PDA

Se full versjon: Actos vs Avandia

Hadrian

Min MD har meg på Actos. Mine forsikringer co-pay for Actos er $ 35. Jeg spurte om det var en annen jeg
kunne ta i stedet. Han fortalte meg om Avandia. Jeg sjekket med apoteket. Min co-pay på det er $ 19.

Noen vite om Avandia, hvordan det sammenlignet med Actos?

Oldal4865

Hadrian@webtv.net skrev i meldingen <25436-3F74905F-27@storefull-2136.public.lawson.webtv.net> ... Min
MD har meg på Actos. Mine forsikringer co-pay for Actos er $ 35. Jeg spurte om det var en annen jeg kunne
ta i stedet. Han fortalte meg om Avandia. Jeg sjekket med apoteket. Min co-pay på det er $ 19.

Noen vite om Avandia, hvordan det sammenlignet med Actos?

Se på PI (Preparatomtaler) for de to stoffene på webadressen er vist nedenfor.

Actos: (klikk på forskrivningsinformasjon)

http://www.actos.com/sub_sec2_about_actos.asp

Avandia (går til PI direkte)

http://us.gsk.com/products/assets/us_avandia.pdf

Actos gjør en bedre jobb med å forbedre typisk "elendig" Type 2 kolesterol og triglyserider, og
i kliniske studier har produsert førsteklasses forbedringer i gjennomsnitt blod sukker (i.. e HbA1c numbers)

The very good endo i byen vår favoriserer Actos for sine pasienter.

Hilsen
Old Al

Matt Weber

På fre 26 september 2003 12:15:43 -0700 (PDT), Hadrian@webtv.net wrote:

> Mine MD har meg på Actos. Mine forsikringer co-pay for Actos er $ 35. Jeg spurte om det var en annen jeg
> kunne ta i stedet. Han fortalte meg om Avandia. Jeg sjekket med apoteket. Min co-pay på det er $ 19.
>
> Vet noen om Avandia, hvordan det sammenlignet med Actos?
Det er nærmest hverandre. Mitt råd er prøve Avandia. Hvis det gjør en forskjell fin,
Men oddsen er det ikke.

Generelt forskjellen mellom narkotika av samme generasjon og samme klasse er minimal. Dvs. en
Tiazid diurectic er et tiazid diuretika og ACE-hemmere er en ACE-hemmer.

William C Biggs

Hadrian,

Begge er nyttige stoffer.

Markedsføringen hype fra dem er som følger:

Actos hevder overlegen lipidsenkende. Avandia hevder den senker mer skadelig små tette LDL
bedre enn Actos.

Begge hevder overlegenhet så langt som å senke HbA1c. IMHO, de er omtrent det samme.

Hvis du spør Actos om hvorfor 30mg dose var mer effektive at 45mg dose de får
really quiet.

Avandia har enkelte data som tyder på en reduksjon i stent restenosis hvis du har en stent plassert for
coronary artery disease. De har også noen dyrestudier tyder regenerering av beta-cellene.

Avandia ble utgitt først. I haste om å være først til markedet, har de i utgangspunktet ikke gjelder for
insulinet + Avandia kombinasjon godkjennelse fra FDA.

I min erfaring har jeg hatt mer problemer med ødem og volum overlast (CHF) med Actos enn
Avandia. Det kan skje enten med medisin, særlig når den kombineres med insulin.

Actos laget den falske påstanden om at de var tryggere enn Avandia når den brukes med insulin, som er
motsatte av mine observasjoner. Denne påstanden var basert på Avandia manglende FDA-godkjenning. Nå som
Avandia har FDA godkjennelse for bruk med insulin, har Actos markedsførere gått tilbake til sine
lipid krav.

Hvis copays er et problem, kan du få kombinasjon Avandia / metformin tabletter for det samme copay i
de fleste tilfeller. Actos har en kombinasjon Actos / sulfonylurea i testing.

Actos hevder å være nummer én TZD klasse stoff skrevet av endos. Jeg tviler ikke på det, Lilly
reps er over oss som flys på honning. De fleste av kravene frem og tilbake synes å være en Madison Avenue
pissing contest på dette punktet.

Avandia er rimeligere enn Actos i de fleste markeder.

Som et resultat har jeg skrevet mer enn Actos Avandia, og det driver Lilly guys nuts. Jeg har
foreslo en prisnedgang for dem, der dei hadde vanligvis punt, og legge skylden på Takeda,
produsenten.

Jeg ville ta noen krav av overlegenhet med en klype salt på dette punktet.

Generelt fleste docs hater å gjøre med endringer basert på hvor stoffet var den "lave bud" for
Pharmacy Benefit Manager. Kanskje din doc ikke har noen sterke følelser en eller annen måte om
Actos vs Avandia og du kan lagre dollar.

Lykke til,

William C Biggs, MD

<Hadrian@webtv.net> Skrev i melding news :25436-3F74905F-27 @ storefull -
2136.public.lawson.webtv.net ...
> Mine MD har meg på Actos. Mine forsikringer co-pay for Actos er $ 35. Jeg spurte om det var en annen jeg
> Kunne ta i stedet. Han fortalte meg om Avandia. Jeg sjekket med apoteket. Min co-pay på det er $ 19.
>
> Vet noen om Avandia, hvordan det sammenlignet med Actos?

R. Loanguy

Geez Dr. Biggs, bør du flytte til Miami, FL. Jeg skal være på jakt etter en Endo i oktober for å gå
over de tre første månedene av behandlingen min og jeg ville være glad hvis det var noen som deg.
Men går hele veien til Texas er litt mer kjøring som jeg ønsker å gjøre.

BTW, kan dersom det er mulig du anbefale et par navn på Endos i Miami-området. Du kan
send dem til loanuniverse-spam-@loanuniverse.com

fjerne-spam før e-post.

William C Biggs

Jeg gjorde en liten feil angående Actos ... her er min korreksjon.

"William C Biggs, skrev MD" <POTMYFKTOSUL@spammotel.com> i meldingen
nyheter: f07db.13679 $ KJ4.1886 @ news1.central.cox.net ...

> Hvis du spør Actos om hvorfor 30mg dose var mer effektive at 45mg dose de får
> Really quiet.

Det burde lese

Hvis du spør Actos om hvorfor 15mg dose var mer effektiv enn 30mg dose de får
really quiet.

WCB

JC Hartmann

R. loanguy skrev:
> Geez Dr. Biggs, bør du flytte til Miami, FL. Jeg skal være på jakt etter en Endo i oktober til
> Gå over de tre første månedene av behandlingen min og jeg ville være glad hvis det var noen som deg.
> Men går hele veien til Texas er litt mer kjøring som jeg ønsker å gjøre.
>
> BTW, hvis det er mulig kan du anbefale et par navn på Endos i Miami-området. Du kan
> Send dem til loanuniverse-spam-@loanuniverse.com
>
> Fjerne-spam før e-post.
>
>
Jeg mener ikke å hoppe på Reddy's privilegier, men du kan prøve:
http://www.aace.com/memsearch.php

Jim

R. Loanguy

Takk Jim, kommer til å bruke dette verktøyet på mandag når jeg kan skrive ut listen og kryss referere til den
med min nye forsikring plan. Dessverre, etter å ha blitt svært fornøyd med United Health Care for fem
år, er min arbeidsgiver bestemmer seg for å bytte til Humana 1. oktober, og jeg har ikke hørt noe
bra om dem. Mens jeg likte min fastlege, da jeg fortalte ham om endringen, fortalte han meg
at praksisen ikke ta Humana. Jeg selv bønnfalt praksisen manageren til minst akseptere
deres ppos, men ingen terninger. Derfor er jeg tvunget til å søke erstatning og det kan også være en
spesialist.

Igjen takk for linken.

«JC Hartmann" <jch@meadecom.com> skrev i melding news: bl47rr $ 7ud26 $ 1@ID-129294.news.uni-
berlin.de ...
> R. loanguy wrote:
>> Geez Dr. Biggs, bør du flytte til Miami, FL. Jeg skal være på jakt
for
>> En Endo i oktober å gå over de tre første månedene av behandlingen min og
Jeg
>> Ville være glad hvis det var noen som deg. Men går hele veien
til
>> Texas er litt mer kjøring som jeg ønsker å gjøre.
>>
>> BTW, hvis det er mulig kan du anbefale et par navn på Endos i
den, det
>> Miami-området. Du kan sende dem til loanuniverse-spam-@loanuniverse.com
>>
>> Fjerne-spam før e-post.
>>
>>
> Jeg mener ikke å hoppe på Reddy's privilegier, men du kan prøve:
> Http://www.aace.com/memsearch.php
>
> Jim

William C Biggs

R,

Beklager, men jeg har ikke noen å anbefale for den Miami-området.

Jeg er enig med Jim er AACE katalogen et godt sted å begynne.

ADA har også en katalog, men bare et lite mindretall av profesjonelle medlemmer på den listen er
endokrinologer. Deres listen inkluderer dietitians, Fotpleie, CDEs, nephrologists, forskere,
psykologer, og ulike typer doktorgrader.

Jeg vil henvise deg til nettet ADA listen også, men sist jeg sjekket var det i deres "medlemmer
eneste delen.

IMHO er ADA en suksess ved å generere penger til forskning og lovgivende advokatvirksomhet, men en fiasko
så langt som å hjelpe folk i deres daglige behov ..... som hjelper å finne en lege som kan behandle
diabetes.

Det er for ille at kontraktsmessige problemer noen ganger føre til pasienter og dokumenter til del måter.

Avhengig av hvor stor bedriften er, kanskje du har noen innflytelse på deres valg av forsikring
neste år hvis du gi noen tilbakemelding til personell / menneskelige relasjoner avdeling. Mesteparten av tiden
folk gjør forsikringen vedtaket har ingen anelse om problemene involvert, med mindre du lar
dem vet.

Lykke til,

William C Biggs, MD

"R. loanguy" <NoSPAM@NOSPAM.com> skrev i melding
nyheter: tJhdb.51685 $ 8j.37931 @ bignews4.bellsouth.net ...
> Takk Jim, kommer til å bruke dette verktøyet på mandag når jeg kan skrive ut listen og kryss referere til den
> Med min nye forsikring plan. Dessverre, etter å ha blitt svært fornøyd med United Health Care for fem
> År, er min arbeidsgiver bestemmer seg for å bytte til Humana 1. oktober, og jeg har ikke hørt noe
> Bra om dem. Mens jeg likte min fastlege, da jeg fortalte ham om endringen, sa han
> Meg at praksisen ikke ta Humana. Jeg selv bønnfalt praksisen manageren til minst
> Akseptere deres ppos, men ingen terninger. Derfor er jeg tvunget til å søke en erstatning, og det kan i tillegg
> Være en spesialist.
>
> Igjen takk for linken.
>
> "JC Hartmann" <jch@meadecom.com> skrev i melding news: bl47rr $ 7ud26 $ 1@ID-129294.news.uni-
> Berlin.de ...
>> R. loanguy wrote:
>>> Geez Dr. Biggs, bør du flytte til Miami, FL. Jeg skal være på jakt
> For
>>> En Endo i oktober å gå over de tre første månedene av behandlingen min
og
> I
>>> Ville være glad hvis det var noen som deg. Men går alt
måte
> Til
>>> Texas er litt mer kjøring som jeg ønsker å gjøre.
>>>
>>> BTW, hvis det er mulig kan du anbefale et par navn av Endos
i
> I
>>> Miami-området. Du kan sende dem til loanuniverse-spam-@loanuniverse.com
>>>
>>> Fjerne-spam før e-post.
>>>
>>>
>> Jeg mener ikke å hoppe på Reddy's privilegier, men du kan prøve:
>> Http://www.aace.com/memsearch.php
>>
>> Jim
>>
>

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish