Tour de France (Grenoble i juli)
Visa fullständig version: Tour de France (Grenoble i juli)
Hej,
Om någon har till Grenoble runt Tour tid,
kan du berätta hur upptagen du förväntar Grenoble vara, när det gäller att hitta billiga hotell, på
kortsiktiga varsel. Jag kommer att vara i Frankrike i 10 eller så dagar innan jag huvudet borta men vet inte exakt
datum. Det kommer att vara omkring 7 juli eller 8th, senast 10th.
(Jag vet med Tour de France kommer i närheten Bourg d'Oisan på 13: e och det kommer att packas sedan
men skulle också påverka hotellrum 5-6 dagar före Tour ankomst?)
Tack så mycket.
I artikel <f36ee3e6.0306081519.141b6961@posting.google.com>, telfordutd@hotmail.com
(Telford) skrev:
> Hej
>
> Om någon har till Grenoble runt Tour tid,
>
> Kan du berätta hur upptagen du förväntar Grenoble vara, när det gäller att hitta billiga hotell, på
> Kortsiktiga varsel. Jag kommer att vara i Frankrike i 10 eller så dagar innan jag huvudet där borta men inte säker
> Exakt datum. Det kommer att vara omkring 7 juli eller 8th, senast 10th.
>
> (Jag vet med Tour de France kommer i närheten Bourg d'Oisan på 13: e och det kommer att packas
> Då men skulle det också påverka hotellrum 5-6 dagar före Tour ankomst?)
>
> Thank you very much.
Regel.
vilket Tour stannar.
Få ca 1 timme utanför området, och du kommer att bli bra.
Vi hade en gång till läger inne i en kristen väckelse campingplats. Vi klev ur smita före sunup.
Jag förstår att det skulle vara ett dårhus en dag eller två innan Tour anländer i stan, men jag var bara
försöka ta reda på hur det skulle vara 5-6 dagar innan. Jag kommer inte vara där vid tidpunkten för Tour ankomst på
13: e men den 8 och 9. Jag var inte säker på hur tidigt i Tour publiken börja ställa upp i vissa
stad. Tack.
chiefhiawatha@yahoo.com (chiefhiawatha) wrote in message
nyheter: <chiefhiawatha-0806032157410001@10.0.1.3> ...
> I artikel <f36ee3e6.0306081519.141b6961@posting.google.com>, telfordutd@hotmail.com
> (Telford) skrev:
>
>> Hej
>
>> Om någon har till Grenoble runt Tour tid,
>
>> Kan du berätta hur upptagen du förväntar Grenoble vara, när det gäller att hitta billiga hotell, på
> Kortsiktiga varsel. Jag kommer att vara i Frankrike i 10 eller så dagar innan jag huvudet där borta men inte säker
>> Exakt datum. Det kommer att vara omkring 7 juli eller 8th, senast 10th.
>
>> (Jag vet med Tour de France kommer i närheten Bourg d'Oisan på 13: e och det kommer att packas
>> Sedan, men skulle också påverka hotellrum 5-6 dagar före Tour ankomst?)
>
>> Thank you very much.
>
> Som regel.
>
> Vilket Tour stannar.
>
> Få ca 1 timme utanför området, och du kommer att bli bra.
>
> Vi hade en gång till läger inne i en kristen väckelse campingplats. Vi klev ur smita före sunup.
Du bör inte ha några problem 5 eller 6 dagar före evenemanget. Vi var i Grenoble 2001 när
tempolopp startade i staden och vi kunde hitta ett hotell på tävlingsdagen. Grenoble var en mycket
pleasnat överraskning, mycket trevligare än jag väntat och en ganska stor stad med massor av hotell till
absorbera turen kontingenten. De mindre städerna på touren rutten är en annan historia och är
vanligtvis bokas månader i förväg. Vi slog läger på toppen av Alp d'Huez 2001 och hade en blast
umgås med full tilt festa nederländska och belgiska fans. Det är oftast inte mer än en dag
förväg inrättas. Tour är en logistisk marvel. Det är verkligen fantastiskt att se hur stor produktionen
är och hur snabbt de riva ned och sätta upp.
telfordutd@hotmail.com (Telford) wrote in message
nyheter: <f36ee3e6.0306090418.47a15b04@posting.google.com> ...
> Jag förstår att det skulle vara ett dårhus en dag eller två innan Tour anländer i stan, men jag var bara
> Försöka ta reda på hur det skulle vara 5-6 dagar innan. Jag kommer inte vara där vid Tour ankomst
> Den 13: e men den 8 och 9. Jag var inte säker på hur tidigt i Tour publiken börja ställa upp i vissa
> Town. Tack.
>
telfordutd@hotmail.com (Telford) skrev i news: f36ee3e6.0306081519.141b6961 @ posting.google.com:
> Hej
>
> Om någon har till Grenoble runt Tour tid,
>
> Kan du berätta hur upptagen du förväntar Grenoble vara, när det gäller att hitta billiga hotell, på
> Exakt datum. Det kommer att vara omkring 7 juli eller 8th, senast 10th.
Det var ett tag, så saker kan ha ändrats, men jag tror inte att du har svårt att hitta
space 5-6 dagar framåt i Grenoble. Det är inte en liten stad, liksom många av Tour hållplatser. Jag var i
Grenoble för 92 Tour, och jag stannade i lokala vandrarhemmet för natten.
"sessamoid" <notreal@notmail.com> wrote in message
nyheter: Xns939ABB622695Amoviefanhotmailsuxco@65.32.1.6 ...
> Telfordutd@hotmail.com (Telford) skrev i news: f36ee3e6.0306081519.141b6961 @ posting.google.com:
>
>> Hej
>
>> Om någon har till Grenoble runt Tour tid,
>
>> Kan du berätta hur upptagen du förväntar Grenoble vara, när det gäller att hitta billiga hotell, på
>> Exakt datum. Det kommer att vara omkring 7 juli eller 8th, senast 10th.
>
>
> Det var ett tag, så saker kan ha ändrats, men jag tror inte att du har svårt att hitta
> Space 5-6 dagar framåt i Grenoble. Det är inte en liten stad, liksom många av Tour hållplatser. Jag var i
> Grenoble för 92 Tour, och jag stannade i lokala vandrarhemmet för natten.
Jag gick två år sedan .......... inget problem ..... gott i Grenoble för turist .....
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0