Le Mond arrivee Ti
Visa fullständig version: Le Mond arrivee Ti
Jag har minskat mitt sökande efter en ny cykel till två. \\ Le Mond arrivee Ti eller Trek 5.200 OCV
carbon Jag skulle välkomna synpunkter på vilken jag skulle köpa. Jag har en tuff tid att göra upp min min
> Jag har minskat mitt sökande efter en ny cykel till två. \\ Le Mond arrivee Ti eller Trek 5.200 OCV
> Carbon Jag skulle välkomna synpunkter på vilken jag skulle köpa. Jag har en tuff tid att göra upp min min
Bob: De två cyklar rida mycket olika, delvis på grund av ram geometrier, dels material och hur
de är vana. Har ni ridit varje (att se till att de bildas på samma, med samma sits
höjder, sadel bakslag och plats-till-bar relation)?
Du kan inte gå fel med någon cykel ... om en av dem har något åt det som gör att man vill
rida mer, även om det ser ut, så är det nog vägen att gå. Men frågar här är inte
kommer att vara mycket hjälp, eftersom vi pratar om saker som är personliga för dig och dina val
skulle kunna grundas på olika kriterier än någon annans.
- Mike - Chain Reaction Cyklar http://www.ChainReactionBicycles.com (http://www.chainreactionbicycles.com/)
On Wed, 11 Jun 2003 02:24:41 GMT, "Bob" <bob56@hotmail.com> skrev:
> Jag har minskat mitt sökande efter en ny cykel till två. \\ Le Mond arrivee Ti eller Trek 5.200 OCV
> carbon Jag skulle välkomna synpunkter på vilken jag skulle köpa. Jag har en tuff tid att göra upp min min
>
Fer godz skull. Vilken skillnad tror du det gör? Varför vill du att någon annan ska göra upp
your mind? köpa den du vill ha. sedan spendera din tid rida gd sak, inte oroa sig
vad köpa.
Hej mitt namn är Greg. Jag kan ha vissa positiva imput för dig. Beroende på vad ditt används för ridning.
Jag har ridit ett tag och bara på PEUGEOTS. Kan du tänka dig det. Under hela denna tid hade jag varit
på cyklar som var utrustade inte för mig personligen. Första Peugeot i '72 sedan '75 och '85. Därefter 3
månader sedan fick jag ett LeMond Alp d'Huez och är mycket nöjd. Min första tur på 46 miles var mycket
bekväm och jag var imponerad. Hantering är mycket stabil. Jag åkte ner backen om 40Mph och fick
fast i en spricka (ca 20 meter lång 3 / 4 och 1 tum djupt) i red och cykeln red rakt igenom
den. Jag tror att antingen hojen kommer att passa dina behov. Du måste fatta beslut. Fanns
råd om OLN nätet häromdagen om cykel passform. Jag tror att det var Chris Carmichael. Och han förklarade
att "om cykeln inte passar förstår inte på det" Han sa att när du streached ute på cykeln
Du bör se framaxeln ställde upp med styret och samma när du i droppar. I
undersökt detta på min nya Lemond och det var sant. Sen red min Peugeot och det är inte uppradade
korrekt. Så det viktigaste jag vill säga att hojen passar är din viktigaste fråga. Annan
sak som jag märkte direkt när jag red Lemond var att de sträckte överkroppen gjorde
Tillåt mig att andas mycket mer luft än min Peugeot. Lemondbikes.com betonar förmågan att andas
djupare på deras geometri, tror jag det är mycket viktigt. Jag gillar utseendet på Le Mond
Arrivee. Det är en fantastisk gul med röda markeringar. Det är en mycket vacker cykel. GEOMETRI:
Lemond geometri sida vid sida med den Trek är en udda - även mis match. Så hur kan du jämföra
två. Om du drar upp gometry för Star Trek och lemond du kan se att 61 cm lemond har en längre
Top tube än vandringen 62 cm. Detta är att Lemond med en längre topp rör kommer att bli en mer
som anges körställning med bättre förmåga att andas. Huvudet vinkel och gaffel raken är samma så
båda cyklar har liknande styrning egenskaper och hantering. Utöver allt detta kan jag göra dig en tjänst.
Jag letade igenom trekbikes.com och hittade något intressant. I deras hemsida är en kommentar
från ägaren av ChainReaction Bikes. Han rider OCLV. Jag köpte min cykel från ChainReaction cyklar så
du kunde fråga honom. Verkar vara en ärlig människa. om Trekbikes han säger,
"Det är det närmaste du någonsin kommer att komma till känslan av att vrida på gasen i en stor motor
motorcykel på en cykel. "
Mike Jacoubowsky Trek Dealer - OCLV Ägare mikej@chainreaction.com
Lycka Greg från San Mateo Kalifornien
On Wed, 11 Jun 2003 02:24:41 GMT, skrev "Bob" <bob56@hotmail.com> från:
> carbon Jag skulle välkomna synpunkter på vilken jag skulle köpa. Jag har en tuff tid att göra upp min min
Få båda.
--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ mänskliga rättigheterna = fred OKAY! Slå på ljudet ENDAST för TRYNEL
Mattor, fullt utrustat
RV'S och FINANSIERANDE SYSTEM!
11:39:22 10 juni 2003
> Fer godz skull. Vilken skillnad tror du det gör? Varför vill du att någon annan ska göra upp
> Your mind? köpa den du vill ha. sedan spendera din tid rida gd sak, inte oroa sig
> Vad du ska köpa.
Kan vi sätta detta i en FAQ, det är det bästa svaret hittills på "Vilken ska jag köpa"-fråga.
"Jeff Brody" <jeffwbrody@yahoo.com> wrote in message
nyheter: 28adevkoprpvsn840t3q81c1e1fha1kv7u@4ax.com ...
> On Wed, 11 Jun 2003 02:24:41 GMT, "Bob" <bob56@hotmail.com> skrev:
>
>> Jag har minskat mitt sökande efter en ny cykel till två. \\ Le Mond arrivee Ti eller Trek 5.200
>> OCV kol Jag skulle välkomna synpunkter på vilken jag skulle köpa. Jag har en tuff tid att göra upp
>> Min gruva
>
> Fer godz skull. Vilken skillnad tror du det gör? Varför vill du att någon annan ska göra upp
> Your mind? köpa den du vill ha. sedan spendera din tid rida gd sak, inte oroa sig
> Vad du ska köpa.
Skicka mig en check! Jag kommer att vara mycket tacksam!
"Kevan Smith" <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> wrote in message
nyheter: tjcdevc3f4cbfgtacvtnqib97d5tvujbto@4ax.com ...
> On Wed, 11 Jun 2003 02:24:41 GMT, skrev "Bob" <bob56@hotmail.com> från:
>
>> Jag har minskat mitt sökande efter en ny cykel till två. \\ Le Mond arrivee Ti eller Trek 5.200
>> OCV kol Jag skulle välkomna synpunkter på vilken jag skulle köpa. Jag har en tuff tid att göra upp
>> Min gruva
>
> Get båda.
>
>
>
> --
> Http://home.sport.rr.com/cuthulu/ mänskliga rättigheterna = fred OKAY! Slå på ljudet ENDAST för TRYNEL
> Mattor, fullt utrustat
> RV'S och FINANSIERANDE SYSTEM!
> 11:39:22 10 juni 2003
Tack Greg för "intelligenta kommentaren" En av de få jag har läst
"NEPTUNIUM" <neptunium@aol.com> wrote in message
news: 20030611003632.11524.00000372 @ mb-m13.aol.com ...
> Hej mitt namn är Greg. Jag kan ha vissa positiva imput för dig. Beroende på vad ditt används för
> Ridning. Jag har ridit ett tag, och
endast
> På PEUGEOTS. Kan du tänka dig det. Under hela denna tid hade jag varit på cyklar
det där
> Utrustades inte för mig personligen. Första Peugeot i '72 sedan '75 och i
'85.
> Sedan 3 månader sedan fick jag ett LeMond Alp d'Huez och är mycket nöjd. Min första
åktur
> 46 miles var väldigt bekväm och jag var imponerad. Hantering är mycket stabil. Jag åkte ner backen
> Om 40Mph och fastnade
i
> Spricka (ca 20 meter lång 3 / 4 och 1 tum djupt) i red och cykeln
red
> Rakt igenom. Jag tror att antingen hojen kommer att passa dina behov. Du måste göra
> Beslut. Det var råd om OLN nätet häromdagen om cykel passform. I
tänka
> Det var Chris Carmichael. Och han förklarade att "om cykeln inte passar
inte får
> Om det "Han sa att när du streached ute på cykeln bör du se
front
> Axel ställde upp med styret och samma när du i droppar. I
kontrollerats
> Det här på min nya Lemond och det var sant. Sen red min Peugeot och det är
inte
> Uppradade korrekt. Så det viktigaste jag vill säga att hojen passar är din viktigaste
> Övervägande. En annan sak som jag märkte direkt när jag
red
> Att Lemond var att de sträckte överkroppen lät mig andas en
lot
> Mer luft än min Peugeot. Lemondbikes.com betonar förmågan att andas
mer
> Djupt på deras geometri, tror jag det är mycket viktigt. Jag gillar utseendet på Le Mond arrivee.
> Det är en fantastisk gul med röda markeringar. Det är en mycket vacker cykel. GEOMETRI: Lemond
> Geometri sida vid sida med den Trek är en udda - även mis match. Så
hur
> Kan du jämföra de två. Om du drar upp gometry för Star Trek och lemond du kan se att de 61 CM
> Lemond har en längre topp rör än vandringen 62 cm. Detta är att
Lemond
> Med en längre topp rör blir en lugnare ut körställning med
bättre
> Förmåga att andas. Huvudet vinkel och gaffel raken är samma så båda cyklar har liknande
styrning
> Egenskaper och hantering. Utöver allt detta kan jag göra dig en tjänst. Jag letade igenom
> Trekbikes.com
och
> Hittade något intressant. I deras hemsida är en kommentar från ägaren av ChainReaction
> Cyklar. Han
rides
> OCLV. Jag köpte min cykel från ChainReaction cyklar så du kan fråga honom.
Tycks
> Vara en ärlig människa. om Trekbikes han säger,
>
> "Det är det närmaste du någonsin kommer att komma till känslan av att vrida på gasen
en
> Big-motor motorcykel på en cykel. "
>
> Mike Jacoubowsky Trek Dealer - OCLV Ägare mikej@chainreaction.com
>
> Lycka Greg från San Mateo Kalifornien
On Wed, 11 Jun 2003 21:38:09 GMT, skrev "Bob" <bob56@hotmail.com> från:
> Skicka mig en check! Jag kommer att vara mycket tacksam!
Rösta på mig för president. Min kampanj löfte är "A LiteSpeed för alla medborgare!"
>
> "Kevan Smith" <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> wrote in message
> news: tjcdevc3f4cbfgtacvtnqib97d5tvujbto@4ax.com ...
>> On Wed, 11 Jun 2003 02:24:41 GMT, skrev "Bob" <bob56@hotmail.com> från:
>
>>> Jag har minskat mitt sökande efter en ny cykel till två. \\ Le Mond arrivee Ti eller Trek 5.200
>>> OCV kol Jag skulle välkomna synpunkter på vilken jag skulle köpa. Jag har en tuff tid att göra upp
>>> Mina gruva
>
>> Get båda.
>
>
>
>> --
>> Http://home.sport.rr.com/cuthulu/ mänskliga rättigheterna = fred OKAY! Slå på ljudet ENDAST för TRYNEL
>> Mattor, fullt utrustat
>> RV'S och FINANSIERANDE SYSTEM!
>> 11:39:22 10 juni 2003
>
--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ mänskliga rättigheterna = fred skiftnyckel klipper skrikande nunna, eftersom
8:35:32 11 juni 2003
On Wed, 11 Jun 2003 20:35:47 -0500, Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> från Pandimensional
Orgasmatronics skrev:
> Rösta på mig för president. Min kampanj löfte är "A LiteSpeed för alla medborgare!"
Jag bör nämna att Litespeed här används retoriskt bara. Om du vill ha en Trek, eller en Lemond,
eller någon annan cykel, som räknas också. Ingen prisgräns! Och om du vill ha en av Marks Ti cyklar, du
kan få TVÅ!
--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ mänskliga rättigheterna = fred Under vägport! UNDER överfart!
Den framtida och kan repareras!
8:42:32 11 juni 2003
Jag har både: a 2000 Lemond Zürich (den sista av pennan stjälken cyklar) och ett år gammal Peugeot. Båda
är stål och har Ultegra komponenter.
LeMond är en 59 (som rekommenderas av ergo diagram och proffs cykel som storlek cykeln för min storlek. I
Faktum är att de ska passa, direkt ur lådan.
Peugeot är en 63. De två cykeln s vinklar är mycket lika - bara knapphändig inches skilja dem åt.
Även Lemond cyklar är mycket trevliga, och om de passar det finns nog inget bättre för mig,
Peugeot är som störst.
Mitt största problem med Lemond har varit att jag inte kan få mig på knä bakom pedalen spindlar. I
hör finns en ny sadelstolpe som kan hjälpa mig, men då skulle jag behöva en längre och en kortare gåspenna
stem (inte lätt att hitta).
Peugeot passar precis. Du måste try'm ut och oavsett diagram Ergo och andra säger kan
ibland vara av liten eller ingen hjälp.
"Bob" <bob56@hotmail.com> wrote in message news: ioNFa.3778 $ Jw6.2648777 @ news1.news.adelphia.net ...
> Thanks Greg för "intelligenta kommentaren" En av de få jag har läst
>
>
>
> "NEPTUNIUM" <neptunium@aol.com> wrote in message
> News: 20030611003632.11524.00000372 @ mb-m13.aol.com ...
>> Hej mitt namn är Greg. Jag kan ha vissa positiva imput för dig. Beroende på vad ditt används för
>> Ridning. Jag har ridit ett tag, och
> Endast
>> På PEUGEOTS. Kan du tänka dig det. Under hela denna tid hade jag varit på cyklar
> Att
>> Utrustades inte för mig personligen. Första Peugeot i '72 sedan '75 och i
> '85.
>> Sedan 3 månader sedan fick jag ett LeMond Alp d'Huez och är mycket nöjd. Min första
> Åktur
>> 46 miles var väldigt bekväm och jag var imponerad. Hantering är mycket stabil. Jag åkte ner
>> Hill om 40Mph och fick
fast
> I
>> Spricka (ca 20 meter lång 3 / 4 och 1 tum djupt) i red och cykeln
> Red
>> Rakt igenom. Jag tror att antingen hojen kommer att passa dina behov. Du måste göra
den
>> Beslut. Det var råd om OLN nätet häromdagen om cykel passform.
I
> Tror
>> Det var Chris Carmichael. Och han förklarade att "om cykeln inte passar
> Don't get
>> På det "Han sa att när du streached ute på cykeln bör du se
> Främre
>> Axel ställde upp med styret och samma när du i droppar. I
> Kontrollerade
>> Här ute på min nya Lemond och det var sant. Sen red min Peugeot och det
är
> Inte
>> Uppradade korrekt. Så det viktigaste jag vill säga att hojen passar är ditt
flesta
>> Viktigt övervägande. En annan sak som jag märkte direkt när jag
> Red
>> The Lemond var att de sträckte överkroppen tillät mig att andas
en
> Föremål
>> Mer luft än min Peugeot. Lemondbikes.com betonar förmågan att andas
> Mer
>> Djupt på deras geometri, tror jag det är mycket viktigt. Jag gillar utseendet på Le Mond
>> Arrivee. Det är en fantastisk gul med röda markeringar. Det är en mycket vacker cykel.
> GEOMETRI: Lemond geometri sida vid sida med den Trek är en udda - även mis match.
Så
> Hur
>> Kan du jämföra de två. Om du drar upp gometry för Star Trek och lemond du kan se att de 61
CM
>> Lemond har en längre topp rör än vandringen 62 cm. Detta är att
> Lemond
>> Med en längre topp rör blir en lugnare ut körställning med
> Bättre
>> Förmåga att andas. Huvudet vinkel och gaffel raken är samma så båda cyklar har liknande
> Styrning
>> Egenskaper och hantering. Utöver allt detta kan jag göra dig en tjänst. Jag letade igenom
trekbikes.com
> Och
>> Hittade något intressant. I deras hemsida är en kommentar från ägaren av ChainReaction
>> Cyklar. Han
> Rides
>> OCLV. Jag köpte min cykel från ChainReaction cyklar så du kan fråga honom.
> Seems to
>> Vara en ärlig människa. om Trekbikes han säger,
>
>> "Det är det närmaste du någonsin kommer att komma till känslan av att vrida
throttle
> Av
>> Big-motor motorcykel på en cykel. "
>
>> Mike Jacoubowsky Trek Dealer - OCLV Ägare mikej@chainreaction.com
>
>> Lycka Greg från San Mateo Kalifornien
Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> skrev:
> On Wed, 11 Jun 2003 20:35:47 -0500, Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> från Pandimensional
> Orgasmatronics skrev:
>
>> Rösta på mig för president. Min kampanj löfte är "A LiteSpeed för alla medborgare!"
>
> Jag bör nämna att Litespeed här används retoriskt bara. Om du vill ha en Trek, eller en Lemond,
> eller någon annan cykel, räknas det också. Ingen prisgräns! Och om du vill ha en av Marks Ti cyklar, du
> kan få TVÅ!
Usch ... Du JUST om förlorade min röst där i en minut, dude.
Mark Hickey Habanero Cycles http://www.habcycles.com (http://www.habcycles.com/) Home of the $ 695 TI frame
Tors, skrev 12 Juni 2003 16:00:46 GMT, Mark Hickey <mark@habcycles.com> från Habanero Cycles:
> Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> skrev:
>
>> On Wed, 11 Jun 2003 20:35:47 -0500, Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> från Pandimensional
>> Orgasmatronics skrev:
>
>>> Rösta på mig för president. Min kampanj löfte är "A LiteSpeed för alla medborgare!"
>
>> Jag bör nämna att Litespeed här används retoriskt bara. Om du vill ha en Trek, eller en Lemond,
>> eller någon annan cykel, räknas det också. Ingen prisgräns! Och om du vill ha en av Marks Ti cyklar, du
>> kan få TVÅ!
>
> Usch ... Du JUST om förlorade min röst där i en minut, dude.
Jag kan inte ha det, eftersom du kommer att vara: s finansminister!
--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ mänskliga rättigheterna = fred Tony Randall! Är ditt liv en patio FUN??
1:48:40 12 juni 2003
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0