PDA

View Full Version: Indie do Nepalu, proszę podać nowo narodzony!

Indie do Nepalu, proszę podać nowo narodzony!

storminnorm

Cześć, mam na imię Laura i jestem planuje roczną przerwę, teraz, że jestem absolwentem Uniwersytetu.

Jestem zainteresowany rowerowej z Indii do Nepalu. Po Googled cały dzień mam tylko naprawdę znaleźć drogę z New Delhi do Katmandu.

Czy ktoś ma jakieś rady lub doświadczenia, a nawet idee trasę trwały około 2-3 tygodni? W przeciwieństwie do większości z Was nie mam doświadczenia turystyki i wolisz robić średniej intensywności jazdy, nie zapominając o wszelkich miejsc, które należy odwiedzić po drodze.

Rozumiem, że jazda na tej długości, wymaga wiele przygotowań i szkoleń.

Wszelkie porady można dać byłyby najbardziej mile widziana! Dzięki

Bowkes

Cześć,
Nie wiesz, czy masz jakiekolwiek dalsze planowanie ten wyjazd, ale jeśli jego konfliktu interesów Jestem wyruszyć na Indie wkrótce cyklu z Manali do Ladakh i może poświęcić trochę czasu na rowerze przez Spiti. Będą starać się podłączyć do innych rowerzystów na trasie dla niektórych moralne wsparcie!

Steve (UK)

storminnorm

Cześć,
Nie wiesz, czy masz jakiekolwiek dalsze planowanie ten wyjazd, ale jeśli jego konfliktu interesów Jestem wyruszyć na Indie wkrótce cyklu z Manali do Ladakh i może poświęcić trochę czasu na rowerze przez Spiti. Będą starać się podłączyć do innych rowerzystów na trasie dla niektórych moralne wsparcie!

Steve (UK)
Hi Steve,
czego nie zrobiłeś jeszcze dużo planowania, ale przyzwyczajenie się tam do końca roku 2010 - guess będziesz musiał się i poszedł do tej pory? Byłoby dobrze, aby poznać innych rowerzystów though. Powodzenia w planowaniu i wielkich w Indiach!

Wilk workowaty

Hi Steve,
czego nie zrobiłeś jeszcze dużo planowania, ale przyzwyczajenie się tam do końca roku 2010 - guess będziesz musiał się i poszedł do tej pory? Byłoby dobrze, aby poznać innych rowerzystów though. Powodzenia w planowaniu i wielkich w Indiach!