over forskjellen i kraft. :) Din Downhill spurter bruker tyngdekraften til å kompensere for høy effekt kravet, og jeg tenkte at "simulere" en sprint, men i et lavere gir, kan gjøre det samme for en form / teknikk.

Road sprinterne ikke gå mye over ~ 125rpms under flate spurter, fordi de fikk tannhjul, og de står ikke på plass. Ikke begynn å sammenligne veien spurter å spore spurter, er de måte different.Sure. Ikke prøver å sammenligne, jeg er bare en roadie utkikk etter noen sprint råd som kan hjelpe meg ut. Du høres veldig kunnskapsrik / opplevd i veier spurt, kan du gi noen tips eller øvelser som kan hjelpe til med spurt form / teknikk? Jeg vet jeg må også fungere på maks utgangseffekt på om jeg noensinne vil se 40mph. ;) Takk.

velomanct

Oh yeah. Som ~ 1100W fyr, jeg er fullt klar over forskjellen i kraft. :) Din Downhill spurter bruker tyngdekraften til å kompensere for høy effekt kravet, og jeg tenkte at "simulere" en sprint, men i et lavere gir, kan gjøre det samme for en form / teknikk.

Sikkert. Ikke prøver å sammenligne, jeg er bare en roadie utkikk etter noen sprint råd som kan hjelpe meg ut. Du høres veldig kunnskapsrik / opplevd i veier spurt, kan du gi noen tips eller øvelser som kan hjelpe til med spurt form / teknikk? Jeg vet jeg må også fungere på maks utgangseffekt på om jeg noensinne vil se 40mph. ;) Takk.

Ser dere for meg? Jeg sa at angir tallene er ubrukelig med mindre du opplyse forholdene og varigheten på sprinten. 1100W? for hvor lenge? sittende, stående, big gear, små gear, oppoverbakke, flat? Det virkelig gjøre en stor forskjell.
1100W gjennomsnittet for de siste 12 sekunder av et 200m 'spor' sprint er veldig bra. 1100W peak ett sekund er ikke veldig bra. Men igjen, hva vekten din?

Bare så du vet, har spisseffekt svært lite å gjøre med topphastighet, spesielt hvis du ikke er Givin en leadout. Hvis du vil arbeide på toppfart, ville jeg foreslå en god blanding spurter. Det ville være en god idé å gjøre din trening med noen venner, vil det gjøre det mye mer moro og du kan presse deg selv hardere.
Jeg ville gjøre alt fra bakke spurter til downhill spurter til små ring spurter, sittende spurter, stående starter. Ditt ultimate mål er øke den gjennomsnittlige kraften du kan gjøre for en 15-20 andre sprint. Ikke gjør for mye arbeid på kort hopp, vil det ikke hjelpe deg så mye, alle skjønt det er fint å ha et godt hopp.

Jeg gjorde denne uken med trening for å arbeide med akselerasjon min, og fikk forbedringer med den.
Man-off
Ti-1t, seks 6 andre spurter i mitt 39x21, alternerende stående / sittende. etterfulgt av Spenst og tunge vekter.
ons-1t lett
To-1t, seks 6 andre spurter i en stor gear (to tannhjul hardere enn jeg normalt vil bruke), alternative stående / sittende. etterfulgt av en annen representant / sett ordningen med tunge vekter på forskjellige heiser.
Fre-off eller enkel
sat-set personlige rekorder. ingen spøk, forbedret min hoppe mye. Jeg var så i harmoni med sprint min at jeg kunne fortelle det samme om jeg var å treffe en ny PB topp wattforbruk under sprinten. Etter en tid dedikere min trening til dette, er det virkelig kjentes godt å bare gå baller ut. Min raske rykk musklene var primet godt.
Nå har jeg ikke gjort for mye av denne treningen i det siste, og jeg føler jeg er svakere fra den lange roadie innsats.

En annen ting du kan legge i når du kommer inn sprint trening er noen eksplosiv vekt løft, som ren trekker. Gjør dette et par timer før din sykkel trening. Det primtall virkelig nervesystemet. Dette er hva som fører til min beste peak tall i sommer. Jeg følte meg så jævla sterk løpet av de første spurter, det var fantastisk. Synd det slites ut som du trøtthet.
Jeg ville ikke bekymre deg for å gjøre disse "pre-ride" heiser før du har vært sprint trening i minst 3 måneder.
Også i denne tiden gjorde jeg null utholdenhet arbeid. Det eneste "utholdenhet" jeg gjorde var å være på sykkelen min for en time eller to. Alle riding inbetween spurter, jeg var like 110bpm.

Jeg skulle ønske jeg hadde litt riding kameraten jeg kunne trene med, ingen her vil sprint: (

Som for form / teknikk, jeg personlig ikke betaler mye oppmerksomhet til det. Under spurter du må ha 100% konsentrasjon om å drepe pedalene. Spurt krever mye aggresjon. Hvis du er late eller rett og slett ikke energi du vil ikke outsprint at £ 10 hund. Jeg tror den beste måten å trene spurter dersom med noen som er minst din evne nivå. Hvis du ikke finner noen, bare prøve å holde tritt med trafikken etter et rødt lys, fungerer for meg! Lyst til å jobbe med kilo makt? På en sidevei, når en bil passerer, se hvor lenge du kan holde dem i sikte;) yeh at ting gjør vondt.

Som for meg, skal jeg fortsette å gjøre mitt utfor spurter på dette tidspunktet. Sjekk ut videoene mine på sykkel kafe forumet. 60mph er mye morsommere enn 38. : D
http://www.cyclingforums.com/t-292701-15-2.html
Horton Hill er syk. Dropped 400ft høyde på mindre enn 30 sekunder. : eek:
Hvis den veien var rett og glatt, ville jeg vært langt ut på 60-tallet.

frenchyge

Som for meg, skal jeg fortsette å gjøre mitt utfor spurter på dette tidspunktet. Sjekk ut videoene mine på sykkel kafe forumet. 60mph er mye morsommere enn 38. : D
http://www.cyclingforums.com/t-292701-15-2.html
Horton Hill er syk. Dropped 400ft høyde på mindre enn 30 sekunder. : eek:
Hvis den veien var rett og glatt, ville jeg vært langt ut på 60-tallet.
Jøss, har du noen ballz går så fort ned disse veiene. For mange soccer moms og fotball pappaer i SUVer rundt her for å prøve et stunt som det.

Takk for tips.

Billsworld

Hva du sier er hva jeg oppdaget. Jeg var ikke virkelig sammenlikne veien å spore spurt, ville jeg likevel gjerne se hvor raskt et godt spor fyr ville gå på gaten bare for et referansepunkt ........... Wouldnt en flat vei være mer som et spor? Jeg har lagt merke til at mange av fyrene gjøre store gear treg tråkkfrekvensen rides / spurter å bygge makt. Kind of like vekt traing på sykkelen. That doesnt fornuftig for meg i det hele tatt, men det er noen virkelig raske gutta som gjør det. Hilsen gutta i NH som er racing på banked gå kjerresti sier de er åpne for lø natt i stedet for gift. Ill sjekker den ut neste sesong. Takk BPsmall chainring spurter er fine for å utvikle JUST ben hastighet. men det er en forskjell mellom 160rpms i den lille ringen og 160rpms i sprint utstyr - makt. Spurt bakker ville ha lignende effekt av å gjøre 200m spurter, forskjellen som jeg sa over, er at det er mye mer moro. Det er en stor faktor for meg.

Road sprinterne ikke gå mye over ~ 125rpms under flate spurter, fordi de fikk tannhjul, og de står ikke på plass. Ikke begynn å sammenligne veien spurter å spore spurter, de er annerledes måte.
Som for spurt ved høye tonefall på banen, er det alltid i salen slik at det er svært lite å trekke på barer, og det er ikke et problem. Men selv på en vei sykkel, er det mulig å ri på 160 + RPMer ut av salen, selv om svært ineffektiv.

jeff828

Jeg har lagt merke til at mange av fyrene gjøre store gear treg tråkkfrekvensen rides / spurter å bygge makt. Kind of like vekt traing på sykkelen. That doesnt fornuftig for meg i det hele tatt, men det er noen virkelig raske karer som ikke it.BP

Jeg har begynt å gjøre store gear treg tråkkfrekvensen arbeidet selv, og det fungerer, startet i fjor og det definitivt økt min aerobic og cruise hastighet. Se på det på denne måten, hvis du spinne et 39x16 på 100rpm en mil, så du ri samme mil i en 53x14 på 80rpm, som man tror du skal bygge mer muskelstyrke eller legger mer belastning på muskelen. Theres veldig lite motstand da spinning.

Eller ride visse løkke for 1 time i 39x17 på 100rpm, deretter rir det samme kurset en time i 53x15 på 17-19mph bare, dont hammer det. Fortell meg hvilke trening trett beina ut, prøv det for alvor som en test.

Jeg gjorde 53x17 på 17-19mph kun for en sesong, red helt aerobic, bare la tiden ta sitt toll. Startet med en time, nå kan jeg kjøre den i 3-4 timer. På de mindre karakterene jeg bare la tråkkfrekvensen falle litt mer, jeg bare rir den, ikke la den komme til var et kjempe giret eller få steder nær sperregrensen.

Im en naturlig sprinter kom fra bmx, til favoritt gear sprint 53x16, eller når jeg tråkkfrekvensen er 100-110 kan crank out 150rpms, vanligvis får en stor hoppe på gutta starter i 53x14, 13. Hvis jeg skal spinne ut at jeg alltid har muligheten til å så skifte til større utstyr. Den ikke tar så mye muskler å knipse et lettere gir.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish