Cykel science
Visa fullständig version: Cykel science
Medan läsningen av Sustrans hemsida i eftermiddag, letar efter ett sätt att komma till början av
Lördagens Audax, märkte jag att om NCN nära Hailsham det finns en "String Theory" tunnelbana. Jag tänkte
ingången var lite mörk, men jag insåg inte att det kan vara ett svart hål.
Tim
--
snabb och gripande, icke pompös, glänsande och trovärdig.
Tim Hall skrev:
> Under läsningen av Sustrans hemsida i eftermiddag, letar efter ett sätt att komma till början av
> Lördagens Audax, märkte jag att om NCN nära Hailsham det finns en "String Theory" tunnelbana. Jag tänkte
> Ingången var lite mörk, men jag insåg inte att det kan vara ett svart hål.
>
>
>
> Tim
Det är en intrestring teori :-)
--
Michael MacClancy
Var försiktig, du bara kan vara på väg in 10 dimensionell rymd, eller ens 26 dimensionell rymd! Är
tunnelbanan verkligen en mask-hål till ett annat universum, där alla har verkligen lätta cyklar och det
är mjuka cykel vägar tillräckligt bred för 6 cyklister och inga bilar förstås. Det måste finnas trots allt alla
möjligt universum finns (i vissa theorys).
Rätt, för att Hailsham port mot ett bättre cyclelife!
NIV. (slighty mad i morse). "Tim Hall" <timhall@nospamtoday.clara.co.uk> wrote in message
nyheter: 8p4a5v8mgvl9hn6rllvgg1t952tvvo2fuo@4ax.com ...
> Under läsningen av Sustrans hemsida i eftermiddag, letar efter ett sätt att komma till början av
> Lördagens Audax, märkte jag att om NCN nära Hailsham det finns en "String Theory" tunnelbana. Jag tänkte
> Ingången var lite mörk, men jag insåg inte att det kan vara ett svart hål.
>
>
>
> Tim
> --
>
> Snabb och gripande, icke pompös, glänsande och trovärdig.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0 -
TalkFinance.net