PDA

Se full versjon: HJELP !!!!!!!!!!!!

Gadget

OK Jeg har gjort dumme ting. Jeg har gått og registrert for Roma til kuppelen veldedighet syklus
ride (www.rometothedome.com). Turen i seg selv er ikke veldig daft. Det gjør en stor ting for å hjelpe
andre, men jeg har et par problemer. Jeg trail rider på hjertet og mest utstyr, inkludert sykkel, jeg
selv har vært bygget for å ta tunge jording. Det er en hardpoint med offroad-dekk, som det mest jeg
Vegen pendle is 4 miles inn i arbeidet. Jeg leter etter en anstendig sett med "crossbreeds". Noe for
off-road, så jeg kan fortsette å trene nedover den lange strekninger av Lee Valley slep banen, men noe
som vil gjøre livet lettere på veien. Noen forslag? En annen ting jeg lurer på om er
det å bære. Jeg antar i juni i Italia været kunne bli litt varm og min vanlige antrekk av
jeans kunne sap min energi og utholdenhet. Ideen om lycra ikke appellerer ikke til meg og foretrekker posete
shorts. Jeg skal sykle i 16 dager og så må ha en liten tilførsel av dem. (Jeg tenkte på
å ha to par og vaske dem hver dag, men jeg er ikke at huset stolt). Eventuelle forslag til billig,
posete, (lett cleanable) cycle shorts ikke laget av Lycra? Og for det tredje som min viktigste sykling er off road
Jeg er ute etter en på vei sykling klubben i Enfield som å trene med. Igjen noen forslag?

Nick

PS - Ikke la ditt navn til noe etter alkohol. :-)

Dave

"Gadget" <nicholas.bishop1-SPAMMERS-@ntlworld.com> skrev i melding
nyheter: cZrV9.155 $ g64.4282 @ newsfep1-win.server.ntli.net ...
> OK Jeg har gjort dumme ting. Jeg har gått og registrert for Roma til
dome
> Veldedighet sykkeletappe (www.rometothedome.com). Turen i seg selv er ikke veldig
daft.
> Det er gjort en stor ting for å hjelpe andre, men jeg har et par problemer. Jeg trail rider på hjerte og
> Mest utstyr, sykkel inkludert, selv jeg har vært
bygget
> For å ta tunge jording. Det er en hardpoint med offroad-dekk, som de fleste jeg veien pendle er 4
> Miles i arbeidet. Jeg leter etter en anstendig sett med "crossbreeds".
- Jeg har full sus XC sykkel for off-roading men forsto dette var stort sett en stor sløsing med krefter
for veien riding, så investert i en gammel "racer" style Raleigh Søn Reiser. Det er i vgc og bare koste
£ 40. Det er verdt å sjekke lokalpressen / prute sider / nettet. Jeg så en siste uke går for
15 £, også beskrevet som vgc ... nesten i riket av forbruksmateriell, bruk en gang, kaste !!... Den, det
skjønnhet er det beregnet på lang avstand veiarbeid. Jeg var litt bekymret da jeg begynte på
det som det synes så følsomme i forhold til XC, men jeg har gjort masse o 'miles, og berøring Formica,
ikke hatt et eneste problem enda. Når du blir vant til skarpe saler (eller investere i en lær, vel
verdt det), og ideen om at den utrolig tynne hjulene ikke vil kollapse på hvert jettegryte, er de
great fun.

Noe for off-road, så jeg kan fortsette å trene ned
> Den lange strekninger av Lee Valley slep banen, men noe som vil gjøre livet lettere på veien.
> Noen forslag? En annen ting jeg lurer på
om
> Er det å bære. Jeg antar i juni i Italia været kunne bli litt
varm
> Og min vanlige antrekk med jeans kan SAP min energi og utholdenhet. Ideen om lycra ikke appellerer ikke til
> Meg og foretrekker posete shorts. Jeg vil være
sykling
> I 16 dager og så må ha en liten tilførsel av dem. (Jeg tenkte på å ha to par og
> Vaske dem hver dag, men jeg er ikke at huset stolt). Eventuelle forslag til billig, posete, (lett
> Cleanable) cycle shorts ikke laget av Lycra?
Dessverre er Lycra egentlig ikke et fashion statement. Det er et teknisk materiale som Wicks svette
bort, holder temperaturen konstant, og ikke begrenser bloodflow eller opprette trykkpunkter.
Det er mote ofre på lycra fronten, dette er helt mønster / farge drevet skjønt.
Teknisk klær kan bæres på en diskret måte som ikke skriker ikke ut "hvem som nicked meg teppe
da?. Jeg bærer Ron Hill bikesters (tracksters for sykler 8-P) og en kort sleeved teknisk
t-skjorte, med en vindjakke / vanntett lys jakke om nødvendig, og til slutt hansker. Under
vinter jeg til et annet lag (lange ermer sykling jersey og lycra leggings) sammen med vanntette
pustende bukse hvis det er så vått. Sko klok, jeg har standard pedaler og et par stive
soled trenere. De bikesters er lange lycra sykling bukser. De er ikke huden stram og ta
beite på asfalt godt, gir en viss beskyttelse. Alt dette kan fås
fra din lokale TK Max butikken (vi elsker TK Max ;-) til en svært rimelig pris. Alternativt er det
sannsynligvis salg skjer i lokal sykkel butikker i øyeblikket for sommeren gear. Oh yeah, tørker Lycra også ut
utrolig raskt og pakker ned i en mye mindre plass, så vel som å være lettere enn dongeri. --
Kom over til den mørke siden ... du vil ikke angre .....' onest.

Og for det tredje som min viktigste sykling er off road jeg leter etter en på
> Road sykling klubben i Enfield som å trene med. Igjen noen forslag?
>
Beklager, kan ikke hjelpe på dette.

> Nick
>
> PS - Ikke la ditt navn til noe etter alkohol. :-)

Lykke til med din innsats, håper alt går bra, holde oss postet ..... ... og ikke glem, det er
helt opp til deg, men .......< blikk venstre / høyre og hvisker >..... hjelm !......

Ooops!, Jeg stikker !..........

Dave.

Rob Campbell

Hvis det ikke er for langt, kan du finne Finsbury Park CC nyttig. De møtes på søndager i Potters Bar, bare
utenfor M25. Ikke langt fra Enfield og gjør noe hyggelig rides i Hertfordshire. Se på deres
WWW - http://www.finsburyparkcc.org/ - det gir informasjon om tider og møteplasser.

Det er mange andre nord-London klubber. Bare gjør et egnet Google Search.

Rob

Gadget

PPS - Hvis noen ønsker å sponse meg det ville være en stor hjelp også, som jeg har å heve £ 1250 og
har bare greid £ 2.

Nick

MSA

"Rob Campbell" <robert.campbell@ccc.ox.ac.uk> skrev i melding news: b06bq4 $ AM3 $ 1@news.ox.ac.uk ...
> Hvis det ikke er for langt, kan du finne Finsbury Park CC nyttig. De møtes på søndager i Potters Bar,
> Like utenfor M25. Ikke langt fra Enfield og gjør noe hyggelig rides i Hertfordshire. Se
> På WWW deres - http://www.finsburyparkcc.org/ - det gir informasjon om tider og møteplasser.
>
> Det er mange andre nord-London klubber. Bare gjør et egnet Google Search.
>
> Rob
>
>
>

Min klubb møter søndager året rundt, utenfor slottet PH i Woodford at 9am. 60 miles denne gangen
av året, gjennomsnittlig tempo ser som det er kaldt (17-20mph).

Mark

Dave

"Gadget" <nicholas.bishop1-SPAMMERS-@ntlworld.com> skrev i melding
nyheter: L8MV9.2 $ l87.3379 @ newsfep1-win.server.ntli.net ...
> PPS - Hvis noen ønsker å sponse meg det ville være en stor hjelp også, som jeg har å heve £ 1250 og
> Har bare greid £ 2.
>
> Nick
>

:-o

Tony Raven

Gadget <nicholas.bishop1-SPAMMERS-@ntlworld.com> skrev:
> PPS - Hvis noen ønsker å sponse meg det ville være en stor hjelp også, som jeg har å heve £ 1250 og
> Har bare greid £ 2.
>
> Nick

Dens bra for en endring for å se en veldedighet tur der sponsoravtaler går alt til veldedighet og
ryttere forventes å betale for turen kostnadene selv.
http://www.rometothedome.com/rules.asp?event_id\u003d2

Tony

http://www.raven-family.com (http://www.raven-family.com/)

"Den største enkeltstående problem i kommunikasjon er illusjonen om at det har funnet sted" George
Bernard Shaw.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish