PDA

Visa fullständig version: Hur gjorde Armstrong göra i Dauphiné? (spoiler)

Sidor: [1] 2

Malte Lewan Nee

Han blir slagen! Du kan följa den live (inga bilder) på
http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
termine en 3e ställning! "Tyler Hamilton var bara 36.. Iban Mayo vann, slog David Millar.

Så var Armstrong försökte? Du kanske tror att han var, med tanke på hur bra han gjorde trots allt. Men han
förväntas vinna ITTs i TDF som vanligt (om inte Botero interfers, liksom förra året).

Resultat och analys
http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/ Prologue

--
«Wänn i de Schwitz s Volk redet, hand d Politikär ruhig sii.»

Oss

10 sekunder wow nu att det är en stor defecit att övervinna .... och det är bara prolog min
friend ............. oh en .... kort men utmanande parcours för bara 5.1km yeah i satsning som
ont .........

Malte Lewan Neelsen skrev:

> Han blir slagen! Du kan följa den live (inga bilder) på
> Http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
> Termine en 3e ställning! "Tyler Hamilton var bara 36.. Iban Mayo vann, slog David Millar.
>
> Så var Armstrong försökte? Du kanske tror att han var, med tanke på hur bra han gjorde trots allt. Men han
> Förväntas vinna ITTs i TDF som vanligt (om inte Botero interfers, liksom förra året).
>
> Resultat och analys av http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/
> Prologue

Nick Burns

Som om.

Vem bryr sig om han ens får det tillbaka?

"oss" <them@thiers.com> wrote in message news: bc0cp2 $ 6VA $ 1@terabinaries.xmission.com ...
> 10 sekunder wow nu att det är en stor defecit att övervinna .... och det är bara prolog min
> Friend ............. oh en .... kort men utmanande parcours för bara 5.1km yeah i satsning som
> Ont .........
>
> Malte Lewan Neelsen skrev:
>
>> He's slagen! Du kan följa den live (inga bilder) på
>> Http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
>> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
>> Termine en 3e ställning! "Tyler Hamilton var bara 36.. Iban Mayo vann, slog David Millar.
>
>> Så, var Armstrong försökte? Du kanske tror att han var, med tanke på hur bra han gjorde trots allt. Men
>> Han förväntas vinna ITTs i TDF som vanligt (om inte Botero interfers, liksom förra året).
>
>> Resultat och analys av http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/
>> Prologue

Dashi Toshii

"Nick Burns" <chrismcreynolds@hotmail.com> wrote in message
news: 9QQEa.9372 $ xf5.5964 @ news.randori.com ...
> Som om.
>
> Vem bryr sig om han ens får det tillbaka?

Jag! Jag bryr mig.

Dashii

Steve McGinty

On Mon, 09 Jun 2003 00:49:10 GMT, "Nick Burns" <chrismcreynolds@hotmail.com> skrev:

> Som om.
>
> Vem bryr sig om han ens får det tillbaka?
>
Mayo och Millar?

Hälsningar! Stephen

David Ryan

Malte Lewan Neelsen skrev:
>
> Han blir slagen! Du kan följa den live (inga bilder) på
> Http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
> Termine en 3e ställning! "Tyler Hamilton var bara 36.. Iban Mayo vann, slog David Millar.
>
> Så var Armstrong försökte? Du kanske tror att han var, med tanke på hur bra han gjorde trots allt. Men han
> Förväntas vinna ITTs i TDF som vanligt (om inte Botero interfers, liksom förra året).
>
> Resultat och analys av http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/
> Prologue

Han startade sist och jag tror att han kunde takt för att avsluta vad han ville. Tyler Hamilton är
Nästa ex-lagkamrat att implodera. (Just tycks historia av fd lagkamrater.)

Tritonrider

> From: David Ryan bikerpackman@hotmail.com

> Han startade senast och jag tror att han kunde takt för att avsluta vad han ville. Tyler Hamilton är
> nästa ex-lagkamrat att implodera. (Just tycks historia av fd lagkamrater.)
>

WOW! Tyler förlorade 43 sekunder han historia, är karriären över. How do you figure? Om jag var Tyler I'd
att koncentrera sig på min klättring. Det är där han kommer att ta tid att komma på pallen, inte i
TT. Han bara fick hålla på och inte förlora alltför mycket i TTS. Jag tror att han kommer att klättra bättre
än någonsin och hålla sin egen i TTS. Bill C

Warren

I artikeln <3EE54374.B443C78D @ hotmail.com>, David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> skrev:

> Han startade senast och jag tror att han kunde takt för att avsluta vad han ville. Tyler Hamilton är
> Nästa ex-lagkamrat att implodera. (Just tycks historia av fd lagkamrater.)

Ja, imploderade han rakt in i en klassisk vinna i LBL, vilket är något vi inte sett från killarna
fortfarande på USPS.

Läs hans dagbok på VeloNews.com om du bryr dig att upplysa dig.

-WG

B. Lafferty

"Warren" <warren@usvh.com> wrote in message news: 090620032020389093% warren@usvh.com ...
> In article <3EE54374.B443C78D @ hotmail.com>, David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> skrev:
>
>> Han startade senast och jag tror att han kunde takt för att avsluta vad han ville
till.
>> Tyler Hamilton är nästa ex-lagkamrat att implodera. (Just tycks historia av fd lagkamrater.)
>
> Ja, imploderade han rakt in i en klassisk vinna i LBL, vilket är något vi inte sett från
> Killar fortfarande USPS.
>
> Läs hans dagbok på VeloNews.com om du bryr dig att upplysa dig.

Och vann en T de Romandy.

Det som intresserar mig är hur Armstrong överkropp ser. Det kan mycket väl vara en kombination av
kameravinkel / objektiv längd, men det ser ut som hans överkroppen har tjocknat lite, ungefär som Lemonds
gjorde mot slutet av sin karriär.

Jag tror att detta kan vara Armstong svåraste Tour sedan sin comeback. Jag säger att på grund av
ovan, och intrycket (subjektiva ja) som jag hade när han greps vid LBL att han inte
fysiskt där han trodde att han skulle vara. Inte för att han någonsin skulle erkänna att om det vore fallet.

Och ett stort tack till Gud och hennes infinate vishet för att ge oss OLN. Juli kommer att bli så mycket
kul även om Classics regeln.

Timbenz

"B. Lafferty" <AceptNoSubstitutes@hotmail.com> skrev i
news: c3kFa.38872 $ rO.3668309 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net:

> Det som intresserar mig är hur Armstrong överkropp ser. Det kan mycket väl vara en kombination av
> Kameravinkel / objektiv längd, men det ser ut som hans överkroppen har tjocknat lite, ungefär som Lemonds
> Gjorde mot slutet av sin karriär.

[Deletia]

På tal om samma, jag märkte i kameravinklar hur pressade Armstrong ser dessa dagar.
Han ser mager, med den typ av fördjupningar på kinderna och under hans ögon som du använde för att se på
honom endast under berg etapper sent på TDF. Jag tror att hans brist på skick vid tävlingar där han har
contentended under tidigare år, såsom Amstel där han inte kunde dumpa den ledande gruppen i den slutliga
klättra, är också en indikator.

P.

Dan

TimBenz <timbenz@timbenz.com> wrote in message
nyheter: <Xns93964698C1EF8timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...

> På tal om samma, jag märkte i kameravinklar hur pressade Armstrong ser dessa
> Dagar. Han ser mager, med den typ av fördjupningar på kinderna och under hans ögon som du använde för att
> Se på honom bara under berg etapper sent på TDF. Jag tror att hans brist på skick vid tävlingar
> Där han har contentended under tidigare år, såsom Amstel där han inte kunde dumpa den ledande gruppen på
> Sista stigningen, är också en indikator.
>
> P.

Yup. På Graham Watson: s webbplats, i bilderna från Liege:

http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/images/03lbl/ $ file/24.jpg

Jag slår vad han såg dubbelt i den bilden. Han var uppenbarligen att ge den sitt allt, igen och igen, och
kunde aldrig komma undan.

Dashi Toshii

"Dan" <dtamasauskas@hotmail.com> wrote in message
news: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com ...
> TimBenz <timbenz@timbenz.com> wrote in message
>
>> På tal om samma, jag märkte i kameravinklar hur pressade Armstrong ser dessa
>> Dagar. Han ser mager, med den typ av fördjupningar på kinderna och under hans ögon att du använt
>> För att se på honom bara under berg etapper sent på TDF. Jag tror att hans bristande skick vid
>> Lopp där han har contentended under tidigare år, såsom Amstel där han inte kunde dumpa ledande
>> Grupp på den sista stigningen, är också en indikator.
>
>> P.
>
>
> Japp. På Graham Watson: s webbplats, i bilderna från Liege:
>
> Http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/images/03lbl/ $ file/24.jpg
>
> Jag slår vad om att han såg dubbelt i den bilden. Han var uppenbarligen att ge den sitt allt, om och om igen,
> Och aldrig skulle komma undan.

Kanske var han bara spela possum igen. ;-)

Jag hoppas att se Lance och Ullrich i ett head to head duell igen.

Dashii

Tom Kunich

Verkligen kul att se att du fortfarande runt Dave. Plain att se Tour kommer.

"David Ryan" <bikerpackman@hotmail.com> wrote in message news: 3EE54374.B443C78D @ hotmail.com ...
> Malte Lewan Neelsen skrev:
>
>> He's slagen! Du kan följa den live (inga bilder) på
>
http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18 _e
>> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne
peut
>> Faire mieux que 8'55 "et termine en 3e ställning!" Tyler Hamilton
var
>> Endast 36.. Iban Mayo vann, slog David Millar.
>
>> Så, var Armstrong försökte? Du kanske tror att han var, med tanke på hur
brunn
>> Han gjorde trots allt. Men han väntas vinna ITTs i TDF som
vanligt (om
>> Inte Botero interfers, liksom förra året).
>
>> Resultat och analys
>
http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresult
s /
>> Prologue
>
> Han startade senast och jag tror att han kunde takt för att avsluta vad han
ville.
> Tyler Hamilton är nästa ex-lagkamrat att implodera. (Just tycks historia av fd lagkamrater.)

Timbenz

dtamasauskas@hotmail.com (Dan) skrev i news: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com:

>
>
> Jag slår vad om att han såg dubbelt i den bilden. Han var uppenbarligen att ge den sitt allt, om och om igen,

Det är precis vad jag pratar om. Han såg ut att LBL i år, och det var en liknande
"look" på Amstel när han sabbade Boogerd ras genom att inte ha tillstånd Boogerd trodde han
gjorde. Jämför hur mycket mer bekväm och mindre bortkastad han såg förra året under samma en dag
lopp, eller fundera på hur han ser just nu i Daupine.

Till exempel, se på denna bild från dagens lopp:

http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/photos/03dauphineSt1-003000

Armstrong inte bara ser illa om detta relativt enkla tidigt stadium i ett längre skede ras,
men han ser _much_ värre än Riders omkring honom. Folk kommer att börja märka, om de
inte redan har gjort. Jag har sett detta ser många gånger medan racing: Armstrong rider nära den främre
på tarmar och lidande, inte bättre skick.

P.

Tom Kunich

Och visst finns det stora överkroppen att Jan älskar att se. Jag håller med propositionen att detta är
bli hans svåraste Tour hittills.

"Dan" <dtamasauskas@hotmail.com> wrote in message
news: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com ...
>
>> På tal om samma, jag märkte i kameravinklar hur under
tryck
>> Armstrong ser dessa dagar. Han ser mager, med den typ av
urholkningar
>> Kinderna och under ögonen som du använde för att se på honom bara
under
>> Mountain etapper sent på TDF. Jag tror att hans bristande skick vid
Tävlingar
>> Där han har contentended under tidigare år, såsom Amstel där han
kunde
> Dump ledande koncernen på den sista stigningen, är också en indikator.
>
>> P.
>
>
>
>

David Ryan

Tom Kunich skrev:
>
> Bra verkligen träffa dig fortfarande runt Dave. Plain att se Tour kommer.

Tack. Kontrollera att se vad folk tycker. Maybe I'll be runt lite mer - om Armstrong någonsin
Har Giro eller vistas runt för Vuelta igen ;-)

Heinz Getzler

TimBenz <timbenz@timbenz.com> wrote in message
nyheter: <Xns9396A1155D669timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...
> Dtamasauskas@hotmail.com (Dan) skrev i news: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com:
>
>> Japp. På Graham Watson: s webbplats, i bilderna från Liege:
>
>> Http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/images/03lbl/ $ file/24.jpg
>
>> Jag slår vad om att han såg dubbelt i den bilden. Han var uppenbarligen att ge den sitt allt, om och om igen,
>> Och aldrig skulle komma undan.
>
> Det är precis vad jag pratar om. Han såg ut att LBL i år, och det var en liknande
> "Look" på Amstel när han sabbade Boogerd ras genom att inte ha tillstånd Boogerd trodde han
> Gjorde. Jämför hur mycket mer bekväm och mindre bortkastad han såg förra året under samma en -
> Dag lopp, eller fundera på hur han ser just nu i Daupine.
>
> Till exempel, se på denna bild från dagens lopp:
>
> Http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/photos/03dauphineSt1-003000
>
> Armstrong inte bara ser illa ut på detta relativt enkla tidigt stadium i ett längre skede
> Lopp, men han ser _much_ värre än Riders omkring honom. Folk kommer att börja märka, om
> De inte redan har. Jag har sett detta ser många gånger medan racing: Armstrong rider nära
> Front på tarmar och lidande, inte bättre skick.

Det är svårt att få en sann historia från detta fotografi. Resultaten är en mycket bättre indikator.
Lance är bara 11 sekunder efter. På otherhand är det inte osannolikt att Lance kanske inte
vara upp till formen.
>
> P.

Wade Summers

news: a58727ec.0310071408.3b7bce54 @ posting.google.com
news: a58727ec.0306101826.65b02966 @ posting.google.com ...
nyheter: <Xns9396A1155D669timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...
>
>> Armstrong inte bara ser illa ut på detta relativt enkla tidigt stadium i ett längre skede
>> Ras, men han ser _much_ värre än Riders omkring honom. Folk kommer att börja märka,
>> Om de inte redan har. Jag har sett detta ser många gånger medan racing: Armstrong rider nära
>> Framtill på tarmar och lidande, inte bättre skick.
>
> Det är svårt att få en sann historia från detta fotografi. Resultaten är en mycket bättre indikator.
> Lance är bara 11 sekunder efter. På otherhand är det inte osannolikt att Lance kanske inte
> Uppgå till formen.
>
>> P.

Jag håller med. Det kan svårt att säga från en snapshot. Jag har sett att titta på Lance ansikte i dussintals
bilder från lopp han vann ...

Wade

Timbenz

getzler15@yahoo.com (Heinz Getzler) skrev i news: a58727ec.0306101826.65b02966 @ posting.google.com:

> Det är svårt att få en sann historia från detta fotografi. Resultaten är en mycket bättre indikator.
> Lance är bara 11 sekunder efter. På otherhand är det inte osannolikt att Lance kanske inte
> Uppgå till formen.

Inga argument från mig. Men i morgon kommer att bli ett verkligt test - låt oss i så fall hur Lance ser ut i ett längre TT
med en stigning. Och NITARE kommer i steg 4 och 6. Det kan vara en riktigt intersting TDF
år.

Dan

"Wade Summers" <wadesummers@cox.net> wrote in message news: <pJwFa.319$PY2.12@lakeread05> ...
> "Heinz Getzler" <getzler15@yahoo.com> wrote in message
> News: a58727ec.0306101826.65b02966 @ posting.google.com ...
>> TimBenz <timbenz@timbenz.com> wrote in message
> News: <Xns9396A1155D669timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...
>>>
>>> Armstrong inte bara ser illa ut på detta relativt enkla tidigt stadium i ett längre skede
>>> Ras, men han ser _much_ värre än Riders omkring honom. Folk kommer att börja
>>> Märker det, om de inte redan har. Jag har sett detta ser många gånger medan racing: Armstrong är
>>> Riding nära fronten på tarmar och lidande, inte bättre skick.
>
>> Det är svårt att få en sann historia från detta fotografi. Resultaten är en mycket bättre indikator.
>> Lance är bara 11 sekunder efter. På otherhand är det inte osannolikt att Lance kanske inte
>> Vara upp till formen.
>>>
>>> P.
>
> Jag håller med. Det kan svårt att säga från en snapshot. Jag har sett att titta på Lance ansikte i dussintals
> Bilder från lopp han vann ...
>
> Wade

Kanske hans huvud känns som en gryta? Boogerd säger:

"I denna extrema hetta i Dauphiné, det är mycket mer lidande klättrar med en hjälm
på huvudet. På Col de Premol, kändes det som om jag hade något matlagning på mitt huvud, som om jag hade en
Gryta på. På lägenheterna, red jag alltid med hjälm ändå, men på den klättrar jag verkligen tycker att det är
nackdel. "

"Det är fortfarande inte kommit, men när vi snart att åka till cirka 30 kilometer uppför Col de Galibier
i värmen, så kommer det verkligen vara en fasa. Och låt oss anta att en gång Mont Ventoux är en del av
parcours, men finish är i botten. Då är du också skyldig att rida upp att col med en
hjälm. Det är mördande ... Kanske UCI måste anpassa reglerna för denna klättrar. "

Men sedan ser LANCE långt sämre än konkurrenterna.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish