PDA

Visa fullständig version: Team Fuji (1980?) Hur kan jag få den värderad?

Team Fuji (1980?) Hur kan jag få den värderad?

Cranston

Jag har ett Team Fuji (1980?) Cykel som jag nyligen dragit sig ur lager. Det verkar vara i stort
skick med ett fåtal marker med alla originaldelar (1 saknas plastlock på slutet av en
handtag bar). En vän nämnde att jag skulle ha det värderas i samband med försäkringar (I'm in
Oakville, ON Canada).

Hur gör jag den här hojen bedömas / värderas?

Tack för dina kommentarer om leder, länkar, webbplatser, etc. Om detta inte är korrekt nyhetsgrupp, vänligen
skulle någon vara vänlig leda mig till rätt grupp!

Boyd Speerschne

Cranston <beresys@netscape.net> skrev i news: 3EE75181.1040802 @ netscape.net:

> Jag har ett Team Fuji (1980?) Cykel som jag nyligen dragit sig ur lager. Det verkar vara i stort
> Skick med ett fåtal marker med alla originaldelar (1 saknas plastlock på slutet av ett handtag
> Bar). En vän nämnde att jag skulle ha det värderas i samband med försäkringar (jag är i Oakville, ON
> Canada).
>
> Hur gör jag den här hojen bedömas / värderas?
>
> Tack för din feedback på leder, länkar, webbplatser, etc. Om detta inte är korrekt nyhetsgrupp, då
> Vänligen skulle någon vara vänlig leda mig till rätt grupp!
>

Sätt upp det på eBay med några löjliga utropspris.

Woogoogle

Cranston <beresys@netscape.net> wrote in message news: <3EE75181.1040802 @ netscape.net> ...
> Jag har ett Team Fuji (1980?) Cykel som jag nyligen dragit sig ur lager. Det verkar vara i stort
> Skick med ett fåtal marker med alla originaldelar (1 saknas plastlock på slutet av ett handtag
> Bar). En vän nämnde att jag skulle ha det värderas i samband med försäkringar (jag är i Oakville, ON
> Canada).
>
> Hur gör jag den här hojen bedömas / värderas?
>
> Tack för din feedback på leder, länkar, webbplatser, etc. Om detta inte är korrekt nyhetsgrupp, då
> Vänligen skulle någon vara vänlig leda mig till rätt grupp!

Den här killen kan inte sälja den här för $ 60 och din är inte mycket bättre.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item\u003d3612816236&category\u003d7298

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish