PDA

CSC

Visa fullständig version: CSC

Kurgan Gringion

Jag pratade med ett par av de inhemska killarna som har gjort den Wachovia Week.

De verkar vara något skramlade av CSC. Nyligen Euro arbetslag har kommit hit och bara
ridning - i år CSC tycks ha fört sina bästa ryttare och gör en punkt att vinna - Riis
letar efter sponsorer som finns till hands från Virginia.

Det finns även ett rykte om att de är att flyga i Tyler Hamilton i sista minuten. Låter långsökt.

Imorgon är en ny dag, men den allmänna uppfattningen tycks vara att CSC har alla hästar.

Jag är inte candyassing - ståndaktig F. Rodriguez som min pick.

Stewart Fleming

Kurgan Gringioni skrev:

> I morgon är en ny dag, men den allmänna uppfattningen tycks vara att CSC har alla hästar.

Julian Dean (SWE) förtjänade en seger.

Jeff Jones

"Kurgan Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message news: iBCEa.1914

> Det finns även ett rykte om att de är att flyga i Tyler Hamilton i sista minuten. Låter långsökt.
>
Snarare, som han racing i Dauphine idag ...

Jeff

Oss

win ...............

Kurgan Gringioni skrev:
> Jag pratade med ett par av de inhemska killarna som har gjort den Wachovia Week.
>
>
> De verkar vara något skramlade av CSC. Nyligen Euro arbetslag har kommit hit och
> Bara ridning - i år CSC tycks ha fört sina bästa ryttare och gör en punkt för att vinna
> - Riis letar efter sponsorer som finns till hands från Virginia.
>
>
> Det finns även ett rykte om att de är att flyga i Tyler Hamilton i sista minuten. Låter långsökt.
>
>
> I morgon är en ny dag, men den allmänna uppfattningen tycks vara att CSC har alla hästar.
>
>
> Jag är inte candyassing - stickande med F. Rodriguez som min pick.

Kurgan Gringion

"oss" <them@thiers.com> wrote in message news: bbvn23 $ RE3 $ 1@terabinaries.xmission.com ...

> Win ...............

Tafi har varit här förut med Mapei. Det var inte högt på Mapei: s lista över prioriteringar som det verkar
vara med CSC.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish