PDA

Någon i San Diego ska prova för fri CompuTrainer 15 juni?

Visa fullständig version: Någon i San Diego ska prova för fri CompuTrainer 15 juni?

fatster

Från cyclingnews.com:

Över 20 år sedan deltog han för första gången i Race Across America (Raam), amerikansk "cyklist
extraordinaire "John Howard kommer att vara tillbaka i år för att utmana fältet under de första 100 miles av
loppet till El Centro CA. Tävlingen startar klockan 7:00 på söndag, 15 juni i Centrala SanDiego på
Harbor Dr nära Star of India. Första ryttare att ta sig till El Centro tid stationen kommer att få
en CompuTrainer från RacerMate - men de måste slå John att få det.

På 56 år gammal, fortsätter John att vara konkurrenskraftiga och ge yngre förare mer än de förväntar sig:
John slå området förra året från Portland till första stationen efter 5 minuter, och kommer att
syftar till att göra samma sak i år.

Jag undrar hur fort han kan göra 100 miles i - jag menar han är 56 --- hur fort kan han verkligen gå? Utseende
fri CompuTrainer för någon.

Mike S.

<fatster@home.com> wrote in message news: 9pn2evgcol3a5n84er9o7umal82jh3tgk4@4ax.com ...
> From cyclingnews.com:
>
> Över 20 år sedan han första gången deltog i Race Across America (Raam), amerikansk "cyklist
> Extraordinaire "John Howard kommer att vara tillbaka i år för att utmana fältet under de första 100 miles
> Av loppet till El Centro CA. Tävlingen startar klockan 7:00 på söndag, 15 juni i Centrala SanDiego
> Den Harbor Dr nära Star of India. Första ryttare att ta sig till El Centro tid station kommer
> Får en CompuTrainer från RacerMate - men de måste slå John att få det.
>
> På 56 år gammal, fortsätter John att vara konkurrenskraftiga och ge yngre förare mer än de förväntar sig:
> John slå området förra året från Portland till första stationen efter 5 minuter, och kommer att
> Syftar till att göra samma sak i år.
>
>
> Jag undrar hur fort han kan göra 100 miles i - jag menar han är 56 --- hur fort kan han verkligen gå? Looks
> Som en fri CompuTrainer för någon.

Jag tar det vadet. Jag bet gonna att Ole John's gonna kick några åsnor. Tänk på det: allt han har
göra är att gå den första 100mi. Resten av cyklister har att göra hela landet. Varför slösa bort allt
energi i första tävlingsdagen?

Mike

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vBET Translator 3.2.2