Watching USPRO i Philadelphia
Visa fullständig version: Watching USPRO i Philadelphia
Kan någon känner till Philadelphia rekommendera några bra observationspunkter för ras, andra
än M Wall? Tack!
"TiRider" <TiRider@aol.com> wrote in message
news: W2aEa.34204 $ rO.3157502 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net ...
> Kan någon känner till Philadelphia rekommendera några bra observation
poäng
> Inför loppet, förutom M Wall?
Ja
> Kan någon känner till Philadelphia rekommendera några bra
observationspunkter
> Inför loppet, förutom M Wall? Tack!
Jag är inte bekant med Philadelphia, men såg ett par timmar av loppet nära avsluta ett par
år sedan och det var bra.
JT
--
OBS Svarsadress är munged
Visit http://www.jt10000.com (http://www.jt10000.com/)
Citron Hill. Även om du har i allmänhet stå ut med att besvärande hallåman där.
marc
TiRider (TiRider@aol.com) skrev:
: Kan någon känner till Philadelphia rekommendera några bra observationspunkter för ras, andra
: Än M Wall? Tack!
Gå ner till Benjamin Franklin Parkway för start. Du kan ta din cykel där om du har
valt att åka till tävlingen. Titta på start och de första korta varv som män fält och sedan
Women's field gå brusande förbi ett par gånger. Sedan huvudet över till Lemon Hill för ett par varv och njut
lokala landskapet * * i mellan varv (det tar ungefär 25 minuter för föraren att dyka upp här).
Sedan ta en liten tur runt Kelly köra och kolla in loppet, teamet tälten (de används för att ge
ut lite Swag) och se fodret zon i drift (cirka 6 varv som jag minns). Längs drive,
Du kommer att få se några stora supersnabb platt ridning. Jag skulle undvika Wall helt (alltför många
berusad, obnoxious, låg klass, vet ingenting om cykling bozos där) och de kommer inte låta dig ta en
cykel upp, även om du går den. Sedan gå tillbaka till start / målområdet (Parkway) för att se
kort avslutande varv och finish.
HTH, Cat
> Kan någon känner till Philadelphia rekommendera några bra observation
poäng
> Inför loppet, förutom M Wall? Tack!
TiRider skrev:
>
> Kan någon känner till Philadelphia rekommendera några bra observationspunkter för ras, andra
> Än M Wall? Tack!
Ett trevligt ställe att stanna är det Embassy Suites Hotel om Benjamin Franklin Parkway. Om du kan få en
rum vänd i rätt riktning kan du se hela vägen från slingan på Logan Circle upp till
Art Museum. Vi fick inte ett sådant rum i somras men vi fick stanna där och bara stod innanför Logan
Cirkel och såg ryttare åka med några gånger. Jag har yngre barn så det var allt de var bra
för och vi försökte inte för Lemon Hill eller upploppet men det var ändå en bra dag.
Självklart, om du har råd, är Four Seasons tvärs över gatan från Embassy Suites
- 4 gånger så dyrt, dubbelt så trevligt.
-S -
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0