PDA

TV-sändningar från Dauphiné Libéré

Visa fullständig version: TV-sändningar från Dauphiné Libéré

Morten

Hej!

Är det någon som vet om det finns några TV-stationer som sänder från Dauphiné Libéré?

Tack på förhand

Morten

Malte Lewan Nee

news.itd.umich.edu <jrodgers@umicx.edx> skrev:
> "Morten" <morten_skovgaard@hotmail.com> wrote in message
> News: d3084d7f.0306060013.5c413aa4 @ posting.google.com ...
>> Är det någon som vet om det finns några TV-stationer som sänder från Dauphiné Libéré?
>
> 2003 Dauphine Libere OLN: Torsdag 26 Juni kl 8 ET / PT

Jag vet inte vad OLN är, men 26 juni är inte riktigt i morgon.

Jag skulle verkligen vilja titta på Dauphiné på TV i år (även om jag inte är att imponeras av fältet
- Endast Armstrong bland de större researrangörerna utmanare är ok Hamilton där också). Det börjar i morgon och
Jag vill följa det hela veckan.

http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id=default

--
«Wänn i de Schwitz s Volk redet, hand d Politikär ruhig sii.»

Davide Tosi

mlneelsen-supprimer@europe.com (Malte Lewan Neelsen) skrev:

> news.itd.umich.edu <jrodgers@umicx.edx> skrev:
>> "Morten" <morten_skovgaard@hotmail.com> wrote in message
>> News: d3084d7f.0306060013.5c413aa4 @ posting.google.com ...
>>> Är det någon som vet om det finns några TV-stationer som sänder från Dauphiné Libéré?
>
>> 2003 Dauphiné Libéré OLN: Torsdag 26 juni kl 8 ET / PT
>
> Jag vet inte vad OLN är, men 26 juni är inte riktigt i morgon.

OLN är ett amerikanskt nätverk, kanske han trodde att du var amerikanska som han är

> Jag skulle verkligen vilja titta på Dauphiné på TV i år (även om jag inte är att imponeras av fältet
> - Endast Armstrong bland de större researrangörerna utmanare är ok Hamilton där också). Det börjar i morgon och
> Jag vill följa det hela veckan.
>
> http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id=default

Jag vet inte i år, men förra året France 2 TV bara de stora berg stadium som tog
rum på lördag. Andra dagar var det inte ens motocameras efter loppet. Ganska dåligt för
en 2.HC nivå lopp.

Jag tror att det ändå den bästa platsen för att kontrollera är webbplatsen för den franska allmänheten TV (France 2
och France 3)

Malte Lewan Nee

Davide Tosi <davide.tosi@comune.re.it> skrev:
> Mlneelsen-supprimer@europe.com (Malte Lewan Neelsen) skrev:
>> Jag skulle verkligen vilja titta på Dauphiné på TV i år (även om jag inte är att imponeras av
>> Fält - endast Armstrong bland de större researrangörerna utmanare är ok Hamilton där också). Det börjar
>> I morgon och jag vill följa det hela veckan.
>
>> Http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id=default
>
> Jag vet inte i år, men förra året France 2 TV bara de stora berg stadium som tog
> Rum på lördag. Andra dagar var det inte ens motocameras efter loppet. Pretty bad
> En 2.HC nivå lopp.

Verkligen dålig. I år har jag inte hittar något stadium som avslutas med en bergstopp. Det är steg som
ha toppar strax före slutet dock. Det är en turné för nedstapeln.

> Jag tror att det ändå den bästa platsen för att kontrollera är webbplatsen för den franska allmänheten TV (France 2 och
> France 3)

Jag kan få komplett resultat och analyser om www.cyclingnews.com, men om det blir videoklipp
dessa franska webbsidor, då det skulle vara intressant.

Tour de Suisse och Tour of Katalonien nästa vecka skulle också vara bra att följa. Jag är hungrig för Pro
cykling just nu. Var kommer mina favorit Simoni att värma upp (om någonsin)?

--
«Wänn i de Schwitz s Volk redet, hand d Politikär ruhig sii.»

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vBET Translator 3.2.2