PDA

Visa fullständig version: Så var är Paolo Savoldelli

Så var är Paolo Savoldelli

Jtn

har inte hört ett dugg om honom i år. han vid EPO ladan eller racing? anyone?

Bart

"JTN" <jnelson@garfield-county.com> wrote in message news: veek6e8fm2b6ea@corp.supernews.com ...
> Har inte hört ett dugg om honom i år. han vid EPO ladan eller racing? anyone?
>
>

kraschade illa försäsongen. Därefter valde att topp för Tour, Top 10 i Tyskland runt några dagar sedan.

Patrick Brittai

JTN skrev:

> Har inte hört ett dugg om honom i år. han vid EPO ladan eller racing? anyone?
>
>

kraschade i utbildning i februari eller något, slog sönder hans ansikte liksom ett par vertabae.
Jag läste nyligen ett klipp efter ett lopp där han sa att det var svårt att andas med maskor fortfarande
i hans sinus. PSB

Alexander Lackn

Du kanske måste titta två gånger när du försöker att upptäcka honom före eller efter ras, eftersom han har de italienska
medelåldern-racer sak och färgade håret (suck)

Alexander

"Patrick Brittain" <patrick@nospam.ppalf.appstate.edu> wrote in message
news: bc7rtc $ t4s $ 1@lester.appstate.edu ...
> JTN skrev:
>
>> Har inte hört ett dugg om honom i år. han vid EPO ladan eller racing? anyone?
>
>
>
> Kraschade i utbildning i februari eller något, slog sönder hans ansikte liksom ett par
> Vertabae. Jag läste nyligen ett klipp efter ett lopp där han sa att det var svårt att andas med
> Maskor fortfarande inne i sinus. PSB

Marlene Blansha

I artikel <bc7rtc$t4s$1@lester.appstate.edu>, Patrick Brittain
<patrick@nospam.ppalf.appstate.edu> skrev:

> JTN skrev:
>
>> Har inte hört ett dugg om honom i år. han vid EPO ladan eller racing? anyone?
>
>
>
> Kraschade i utbildning i februari eller något, slog sönder hans ansikte liksom ett par
> Vertabae. Jag läste nyligen ett klipp efter ett lopp där han sa att det var svårt att andas med
> Maskor fortfarande inne i sinus. PSB

ewwwww! Jag antar att vi kommer inte att träffa honom tills vuelta, åtminstone.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish