Visa fullständig version: Lance krossar Dauphine tempolopp
Lance krossar Dauphine tempolopp
Hallå
Ville bara se vad alla ni idioter som trodde att hans form var dålig tänka nu.
Tack, Ronde Chumpion
"Ronde chumpion" <rondechumpion@aol.com> wrote in message
news: 62f26b38.0306110737.49a4d776 @ posting.google.com ...
> Hej
>
> Jag ville bara se vad alla ni idioter som trodde att hans form var dåligt tycker
nu.
Jag tror att hans form är mycket dålig. Racers ser inte så illa den klättrar inte något är frågan
med dem.
K. Gringioni
ps. Jag kan tala om vem som finns på narkotika genom att titta på ras resultat på webben
det enda han någon annan kommer att vinna turen är för honom att förlora det som faller ner. Millar är
definitivt kommer att ha ett bra år på turné though. 3: a i klassisk Alperna och nu kanske 2.
överlag Dauphine ..... dess otroligt vad lämnar bar scenen kommer att göra för din träning.
On Wed, 11 Jun 2003 15:43:12 GMT, "Kurgan Gringioni"
<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> skrev:
>
> "Ronde chumpion" <rondechumpion@aol.com> wrote in message
> news: 62f26b38.0306110737.49a4d776 @ posting.google.com ...
>> Hej
>
>> Jag ville bara se vad alla ni idioter som trodde att hans form var dåligt tycker
> nu.
>
>
>
>
> Jag tror att hans form är mycket dålig. Racers ser inte så illa den klättrar inte något är frågan
> med dem.
Nej, du kan se ut som när du krossa konkurrensen. Från vad jag såg, var Lance 1:07 framför
på andra plats Millar. Wow. Millar är kraftfull i TT.
Lindsay
----------------------------
"En av de irriterande saker om vi tror på fri vilja och eget ansvar är
svårt att hitta någon att skylla dina problem på. Och när du hittar någon, det är
anmärkningsvärt hur ofta hans bild dyker upp på ditt körkort. "
PJ O'Rourke
I artikel <veejjb3ml1t607@corp.supernews.com>, "JTN" <jnelson@garfield-county.com> skrev:
> Det enda han någon annan kommer att vinna touren är för honom att förlora det som faller ner. Millar är
> Kommer definitivt att ha ett bra år på turné though. 3: a i klassisk Alperna och nu kanske 2.
> Totalt i Dauphine ..... dess otroligt vad lämnar bar scenen kommer att göra för din träning.
Jag tror inte att någon trodde att hans form var dåligt. Inte han sluta på femte förra året på TT?
Nåt sånt.
> Jag ville bara se vad alla ni idioter som trodde att hans form var dåligt tycker
nu.
Å nej, han är en topp för tidigt. Killarna som suger nu säkert kommer att sparka sin åsna i Tour.
"Ronde chumpion" <rondechumpion@aol.com> wrote in message
news: 62f26b38.0306110737.49a4d776 @ posting.google.com ...
> Hej
>
nu.
>
> Thanks, Ronde Chumpion
Jag undrar om Millar någonsin kommer att kunna pågå under hela 3 veckor. Att man kunde bli farligt,
och förmodligen ännu mer irriterande.
nyheter: 6pec309dqe5ii66eh7qg00t2sqjte83rvk@4ax.com ...
nyheter: frieev0gb475f52940g9tgg6428q05b0po@4ax.com ...
> On Wed, 11 Jun 2003 15:43:12 GMT, "Kurgan Gringioni"
> <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> Skrev:
>
>
>> "Ronde chumpion" <rondechumpion@aol.com> wrote in message
>> News: 62f26b38.0306110737.49a4d776 @ posting.google.com ...
>>> Hej
>>>
>>> Jag ville bara se vad alla ni idioter som trodde att hans form var dåligt
tänka
>> Nu.
>
>
>
>
>> Jag tror att hans form är mycket dålig. Racers ser inte så illa om klättrar
om inte
>> Något är fel på dem.
>
> Nej, du kan se ut som när du krossa konkurrensen. Från vad jag såg, var Lance 1:07 i
> Framför andra plats Millar. Wow. Millar är kraftfull i TT.
>
> Lindsay
> ----------------------------
> "En av de irriterande saker om vi tror på fri vilja och eget ansvar är
> Svårt att hitta någon att skylla dina problem på. Och när du hittar någon, det är
> Anmärkningsvärt hur ofta hans bild dyker upp på ditt körkort. "
>
> PJ O'Rourke
"Nick Burns" <chrismcreynolds@hotmail.com> wrote in message news: rVLGa.7 $ Tv6.6 @ news.randori.com ...
> Jag undrar om Millar någonsin kommer att kunna pågå under hela 3 veckor. Att man kunde bli farligt,
> Och förmodligen ännu mer irriterande.
Han har en stor kompetens, och som en Brit det vore trevligt att se några britter i verkliga pallplatser - men
svårigheten att undvika att se efter loppet tjafsa / skryt session ...
Peter
"JTN" <jnelson@garfield-county.com> wrote in message news: <veejjb3ml1t607@corp.supernews.com> ...
> Det enda han någon annan kommer att vinna touren är för honom att förlora det som faller ner.
JTN,
Sätt ner sprit och sedan börja skriva.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0