PDA

US PRO Candyass National Championships

Visa fullständig version: US PRO Candyass National Championships

Kurgan Gringion

Det borde heta Candyass Championships.

Den Jersey får tilldelas i år till en ryttare som inte lämnade podiet.

Även Masters Fattie medborgare är bättre än detta. Minst segraren passerar mållinjen först.

Att det är kredit ger USPRO Candyass Championships inte alla en medalj som de gör på Masters
Fattie nats.

Scott Downie

Jo han kom in före Fast Freddy ... Plus ryttaren McCormack är en av de elegantaste cykel
Racers du kommer att träffa.

--
Irrationellt höll sanningar kan vara mer skadlig än motiverat fel. "Kurgan Gringioni"
<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
news: 9v2Fa.2495 $ Jw6.1890675 @ news1.news.adelphia.net ...
> Det borde heta Candyass Championships.
>
>
> The Jersey får tilldelas i år till en ryttare som inte lämnade podiet.
>
>
>
> Även Masters Fattie medborgare är bättre än detta. Minst segraren passerar mållinjen först.
>
>
> För att det är kredit ger USPRO Candyass Championships inte alla en medalj som de gör på Masters
> Fattie nats.

Kurgan Gringion

"Scott Downie" <Cillyman@adelphia.net> wrote in message
news: xC7Fa.2686 $ Jw6.1968453 @ news1.news.adelphia.net ...
> Ja han kom in före Fast Freddy ... Plus ryttaren McCormack är en
av
> Den elegantaste cykel Racers du kommer att träffa.

Hey Fattie --

Jag pratar om hur tävlingen är inställd, inte Racers själva.

Bret Wade

Scott Downie skrev:

> Ja han kom in före Fast Freddy ... Plus ryttaren McCormack är en av de elegantaste cykel
> Racers du kommer att träffa.

Inte alla skulle enas. Här är vad Julean Dean hade att säga häromdagen:

"McCormack kom över mitt framhjul och tog ut med 150m kvar. Det var ett oprofessionellt flytta
eftersom han visste att jag skulle komma runt honom och det var det enda han kunde göra. "

Och från "Lousy sportsmannaanda?" tråd 2/5/99, noterades Brian Judisk:

"På varv fyra visade McCormacks off bara ett av sätten att göra cykelkross en sann lagidrott.
Med Sundt flyttar till fronten för att åter göra hans flytta på upptakten, ökade Frank McCormack framför
att förneka Sundt hans linje och flytta honom mot stängsel. Sedan levererade Mark McCormack på knock-out
blåsa "." Jag lägger min cykel åt sidan och sa (till Frank) här är din möjlighet ", säger Mark McCormack.
"Flytten knackade Sundt till staket och sprang Frank McCormack gratis. Sundt tog allt
Stride. "De är proffs och de är betalat att vinna lopp, sa han. "Det är aggressiv, it's like
hockey på hjul. Det gör det spännande. "

Så, tror du McCormack är stilrena grund av detta beteende eller trots detta? Jag är medveten om att vissa
folk tror att det är det rätta sättet att rida (jag inte), men är det någon som verkligen tror att det är classy?

Bret

Scott Downie

Åh jag ber om ursäkt jag var oklar i din sanna dissatifaction.

--
Irrationellt höll sanningar kan vara mer skadlig än motiverade fel. "Kurgan Gringioni"
<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
news: hI8Fa.2763 $ Jw6.1987279 @ news1.news.adelphia.net ...
>
> "Scott Downie" <Cillyman@adelphia.net> wrote in message
> News: xC7Fa.2686 $ Jw6.1968453 @ news1.news.adelphia.net ...
>> Ja han kom in före Fast Freddy ... Plus ryttaren McCormack är
en
> Av
>> Den elegantaste cykel Racers du kommer att träffa.
>
>
>
> Hey Fattie --
>
>
> Jag talar om hur tävlingen är inställd, inte Racers själva.

Scott Downie

Jag var inte medveten om dessa frågor. Jag har träffat honom och gillar honom som person och jag har inte hört någon
säga något liknande det du har påpekat. Jag vet att många människor som tävlade med honom och ingen
har någonsin sagt något negativt runt mig. Jag skulle gissa att du kan hitta någon att säga
något hemskt om vem som helst, särskilt i pro led, på grund av den hårda konkurrens
atmosfär.

--
Irrationellt höll sanningar kan vara mer skadlig än motiverat fel. "Bret Wade"
<bretwade@earthlink.net> wrote in message
news: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
> Scott Downie skrev:
>
en
>
> Inte alla skulle hålla. Här är vad Julean Dean hade att säga andra
dag
>
> "McCormack kom över mitt framhjul och tog ut med 150m kvar. Det var ett oprofessionellt
> Flytta eftersom han visste att jag skulle komma runt honom och det var det enda han kunde göra. "
>
> Och från "Lousy sportsmannaanda?" tråd 2/5/99, var Brian Judisk
citeras:
>
> "På varv fyra visade McCormacks off bara ett av sätten att göra cykelkross ett riktigt team
> Idrott. Med Sundt flyttar till fronten för att åter göra hans flytta på upptakten, Frank McCormack ökade
> Framför att förneka Sundt hans linje och flytta honom mot stängsel. Sedan levererade Mark McCormack
> The knock-out blow "." Jag lägger min cykel åt sidan och sa (till Frank) här är din möjlighet ", sade
> Mark McCormack. "Flytten knackade Sundt till staket och sprang Frank McCormack gratis. Sundt
> Tog det hela i steg. "De är proffs och de är betalat att vinna lopp, sa han. "Det
> Aggressiva, det är som hockey på hjul. Det gör det spännande. "
>
> Så, tror du McCormack är stilrena grund av detta beteende eller trots detta? Jag är medveten
> Att vissa människor tror det är det rätta sättet att rida (jag inte), men är det någon som verkligen tror
> It's classy?
>
> Bret

Danny Callen

"Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
news: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
> Scott Downie skrev:
>
en
>
> Inte alla skulle hålla. Här är vad Julean Dean hade att säga andra
dag
>
> "McCormack kom över mitt framhjul och tog ut med 150m kvar. Det var ett oprofessionellt
> Flytta eftersom han visste att jag skulle komma runt honom och det var det enda han kunde göra. "
>
> Och från "Lousy sportsmannaanda?" tråd 2/5/99, var Brian Judisk
citeras:
>
> "På varv fyra visade McCormacks off bara ett av sätten att göra cykelkross ett riktigt team
> Idrott. Med Sundt flyttar till fronten för att åter göra hans flytta på upptakten, Frank McCormack ökade
> Framför att förneka Sundt hans linje och flytta honom mot stängsel. Sedan levererade Mark McCormack
> The knock-out blow "." Jag lägger min cykel åt sidan och sa (till Frank) här är din möjlighet ", sade
> Mark McCormack. "Flytten knackade Sundt till staket och sprang Frank McCormack gratis. Sundt
> Tog det hela i steg. "De är proffs och de är betalat att vinna lopp, sa han. "Det
> Aggressiva, det är som hockey på hjul. Det gör det spännande. "
>
> Så, tror du McCormack är stilrena grund av detta beteende eller trots detta? Jag är medveten
> Att vissa människor tror det är det rätta sättet att rida (jag inte), men är det någon som verkligen tror
> It's classy?
>
> Bret
>

Horse ****! Jag var där och det var ett bra taktiskt drag. Det är cyclocross inte freakin 'Paddy-tårta.
McCormack är en classy ryttare som har tagit sin del av klumpar. Minns när han fick skruvas ur ett
OS-plats 1996 på grund av politiken? Tråden handlar om formnat av USPRO cahampionships.
Så mycket som jag är glad att Mark vann, jag måste ta resultatet kunde ha Beed annorlunda om
format var annorlunda. Cykling är intressant, det är inte en "individuell" sport, det är en lagsport.
Utan Team en specifik individ har liten chans att vinna. Så skulle det vara rättvist att ha en
händelsen för US Pro ryttare bara? Kanske, men då inte skulle finnas en stor förändring i fördel mot
den amerikanska proffsen? Säger inte att det skulle vara bra eller dåligt bara annorlunda ..

Danny Callen

Kurgan Gringion

"Danny Callen" <dancall@ix.netcom.com> wrote in message news: bc5r3r $ FP3 $ 1@slb5.atl.mindspring.net ...
>
> Person har liten chans att vinna. Så skulle det vara rättvist att ha ett evenemang för US Pro
> Riders bara?

För en US National Championship, duh, vad tror du?

Scott Downie

Jag tror bror Frank var den som skruvas ut ur OS-Spot.

--
Irrationellt höll sanningar kan vara mer skadlig än motiverade fel. "Danny Callen"
<dancall@ix.netcom.com> wrote in message news: bc5r3r $ FP3 $ 1@slb5.atl.mindspring.net ...
>
> "Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
> News: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>> Scott Downie skrev:
>
>>> Ja han kom in före Fast Freddy ... Plus ryttaren McCormack är
> En
>>> Den elegantaste cykel Racers du kommer att träffa.
>
>> Inte alla skulle hålla. Här är vad Julean Dean hade att säga andra
> Dag:
>
>> "McCormack kom över mitt framhjul och tog ut med 150m kvar. Det var ett oprofessionellt
>> Flytta eftersom han visste att jag skulle komma runt honom och det var det enda han kunde göra. "
>
>> Och från "Lousy sportsmannaanda?" tråd 2/5/99, var Brian Judisk
> Citeras:
>
>> "På varv fyra visade McCormacks off bara ett av sätten att göra cykelkross ett riktigt team
>> Sport. Med Sundt flyttar till fronten för att åter göra hans flytta på upptakten, Frank McCormack
>> Steg kraftigt framför att förneka Sundt hans linje och flytta honom mot stängsel. Då, Mark McCormack
>> Levererade knock-out blow "." Jag lägger min cykel åt sidan och sa (till Frank) det här är din
>> Möjlighet ", sade Mark McCormack." Flytten knackade Sundt till staket och sprang Frank
>> McCormack gratis. Sundt tog det hela i steg. "De är proffs och de är betalat för att vinna
>> Lopp, sa han. "Det är aggressiva, det är som hockey på hjul. Det gör det spännande. "
>
>> Så, tror du McCormack är stilrena grund av detta beteende eller trots detta? Jag är medveten om att
>> Somliga tror att detta är det rätta sättet att rida (jag inte), men är det någon som verkligen tror att det är
>> Classy?
>
>> Bret
>
>
> Horse ****! Jag var där och det var ett bra taktiskt drag. Det
Cyclocross
> Inte freakin 'Paddy-tårta. McCormack är en classy ryttare som har tagit
del
> Klumpar. Minns när han fick skruvas ur en OS plats 1996 på grund
till
> Politik? Tråden handlar om formnat av USPRO cahampionships. Så mycket som jag är stormförtjust
> Att Mark vann, jag måste ta resultatet kunde ha Beed annorlunda om formatet var annorlunda.
> Cykling är intressant, det är
inte
> En "individuell" sport, det är en lagsport. Utan Team en specifik individ har liten chans
> Att vinna. Så skulle det vara rättvist att ha ett evenemang för US Pro ryttare bara? Kanske, men då skulle inte
> Vara där en stor
växla
> I fördel mot den amerikanska proffsen? Säger inte att det skulle vara bra eller dåligt bara annorlunda ..
>
> Danny Callen

Bret Wade

Danny Callen skrev:

> "Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
> News: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>
>> Scott Downie skrev:
>
>
>>> Ja han kom in före Fast Freddy ... Plus ryttaren McCormack är
>
> En
>
>>> den elegantaste cykel Racers du kommer att träffa.
>
>> Inte alla skulle hålla. Här är vad Julean Dean hade att säga andra
>
> Dag:
>
>> "McCormack kom över mitt framhjul och tog ut med 150m kvar. Det var ett oprofessionellt
>> flytta eftersom han visste att jag skulle komma runt honom och det var det enda han kunde göra. "
>
>> Och från "Lousy sportsmannaanda?" tråd 2/5/99, var Brian Judisk
>
> Citeras:
>
>> "På varv fyra visade McCormacks off bara ett av sätten att göra cykelkross ett riktigt team
>> Sport. Med Sundt flyttar till fronten för att åter göra hans flytta på upptakten, Frank McCormack ökade
>> framför att förneka Sundt hans linje och flytta honom mot stängsel. Sedan levererade Mark McCormack
>> The knock-out blow "." Jag lägger min cykel åt sidan och sa (till Frank) här är din möjlighet ", sade
>> Mark McCormack. "Flytten knackade Sundt till staket och sprang Frank McCormack gratis. Sundt
>> tog det hela i steg. "De är proffs och de är betalat att vinna lopp, sa han. "Det
>> aggressiva, det är som hockey på hjul. Det gör det spännande. "
>
>> Så, tror du McCormack är stilrena grund av detta beteende eller trots detta? Jag är medveten
>> att vissa människor tror det är det rätta sättet att rida (jag inte), men är det någon som verkligen tror
>> it's classy?
>
>> Bret
>
>
>
> Horse ****! Jag var där och det var ett bra taktiskt drag. Det är cyclocross inte freakin '
> Paddy-tårta. McCormack är en classy ryttare som har tagit sin del av klumpar. Minns när han fick
> Skruvade ur en OS-plats 1996 på grund av politiken? Tråden handlar om formnat av
> USPRO cahampionships. Så mycket som jag är glad att Mark vann, jag måste ta resultatet kan
> Har Beed annorlunda om formatet var annorlunda. Cykling är intressant, det är inte en "individuell"
> Sport, det är en lagsport. Utan Team en specifik individ har liten chans att vinna. Så,
> Skulle det vara rättvist att ha ett evenemang för US Pro ryttare bara? Kanske, men då inte skulle finnas en enorm
> Förskjutning fördel mot den amerikanska proffsen? Säger inte att det skulle vara bra eller dåligt bara annorlunda ..
>
> Danny Callen

Jag rider cyclocross också och inte förvänta oss att människor som försöker slå mig ner. Jag ska skjuta till
Belgare i denna grupp. Om de säger att kör en konkurrent till stängsel medan din lagkamrat
attacker är ett bra taktiskt drag, sedan jag acceptera att en del av sporten.

Bret

Danny Callen

"Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
news: 1QyFa.44687 $ Io.3930970 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
> Danny Callen skrev:
>
>> "Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
>> News: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>
>>> Scott Downie skrev:
>>>
>>>
>>>> Ja han kom in före Fast Freddy ... Plus ryttaren McCormack är
>
>> En av
>
>>>> Den elegantaste cykel Racers du kommer att träffa.
>>>
>>> Inte alla skulle hålla. Här är vad Julean Dean hade att säga andra
>
>> Dag:
>
>>> "McCormack kom över mitt framhjul och tog ut med 150m kvar. Det var ett oprofessionellt
>>> Flytta eftersom han visste att jag skulle komma runt honom och det var det enda han kunde göra. "
>>>
>>> Och från "Lousy sportsmannaanda?" tråd 2/5/99, var Brian Judisk
>
> Citeras:
>
>>> "På varv fyra visade McCormacks off bara ett av sätten att göra cykelkross ett riktigt team
>>> Sport. Med Sundt flyttar till fronten för att åter göra hans flytta på upptakten, Frank McCormack
>>> Steg kraftigt framför att förneka Sundt hans linje och flytta honom mot stängsel. Då, Mark McCormack
>>> Levererade knock-out blow "." Jag lägger min cykel åt sidan och sa (till Frank) det här är din
>>> Möjlighet ", sade Mark McCormack." Flytten knackade Sundt till staket och sprang Frank
>>> McCormack gratis. Sundt tog det hela i steg. "De är proffs och de är betalat för att vinna
>>> Lopp, sa han. "Det är aggressiva, det är som hockey på hjul. Det gör det spännande. "
>>>
>>> Så, tror du McCormack är stilrena grund av detta beteende eller trots detta? Jag är medveten om att
>>> Somliga tror att detta är det rätta sättet att rida (jag inte), men är det någon som verkligen tror att det är
>>> Classy?
>>>
>>> Bret
>>>
>
>
>> Horse ****! Jag var där och det var ett bra taktiskt drag. Det
Cyclocross
>> Inte freakin 'Paddy-tårta. McCormack är en classy ryttare som har tagit
del
>> Klumpar. Minns när han fick skruvas ur en OS plats 1996
grund
>> Politik? Tråden handlar om formnat av USPRO cahampionships.
Som
>> Mycket som jag är glad att Mark vann, jag måste ta resultatet kan
ha
>> Beed annorlunda om formatet var annorlunda. Cykling är intressant, det är
inte
>> En "individuell" sport, det är en lagsport. Utan Team en specifik individ har liten chans
>> Att vinna. Så skulle det vara rättvist att ha ett evenemang för US Pro ryttare bara? Kanske, men då
>> Skulle inte det vara en enorm
växla
>> I fördel mot den amerikanska proffsen? Säger inte att det skulle vara bra eller
dålig
>> Bara annorlunda ..
>
>> Danny Callen
>
> Jag rider cyclocross också och inte förvänta oss att människor som försöker slå mig ner. Jag ska skjuta till
> Belgare i denna grupp. Om de säger att kör en konkurrent till stängsel medan din lagkamrat
> Attacker är ett bra taktiskt drag, sedan jag acceptera att en del av sporten.
>
> Bret
>

Mark var före Johnny gå in i barriären och klämde honom när han tog sin cykel. Vid
åtminstone det är så jag minns det ....

Danny Callen

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vBET 3.2.2