Rössner INTE VINNA LIBERTY CLASSIC
Visa fullständig version: Rössner INTE VINNA LIBERTY CLASSIC
För första gången sedan 1997, inte vinna Petra Rossner INTE Liberty Classic. Att läsa
cyclingnews.com 's täckning, låter som en utmärkt ras med ett stort solo vinna med Lyne Bessette,
bryta bort i sista kilometer.
"Steven L. Sheffield" <stevens@veloworks.com> wrote in message
Nyheter: BB08BF34.3C0F4% stevens@veloworks.com ...
>
> För första gången sedan 1997, inte vinna Petra Rossner INTE Liberty Classic. Att läsa
> Cyclingnews.com 's täckning, låter som en
excellent
> Ras med en stor solo vinna med Lyne Bessette, han bröt sig i sista kilometer.
Räkna med att se lite av det på OLN. DeDe Barry, Amber Neben, Mari Holden, Nicole Freedman och Laura
Van Gilder var på startlistan, men har inte plats bland de tio bästa.
B -
Jag såg täckning på den lokala stationen. Det var en bra kvinnors jakten på en gång. Bessette attackerad
på väggen för att skapa en bra lucka men togs tillbaka på de nedersta, och sedan T-Mobile sparken
ryttare efter ryttare upp vägen anfalla igen och igen när den tidigare attacken kom
tillbaka. De ganska mycket gjort loppet genom att aldrig låta klungan få en ny konsoliderad efter
sista gången uppför väggen. Småningom 5 flickor kom undan med 2 T-mobiles, Bessette, Lynn Gaggiola och
Arndt. Gaggiola attackerade och fick en bra lucka på ett ställe och sedan såg ut som hon var förlorad. Hon
långsam, vända och leta efter jakten som hon hade gett upp, och sedan få ur sadeln och
reaccelerate och kvarstår med attacken. Hon gjorde det flera gånger innan hon fångats av
övriga fyra. Bessette attackerade över Lemon Hill och höll avståndet till slut. Great TV skott av
Bessette med de fyra Chasers precis bakom och sedan knippa stängningen på dem (mycket Paris-Tours
liknande). T-Mobile gjorde loppet och då fick mycket lite tyder på det. Jag trodde de fick den sista
två platser i 4-up sprint för andra, men inte ens, cyclingnews Resultaten visar att en av dem
även fick pipped på linjen för Rossner för den 5: e plats som gäng fångade dem på linjen!
"Wayne" <wscott@udel.edu> wrote in message news: de90a9b6.0306081320.510295cb @ posting.google.com ...
> Jag såg täckning på den lokala stationen. Det var en bra kvinnors jakten på en gång. Bessette
> Attackerade på väggen för att skapa en bra lucka men togs tillbaka på neråt, och sedan
> T-Mobile sparken ryttare efter ryttare upp vägen anfalla igen och igen när det tidigare
> Attack kom tillbaka. De ganska mycket gjort loppet genom att aldrig låta klungan få
> Re-konsolideras efter sista gången uppför väggen. Småningom 5 flickor kom undan med 2 T-mobiler
> Bessette, Lynn Gaggiola och Arndt. Gaggiola attackerade och fick en bra lucka på en punkt och sedan
> Såg ut som hon var förlorad. Hon hade långsam, vända runt och leta efter jakten som hon hade gett upp,
> Och sedan få ur sadeln och reaccelerate och kvarstår med attacken. Hon gjorde detta flera
> Gånger innan hon greps av de andra fyra. Bessette attackerade över Lemon Hill och höll avståndet
> Till slut. Great TV skott Bessette med de fyra Chasers precis bakom och sedan knippa
> Stänga av dem (mycket Paris-Tours liknande). T-Mobile gjorde loppet och då fick mycket lite att
> Visa upp. Jag trodde att de fick de två sista platserna i 4-up sprint för andra, men inte ens,
> Cyclingnews Resultaten visar att en av dem även fick pipped på linjen för Rossner för den 5: e plats
> Som gäng fångade dem på linjen!
Från vad jag såg av loppet vid sidan av vägen och snuttar på TV, såg jag att det var
så mycket Saturnus gör loppet som alla andra ... till exempel, var inte Jutras ut av sig själv för
ganska länge?
Andy Coggan
"Andy Coggan" <acoggan@earthlink.net> wrote in message
news: j6_Ea.37542 $ rO.3508025 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net ...
> "Wayne" <wscott@udel.edu> wrote in message news: de90a9b6.0306081320.510295cb @ posting.google.com ...
>> Jag såg täckning på den lokala stationen. Det var en bra kvinnors jakten på en gång. Bessette
>> Attackerade på väggen för att skapa en bra lucka men togs tillbaka på neråt, och sedan
>> T-Mobile sparken ryttare efter ryttare upp vägen anfalla igen och igen när det tidigare
> Attack kom tillbaka. De ganska mycket gjort loppet genom att aldrig låta klungan få
>> Re-konsolideras efter sista gången uppför väggen. Småningom 5 flickor kom undan med 2 T-mobiler
>> Bessette, Lynn Gaggiola och Arndt. Gaggiola attackerade och fick en bra lucka på en punkt och sedan
>> Såg ut som hon var förlorad. Hon hade långsam, vända runt och leta efter jakten som hon hade gett upp,
>> Och sedan få ur sadeln och reaccelerate och kvarstår med attacken. Hon gjorde det
>> Flera gånger innan hon greps av de andra fyra. Bessette attackerade över Lemon Hill och
>> Höll avståndet till slut. Great TV skott Bessette med de fyra Chasers strax bakom och sedan
>> Bunten stängningen på dem (mycket Paris-Tours liknande). T-Mobile gjorde loppet och då fick mycket
>> Lite tyder på det. Jag trodde att de fick de två sista platserna i 4-up sprint för andra, men
>> Inte ens, cyclingnews Resultaten visar att en av dem ens fick pipped på linjen för Rossner för
>> 5: e plats som gäng fångade dem på linjen!
>
> Från vad jag såg av loppet vid sidan av vägen och snuttar på TV, såg jag att det
> Var så mycket Saturnus gör loppet som alla andra ... till exempel, var inte Jutras ut av sig själv för
> Ganska länge?
>
> Andy Coggan
Jag fick ett foto av Jutras bort fronten som varade omkring 18 miles tror jag.
B -
wscott@udel.edu (Wayne) wrote in message news: <de90a9b6.0306081320.510295cb@posting.google.com> ...
> Jag såg täckning på den lokala stationen. Det var en bra kvinnors jakten på en gång. Bessette
> Attackerade på väggen för att skapa en bra lucka men togs tillbaka på neråt, och sedan
> T-Mobile sparken ryttare efter ryttare upp vägen anfalla igen och igen när det tidigare
> Re-konsolideras efter sista gången uppför väggen. Småningom 5 flickor kom undan med 2 T-mobiler
> Bessette, Lynn Gaggiola och Arndt. Gaggiola attackerade och fick en bra lucka på en punkt och sedan
> Såg ut som hon var förlorad. Hon hade långsam, vända runt och leta efter jakten som hon hade gett upp,
> Och sedan få ur sadeln och reaccelerate och kvarstår med attacken. Hon gjorde detta flera
> Gånger innan hon greps av de andra fyra. Bessette attackerade över Lemon Hill och höll avståndet
> Till slut. Great TV skott Bessette med de fyra Chasers precis bakom och sedan knippa
> Stänga av dem (mycket Paris-Tours liknande). T-Mobile gjorde loppet och då fick mycket lite att
> Visa upp. Jag trodde att de fick de två sista platserna i 4-up sprint för andra, men inte ens,
> Cyclingnews Resultaten visar att en av dem även fick pipped på linjen för Rossner för den 5: e plats
> Som gäng fångade dem på linjen!
Lynn Gaggioli letade efter några ryttare till grupp med henne utan att förpackningen fånga. Hon visste
hon fastna ensam och hon visste att hon hade ingen chans i en klunga sprint. Hon hade i princip inga
lagkamrater, så hon behövde några av de stora lagen i sin grupp för att hålla pack från fångst. Snyggt
arbetet lagen när man är solo ryttare.
Sabine www.velobella.org
> Från vad jag såg av loppet vid sidan av vägen och snuttar på TV, såg jag att det
> Var så mycket Saturnus gör loppet som alla andra ... till exempel, var inte Jutras ut av sig själv för
> Ganska länge?
Jag var i huvudsak hänvisade till finalen, men ja Jutras var ute ensam en stund och sedan fångades på
basen på väggen förra gången. Förpackningen gick upp på väggen tillsammans en stund, sedan Jutras berättade
Bessette till attack (enligt henne efter loppet intervju). Hon splittrade fältet, men det var
definitivt T-Mobile som hålls Rossner från att vinna. Att oupphörligen attackera tills 5 ryttare
vinnande flytta fastställdes hållit det från att vara ett gäng finish. Egentligen verkade Bessette fortfarande
vara att åka defensivt i miles fram till inrättandet av definitiv brytning. Hon skulle
stänga ner en attack (inleds vanligen med en T-mobile ryttare) och inte pull-through, men för en gångs skull
kvinnor höll attackera och det kom inte tillbaka tillsammans.
> Lynn Gaggioli letade efter några ryttare till grupp med henne utan att förpackningen fånga. Hon visste
> Hon fastna ensam och hon visste att hon hade ingen chans i en klunga sprint. Hon hade i princip inga
> Lagkamrater, så hon behövde några av de stora lagen i sin grupp för att hålla pack från fångst. Snyggt
> Arbetet lagen när man är solo ryttare.
>
> Sabine www.velobella.org
Ja men om jag får saker och ting blandas ihop, jag är ganska säker på att det var efter 5 flickorna var redan
bort fronten. Varför angripa dem i första hand, om du vill ha deras hjälp? Oh well, jag kanske
förvirrande det, och det var hennes attack som började bryta av 5 med de övriga 4 överbryggande upp. Jag verkar
minnas Phil och Eustice försöka lista ut vem hon var, så kanske det var hennes attack som
upprättade vinnande flytta och väntar på Chasers var vettigt.
"Wayne" <wscott@udel.edu> wrote in message news: de90a9b6.0306091424.9a1890d @ posting.google.com ...
>> Lynn Gaggioli letade efter några ryttare till grupp med henne utan att förpackningen fånga. Hon
>> Visste att hon skulle fastna ensam och hon visste att hon hade ingen chans i en klunga sprint. Hon
>> I princip inga lagkamrater, så hon behövde några av de stora lagen i sin grupp att hålla pack från
>> Fånga. Sätt att arbeta i team när man är solo ryttare.
>
>> Sabine www.velobella.org
>
>
> Ja men om jag får saker och ting blandas ihop, jag är ganska säker på att det var efter de 5 flickorna
> Redan av frontpanelen. Varför angripa dem i första hand, om du vill ha deras hjälp?
<snip>
I detta specifika ras, är Arndt där för att hjälpa Rossner (6? Regerande mästare i denna tävling). Så
när uppehåll på 4 går, Arndt kommer att sitta och vänta på Rossner att komma ikapp.
Om Arndt sitter på, sedan så gör Bessette och Anderson.
Gaggioli attacker. Arndt kan inte längre sitta på, måste hon samarbeta, kan inte låta vinna gå upp
väg. Bessette counters när Gaggioli fångas. Arndt fortsätter att arbeta. Smart Racing med Gaggioli --
med mer tur kanske Bessette kanske inte har kunnat göra det sticka.
Allt detta är rena gissningar från min sida, baserat på vad jag läser.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0