PDA

Visa fullständig version: Rumsas i nyheterna

Rumsas i nyheterna

Sidor: [1] 2 3

Scott Hendricks

Ja, jag vet att vi måste vänta på "B" resultat Testarket, men ...

Rumsas är avskum!

se Velonews historien.

Jag är säker på att inte många är förvånade över detta.

Kurgan Gringion

"Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> wrote in message
news: daa89b58.0306111151.616d910b @ posting.google.com ...
> Ja, jag vet att vi måste vänta på "B" resultat Testarket, men ...
>
> Rumsas är avskum!

Scumsas?

Tritonrider

> From: hendricks_scott@hotmail.com (Scott Hendricks)

>
> Rumsas är avskum!
>
> se Velonews historien.
>
> Jag är säker på att inte många är förvånade över detta.
>

Jag hoppas bara att hans fru drar en Bobbit på honom efter att han lämnat henne ruttna i fängelse, samtidigt
bedyrat sin oskuld. Bill C

Benjo Maso

"Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> wrote in message
news: daa89b58.0306111151.616d910b @ posting.google.com ...
>
> Rumsas är avskum!
>
> Se Velonews historien.
>
> Jag är säker på att inte många är förvånade över detta.

Jag är förvånad. För viktiga tävlingar ryttare vanligtvis tar bara droger som inte kan upptäckas.
Och Rumsas vet ju att han är en enkel måltavla. Jag undrar vad som gick fel.

Benjo Maso

Robert Chung

"benjo Maso" <benjo.maso@chello.nl> wrote in message news: bc9ac3 $ gkco1 $ 1@ID-75468.news.dfncis.de ...
>
> "Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> skrev
>
>> Jag är säker på att inte många är förvånade över detta.
>
> Jag är förvånad. För viktiga tävlingar ryttare vanligtvis tar bara droger som inte kan upptäckas.
> Och Rumsas vet ju att han är en enkel måltavla. Jag undrar vad som gick fel.

Som Återbetalningstiden för uthyrning Edita sitta i fängelse, hans hustru och mor-in-law spikade den omätbara
saker med EPO.

Jtn

Vilken överraskning. Jag slår vad om hans ursäkt kommer han inrättades ..... gillar Merckx gamla ......

Oss

Min enlightned syster skulle inte publicera det här själv så jag kommer att ........

så jag fick en fråga: Vart undrar man gjorde rumsas få för sig att han kunde åka en rundtur
dopade till gälarna på EPO och passera dopingkontroll? Nu, alla misstänker att rumsas red
Tour förra året på EPO - inte bara gjorde sin hemato. öka under loppet av turnén, men det
var det beklagliga händelsen med sin hustru koffert full av godsaker. Och ändå, på något sätt, runsas
lyckats överföra sin drogtester på turné - och han testas minst två gånger, så jag minns. En
år senare, visar rumsas upp till giro. Tar hans EPO att rida tillräckligt bra för att behålla sitt jobb - han
inte har en speciellt stellar giro, men respektabel nog. Och sedan, i vad som måste ha varit en
överraskning testats positiva. Hur förklarar en här? Passerar knark tester på turné. Misslyckas på
Giro. Kinda får en att undra exakt vad de testar under turen. Kanske de bara
kasta proverna bort när de har fotograferingen av alla rapporteringen för testning? Saker
som gör att du går hmmm ...

och ändå Galdeano är förbjudet för franska lopp för astma medicin ..............
hhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmm ...............

benjo Maso skrev:
> "Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> wrote in message
> News: daa89b58.0306111151.616d910b @ posting.google.com ...
>
>> Ja, jag vet att vi måste vänta på "B" resultat Testarket, men ...
>
>> Rumsas är avskum!
>
>> se Velonews historien.
>
>> Jag är säker på att inte många är förvånade över detta.
>
>
> Jag är förvånad. För viktiga tävlingar ryttare vanligtvis tar bara droger som inte kan upptäckas.
> Och Rumsas vet ju att han är en enkel måltavla. Jag undrar vad som gick fel.
>
> Benjo Maso

Benjo Maso

"oss" <us@wethey.com> wrote in message news: bcarn3 $ 29f $ 1@terabinaries.xmission.com ...
> Min enlightned syster skulle inte publicera det här själv så jag kommer att ........
>
> Så jag fick en fråga: Vart undrar man gjorde rumsas få för sig att han kunde åka en rundtur
> Dopade till gälarna på EPO och passera dopingkontroll? Nu, alla misstänker att rumsas red
> Turné förra året på EPO - inte bara gjorde sin hemato. öka under loppet av turnén, men det
> Var det beklagliga händelsen med sin hustru koffert full av godsaker. Och ändå, på något sätt, runsas
> Lyckats överföra sin drogtester på turné - och han testas minst två gånger, så jag minns. En
> År senare, visar rumsas upp till giro. Tar hans EPO att rida tillräckligt bra för att behålla sitt jobb - han
> Inte har en speciellt stellar giro, men respektabel nog. Och sedan, i vad som måste ha varit en
> Förvåning, testats positiva. Hur förklarar en här? Passerar knark tester på turné. Misslyckas på
> Giro. Kinda får en att undra exakt vad de testar under turen. Kanske de bara
> Kasta proverna bort när de har fotograferingen av alla rapporteringen för testning? Saker
> Som gör att du går hmmm ...
>
> Och ändå Galdeano är förbjudet för franska lopp för astma medicin ..............
> Hhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmm ...............

De två mest kända dopers i historien om cykeln racing är Erik de Vlaeminck och Johan van
der Velde. Båda var helt beroende av amphitamines. Efter karriären båda greps,
tvungen att göra lite tid och genomgick avgiftning. Båda var stora mästare, vann en hel del
raser och har testats många gånger. Ingenting är lättare att upptäcka än amphitamines. De Vlaemynck
klarat alla drogtest enkelt, fångades Van der Velde gång - men de har inte hittat spår av
amphitamines, men steroides. Hur gjorde de? Jag vet inte. Har de köper den? Kanske.
Enligt Jean-Christophe Currit ett positivt test kan köpas på 1990-talet för fyrtio till
sextiotusen francs. Han själv testade positivt i Paris-Bruxelles, men tack vare hans team
chef var täckt.

Benjo Maso

Kurgan Gringion

"oss" <us@wethey.com> wrote in message news: bcarn3 $ 29f $ 1@terabinaries.xmission.com ...
> Min enlightned syster skulle inte publicera det här själv så jag kommer att ........
>
> Så jag fick en fråga: Vart undrar man gjorde rumsas få för sig att han kunde åka en rundtur
> Dopade till gälarna på EPO och passera dopingkontroll? Nu, alla misstänker att rumsas red
> Turné förra året på EPO - inte bara gjorde sin hemato. öka under loppet av turnén, men det
> Var det beklagliga händelsen med sin hustru koffert full av godsaker. Och ändå, på något sätt, runsas
> Lyckats överföra sin drogtester på turné - och han testas minst två gånger, så jag minns. En
> År senare, visar rumsas upp till giro. Tar hans EPO att rida tillräckligt bra för att behålla sitt jobb - han
> Inte har en speciellt stellar giro, men respektabel nog. Och sedan, i vad som måste ha varit en
> Förvåning, testats positiva. Hur förklarar en här? Passerar knark tester på turné. Misslyckas på
> Kasta proverna bort när de har fotograferingen av alla rapporteringen för testning? Saker
>
> Och ändå Galdeano är förbjudet för franska lopp för astma medicin ..............

Kom ihåg att endast ett fåtal av den stora mängden narkotika visade med fru Rumsas var prestationshöjande.

Resten?

Jag antar att det fanns några maskerande substanser. Jag kommer även att gissa att Rumsas inte har resurser att
reda på vilka som fungerar bäst.

Bara mina gissningar, inte får alltför upprörd.

B. Lafferty

Kanske han blod förstärkt med sin sjuka mor-in-law blod och urin byta plats med sin urin.

>
>
>
> Benjo Maso skrev:
>> "Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> wrote in message
>> News: daa89b58.0306111151.616d910b @ posting.google.com ...
>
>>> Ja, jag vet att vi måste vänta på "B" resultat Testarket, men ...
>>>
>>> Rumsas är avskum!
>>>
>>> Se Velonews historien.
>>>
>>> Jag är säker på att inte många är förvånade över detta.
>
>
>> Jag är förvånad. För viktiga tävlingar ryttare vanligtvis tar bara droger som inte kan
> Upptäckts. Och Rumsas vet ju att han är en enkel måltavla. Jag undrar vad som gick fel.
>
>> Benjo Maso
>
>

Kenny

> Vilken överraskning. Jag slår vad om hans ursäkt kommer han inrättades ..... gillar Merckx gamla ......

Jag läste i dagens tidning att Lance Armstrong hävdade en livstid suspension Rumsas om han verkligen
testades positivt för en 2: a gången på 1 år.

Bart

"Kenny" <gelei2001@hotmail.com> skrev
> Jag läste i dagens tidning att Lance Armstrong hävdade en livstid suspension Rumsas om han verkligen
> Testades positivt för en 2: a gången på 1 år.

Nej you didnt läsa det. Rumsas hittades inte positiv förra säsongen. Så Lance säkerligen didnt säga
det sättet.

Kyle Legat

Bart skrev:
> "Kenny" <gelei2001@hotmail.com> skrev
>> Jag läste i dagens tidning att Lance Armstrong hävdade en livstid suspension Rumsas om han
>> Verkligen testades positivt för en 2: a gången på 1 år.
>
> No you didnt läsa det. Rumsas hittades inte positiv förra säsongen. Så Lance säkerligen didnt säga det
> Det sättet.
>
Och det är inte Lance uppgift att föreslå dopning påföljder. Det skulle BÖRA honom att bara stänga sin piehole
och ras hans cykel.

Chiefhiawatha

I artikel <Sb3Ha.2143$9y3.65177@news20.bellglobal.com>, "Kyle Legat"
<legatek@sympatico.getridofthis.ca> skrev:

> Och det är inte Lance uppgift att föreslå dopning påföljder. Det skulle BÖRA honom att bara stänga sin
> Piehole och ras hans cykel.

Vi bör applådera någon racer intensifiera och tyder på att fuskare få en hård förbud. Nog om detta
inte passerar "spandex line" (hänvisning till polisen blå linje).

David Ryan

chiefhiawatha skrev:
>
> I artikel <Sb3Ha.2143$9y3.65177@news20.bellglobal.com>, "Kyle Legat"
> <legatek@sympatico.getridofthis.ca> Skrev:
>
>> Och det är inte Lance uppgift att föreslå dopning påföljder. Det skulle BÖRA honom att bara stänga sin
>> Piehole och ras hans cykel.
>
> Vi borde applådera något racer intensifiera och tyder på att fuskare få en hård förbud. Nog av
> Korsningen inte "spandex line" (hänvisning till polisen blå linje).

Lance måste veta att sagts kommer att kastas tillbaka i ansiktet om han är ständigt inblandad.

Jtn

om jag racing ren jag skulle köra min mun som det inte fanns någon morgondag mot alla knarkare. om
De tyckte inte om den kunde kyssa min ren ass .....

"David Ryan" <bikerpackman@hotmail.com> wrote in message news: 3EECEA64.9BB7FB78 @ hotmail.com ...
> Chiefhiawatha skrev:
>
>> I artikel <Sb3Ha.2143$9y3.65177@news20.bellglobal.com>, "Kyle Legat"
>> <legatek@sympatico.getridofthis.ca> Skrev:
>
>>> Och det är inte Lance uppgift att föreslå dopning påföljder. Det skulle BÖRA
honom
>>> Att bara stänga sin piehole och ras hans cykel.
>
>> Vi borde applådera något racer intensifiera och tyder på att fuskare få en hård förbud. Nog av
>> Detta inte passerar "spandex line" (hänvisning till polisen blå linje).
>
> Lance måste veta att sagts kommer att kastas tillbaka i ansiktet om han är ständigt inblandad.

Kyle Legat

JTN skrev:
> Om jag tävlingskörde ren jag skulle köra min mun som det inte fanns någon morgondag mot alla knarkare.
> Om de inte gillar det de skulle kyssa min ren ass .....
>
Det skulle inte vara alltför rena efter att köra i diket några gånger.

Jtn

då skulle jag ta mina rena arslet ur diket och sparka **** ur vesslan som anslutit mig.
och sedan berätta för honom att hämta lite mer steroider om han vill kunna försvara sitt drogberoende
själv mot min manliga ren ass ..... exempel rumsas, skulle det ta mig ca 10 sekunder att slå
honom, stjäl hans droger ur fickan, sälja dem och ta min tjej ut efter en god middag med
vinsten ..... hows att för amerikanska påhittighet?

"Kyle Legat" <legatek@sympatico.ca> wrote in message
news: HXoHa.862 $ 5d.232939 @ news20.bellglobal.com ...
> JTN skrev:
>> Om jag tävlingskörde rena jag skulle köra min mun som det inte fanns någon morgondag mot alla knarkare.
>> Om de inte gillar det de kunde kyssa min ren ass .....
>
> Det skulle inte vara alltför rena efter att köra i diket några gånger.

Just cyklist

"David Ryan" <bikerpackman@hotmail.com> wrote in message news: 3EECEA64.9BB7FB78 @ hotmail.com ...
> Chiefhiawatha skrev:
>
>> I artikel <Sb3Ha.2143$9y3.65177@news20.bellglobal.com>, "Kyle Legat"
>> <legatek@sympatico.getridofthis.ca> Skrev:
>
>>> Och det är inte Lance uppgift att föreslå dopning påföljder. Det skulle BÖRA
honom
>>> Att bara stänga sin piehole och ras hans cykel.
>
>> Vi borde applådera något racer intensifiera och tyder på att fuskare få en hård förbud. Nog av
>> Detta inte passerar "spandex line" (hänvisning till polisen blå linje).
>
> Lance måste veta att sagts kommer att kastas tillbaka i ansiktet om han är ständigt inblandad.
Då problemet här är inblandat ....... eftersom du vet att fransmännen kommer implicerade även med ut
skäl, bevis eller något annat ......

Carl Sundquist

"Kyle Legat" <legatek@sympatico.ca> wrote in message
news: HXoHa.862 $ 5d.232939 @ news20.bellglobal.com ...
> JTN skrev:
>> Om jag tävlingskörde rena jag skulle köra min mun som det inte fanns någon morgondag mot alla knarkare.
>> Om de inte gillar det de kunde kyssa min ren ass .....
>
> Det skulle inte vara alltför rena efter att köra i diket några gånger.
>
>
Eller är bitched ut av Lance som den franska ryttare som försökte predika så där några somrar sedan.

Carl (tydligen jag suger på att påminna namn)

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish