Shock and Awe
Visa fullständig version: Shock and Awe
Jag måste kolla internet arkiv, men detta TT tittade på mig helt Indurainesque! När var
sista gången att avståndet mellan den 1 och 10 är mer än 5 minuter?
Situationen för Pyrenéerna är väldigt vackert! (OK förutom att jag önskar att Iban och Haimar var
lite mer inom räckhåll (2-3min i stället för 4-5min). Ska vi se antingen Armstrong och eller
Jan kollapsa?
Kommer Vino försöka vinna resan, eller kommer (Deutsche) Telekom samtal till lagledare att beordra
Hjälp Jan? Kommer Armstrong försöka ställa upp några "Qualition av fakturering"? Kan Euskatel förhandla fram ett
podium position?
Du menar Blitzkrieg!
Innan den sista etappen på Champs Elysées, LA och Jan kommer att ges med bara några sekunder och
Cooke och McEwen kommer fortfarande att vara endast ett fåtal punkter isär. Alla fyra förare kommer att slåss för sprint
bonus inklusive finalen. Resten av klungan kommer att undra vad som
göra.
Alex Beascoechea <alex.beascoechea@arcor.de> skrev:
> Jag måste kolla internet arkiv, men detta TT tittade på mig helt Indurainesque! När var
> Sista gången att avståndet mellan den 1 och 10 är mer än 5 minuter?
>
> Situationen för Pyrenéerna är väldigt vackert! (OK förutom att jag önskar att Iban och Haimar
> Var lite mer inom räckhåll (2-3min i stället för 4-5min). Ska vi se antingen Armstrong
> Och eller Jan kollapsade?
>
> Kommer Vino försöka vinna resan, eller kommer (Deutsche) Telekom samtal till lagledare att beordra
> Hjälp Jan? Kommer Armstrong försöka ställa upp några "Qualition av fakturering"? Kan Euskatel förhandla fram ett
> Podium position?
"Alex Beascoechea" <alex.beascoechea@arcor.de> wrote in message news: 3f181ea6_1@news.arcor-ip.de ...
> Kommer (Deutsche) Telekom samtal till lagledare att beordra dem att hjälpa Jan?
Vad fan snackar du om?
g <here@there.com> skrev:
> Innan den sista etappen på Champs Elysées, LA och Jan kommer att ges med bara ett par sekunder
Som var Tour där två topp utmanare tävlade som galningar från början på den sista etappen,
och när de kom till målet var det bara två av dem, med resten av fältet
flera minuter efter?
Didier
--
Didier En Depireux ddepi001@umaryland.edu didier@isr.umd.edu 685 W. Baltimore Str
http://neurobiology.umaryland.edu/depireux.htm Anatomy and Neurobiology Telefon: 410-706-1272 (off)
University of Maryland -1273 (lab) Baltimore MD 21201 USA Fax: 1-410-706-2512
On Fri, 18 Jul 2003 16:55:07 GMT, skrev Runkle:
> "Alex Beascoechea" <alex.beascoechea@arcor.de> skrev:
>> Kommer (Deutsche) Telekom samtal till lagledare att beordra dem att hjälpa Jan?
>
> Vad fan snackar du om?
Jag skulle inte gå så långt som Alex, men otoh Ullrich och Vino är mycket goda vänner. Varken kommer att ge upp
egna chanser för de andra, men de skulle mycket väl kunna arbeta tillsammans mot Armstrong.
"Didier A. Depireux" <didier@bluenote.isr.umd.edu> wrote in message
news: bf9bl2 $ SVO $ 2@grapevine.wam.umd.edu ...
> G <here@there.com> skrev:
>
>> Innan den sista etappen på Champs Elysées, LA och Jan kommer att ges med bara ett par sekunder
>
> Vilket var Tour där två topp utmanare tävlade som galningar från början på den sista
> Stadium, och när de kom till målet var det
rättvis
> Två av dem, med resten av fältet flera minuter efter?
>
> Didier
Hinault och Zoetemelk 1982 (?) Hinault hade mer än en 6 minuters täten, men ville inte låta Zoetemelk
komma bort - Inte ens en tröst seger i den sista etappen.
Transportnätet
> From: here@there.com (g)
> Innan den sista etappen på Champs Elysées, LA och Jan kommer att ges med bara ett par sekunder
> och Cooke och McEwen kommer fortfarande att vara endast ett fåtal punkter isär. Alla fyra förare kommer att slåss för
> sprint bonusar inklusive finalen.
Jag är som ett barn före jul. - Tom Paterson
Tom Schulenburg <tschulenYour@hatpacbell.net> skrev:
> "Didier A. Depireux" <didier@bluenote.isr.umd.edu> wrote in message
>> Vilka var det Tour där två topp utmanare tävlade som galningar från början på den sista
>> Stadium, och när de kom till målet var det bara två av dem, med resten av
>> Området flera minuter efter?
> Hinault och Zoetemelk 1982 (?) Hinault hade mer än en 6 minuters täten, men ville inte låta Zoetemelk
> Komma bort - Inte ens en tröst seger i sista
Ja, det var det. Quite minnesvärd!
Didier
--
Didier En Depireux ddepi001@umaryland.edu didier@isr.umd.edu 685 W. Baltimore Str
http://neurobiology.umaryland.edu/depireux.htm Anatomy and Neurobiology Telefon: 410-706-1272 (off)
University of Maryland -1273 (lab) Baltimore MD 21201 USA Fax: 1-410-706-2512
"Tom Schulenburg" <tschulenYour@Hatpacbell.net> wrote in message
news: tsWRa.307 $ _f.18710564 @ newssvr21.news.prodigy.com ...
>
> "Didier A. Depireux" <didier@bluenote.isr.umd.edu> wrote in message
> News: bf9bl2 $ SVO $ 2@grapevine.wam.umd.edu ...
>> G <here@there.com> skrev:
>
>>> Innan den sista etappen på Champs Elysées, LA och Jan kommer att ges med endast ett fåtal
>>> Sekunder
>
>> Vilka var det Tour där två topp utmanare tävlade som galningar från
den
>> Start på den sista etappen, och när de kom till målet var det
> Just
>> Två av dem, med resten av fältet flera minuter efter?
>
>> Didier
>
>
> Hinault och Zoetemelk 1982 (?) Hinault hade mer än en 6 minuters bly
men
> Skulle inte låta Zoetemelk komma undan - Inte ens en tröst seger i
sist
> Stadium.
Det var 1979.
Benjo Maso
"Ewoud Dronkert" <me@privacy.net> wrote in message
nyheter: 5aeghvoc5eq3hgfft3lj7m388vdk2oj7pm@news.cis.dfn.de ...
> On Fri, 18 Jul 2003 16:55:07 GMT, skrev Runkle:
>> "Alex Beascoechea" <alex.beascoechea@arcor.de> skrev:
>>> Kommer (Deutsche) Telekom samtal till lagledare att beordra dem att hjälpa Jan?
>
>> Vad fan snackar du om?
>
> Jag skulle inte gå så långt som Alex, men otoh Ullrich och Vino är mycket goda vänner. Varken kommer att ge
> Sina egna chanser för de andra, men de skulle mycket väl kunna arbeta tillsammans mot
> Armstrong.
>
Vem kan säga att Ullrich inte skulle hjälpa Vino? Inte Vino utmaning inte för guld i
2000 Oly linjelopp (när alla 3 förare var på Telekom)?
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0 -
TalkFinance.net