PDA

Visa fullständig version: INSYNC 158 gaffel fråga ...

gclark8

"INSYNC 158 gaffel med 45 mm rörelse"

Jag tittar på att köpa en cykel med denna gaffel, kan den justeras för resa och vikt?

Om ja, hur?

Finns det en tillverkare webbplats? Diagram?

Any help is appreciated.

Darjevon

dont be stupid. köpa en cykel med en Manitou, en Marzocchi, eller en rockshox gaffel. Om du väljer dålig som jag, köpa **** tiest cykel med RST, som theyre bättre än nsyncs. Se till att du får en som passar ändå. Jag vet faktiskt mycket om detta men jag har läst mycket om detta ämne. Om du kan uppbringa 400 köpa en Gary Fisher Wahoo - relativt låg slut komponenter men en riktigt fin bil, med bekväma Genesis geometri, och en gaffel thats ganska billigt men känns skönt.

gclark8

Tack för svaret, det är goda råd: Om du väljer fattig som jag, köpa **** tiest cykel med RST, som theyre bättre än nsyncs. Se till att du får en som passar ändå.

Cykeln kom igår. Har RST, fin och mjuk, precis vad jag behövde, är resor lite längre, men en gång i sadeln thats OK. Det kom med en enorm fälla ut bladet på 5 språk som säger att ingenting kan justeras. ;)

Det är en entry level (cirka US $ 400) trekking cykel från Filt (Trevisa), köpt för vinter shopping och pendlar till poolen. Idag blir det dess bärare, nästa vecka sitt vinter fendrar ... Jag har köpt fina Michelin korgar ..

Solanog

Tack för svaret, det är goda råd:

Cykeln kom igår. Har RST, fin och mjuk, precis vad jag behövde, är resor lite längre, men en gång i sadeln thats OK. Det kom med en enorm fälla ut bladet på 5 språk som säger att ingenting kan justeras. ;)

Det är en entry level (cirka US $ 400) trekking cykel från Filt (Trevisa), köpt för vinter shopping och pendlar till poolen. Idag blir det dess bärare, nästa vecka sitt vinter fendrar ... Jag har köpt fina Michelin korgar ..

Bra för dig att det inte medföljde Insync, de är SKIT: eek: Mine kom med en av dem, vet inte modellen men den varade i ca 6 månader, då jag köpte en Marzocchi MX comp w / ETA stor gaffel, är det ungefär ett år gammal och har gjort någonting för att det, håller det trycket för länge jag sällan har att sätta luft i den. Jag ville hållbarhet och stabilitet som huvudfilmen brydde jag mig inte för vikt och Marzocchi rekommenderades över Rock Shox och Manitou. En kompis har haft ett par RSTS och har bara gott att säga om dem. Han är inte tung, jag vikt 200 £: rolleyes:.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish