PDA

långsamt

Visa fullständig version: långsamt

Doobrie

förvaltas mina första 10 mil rida idag isnt stort avstånd, men är första gången ive gjort det sedan
vara tillbaka på cykel ... 49 minuter gör ca 12 miles i timmen i genomsnitt

förmodligen haft ett par miles kvar i tanken men ökar sakta n stadig så fastnat på planen
... kommer att göra ytterligare ett par något mindre turer i veckan och går för 12-15 miles nästa
helgen beroende hur im feeling

Garry Broad

On Sun, 27 Jul 2003 23:47:46 +0100, doobrie <no@email.address> skrev:

> Managed mina första 10 mil rida idag isnt stort avstånd, men är första gången ive gjort det sedan
> att vara tillbaka på cykel ... 49 minuter gör ca 12 miles i timmen i genomsnitt
>
> hade nog ett par miles kvar i tanken men ökar sakta n stadig så fastnat på
> plan ... kommer att göra ytterligare ett par något mindre turer i veckan och går för 12-15 miles
> nästa helg beroende hur im feeling

that's great.

i din egen tid, på ditt eget sätt.

gb

John Hearns

On Sun, 27 Jul 2003 23:47:46 +0100, skrev doobrie:

> Managed mina första 10 mil rida idag isnt stort avstånd, men är första gången ive gjort det
> Sedan är tillbaka på en cykel ... 49 minuter gör ca 12 miles i timmen i genomsnitt

Hej, bra för dig. Too keep it up, göra det bekvämt. Gör Styckningens inte ut dig - gör det till en
nöje, inte en syssla och din kondition bygga.

Håll utkik efter lokala föreningar eller grupper, och följa med på lättare åkning. Det kommer att ge lite motivation,
och kanske några tips n tips.

Ingen anledning att gå överbord med utgifterna, men bra kläder gör skillnad. Cykel vantar
med vadderade palmer är billiga, och är mycket bekväma. Ta en titt på fritids-style shorts cykling i
närbutiken - dessa skärs se ut som pösiga strand shorts. Eller överväga en vadderad shorts infoga.

Doesnotcompute

doobrie skrev:
> Managed mina första 10 mil rida idag isnt stort avstånd, men är första gången ive gjort det
> Sedan är tillbaka på en cykel ... 49 minuter gör ca 12 miles i timmen i genomsnitt

YES! Well done kamratlig:) 12mph var om min genomsnitt över Manc to Black köra - inte bra men det blev
mig där i slutet. Nästa år hoppas jag att göra det mycket snabbare.

och IIRC, det väger det i morse? - Hoppas att det går bra också!

> Hade nog ett par miles kvar i tanken men ökar sakta n stadig så fastnat på
> Plan ... kommer att göra ytterligare ett par något mindre turer i veckan och går för 12-15 miles
> Nästa helg beroende hur im feeling

Låter som en plan men försök för 15, tror jag inte 2 miles kommer att göra allt så mycket mer
skillnad. Såvida de inte är i uppförsbacke förstås:)

--
DNC

Doobrie

> Se upp för lokala föreningar eller grupper, och följa med på lättare åkning. Det kommer att ge viss
> Motivation, och kanske några tips tips n.

IM arbetar upp till ... gång im fine med 15 mil rider jag ska börja tagga tillsammans med en lokal
grupp - i dont sinne är en nybörjare, men en börda jag dont wanna be

> Du behöver inte gå överbord med utgifterna, men bra kläder gör skillnad. Cykling
> Vantar med vadderade palmer är billiga, och är mycket bekväma. Ta en titt på fritids-stil cykling
> Shorts i din

fick ett par par av de billiga Aldi cykling vantar förra veckan och några andra punkter som jag siktar
vid hälla mig in ordentligt till nästa vår

> Närbutiken - dessa skärs se ut som pösiga strand shorts. Eller överväga en vadderad shorts infoga.

mest pösiga shorts från vanliga affärer skulle vara precis som snäva shorts Lycra cykling på mig;) ... IM
ok med sadel komfort, hasnt varit ett problem hittills

Doobrie

I artikel <bg2h3o$gtjlg$1@ID-30778.news.uni-berlin.de>, dncDELETE@ukbodyart.org säger ...
> Doobrie skrev:
>> Managed mina första 10 mil rida idag isnt stort avstånd, men är första gången ive gjort det
>> Sedan är tillbaka på en cykel ... 49 minuter gör ca 12 miles i timmen i genomsnitt
>
> YES! Well done kamratlig:)

thank u;)

> 12mph var om min genomsnitt över Manc to Black köra - inte stor men den fick mig där i slutet.
> Nästa år hoppas jag kunna göra det mycket snabbare.

im lookin fram emot att börja min pendlar - 30 mil tur och ska bli min bli avgörande för
cykling, kondition och vikt förlust jag tror - en gång im får min motion genom att bara gå till / kommande
från arbetet ger jag kan hantera mina födointag lite samtidigt gör det då vikten ska bara
börja strömma ur kroppen!

> Och IIRC, det väger det i morse? - Hoppas att det går bra också!

yeah .. goin okej, sakta men ok - jag har en semester till Florida för att se fram emot i slutet av
augusti för 2 härliga veckor så en gång tillbaka från det är verkligen när im gonna start koncentrera sig på
getting ready for my pendla

> Låter som en plan men försök för 15, tror jag inte 2 miles kommer att göra allt så mycket mer
> Skillnad. Såvida de inte är i uppförsbacke förstås:)

Även lägenheterna är kullarna .. Im säker på att jorden är rund eller något coz ive aldrig ridit en
helt plan väg ännu - men thats just en dum idé, eh ... vi alla vet att jorden är platt!

Sammet

doobrie skrev:

>
>
> Även lägenheterna är kullarna .. Im säker på att jorden är rund eller något coz ive aldrig ridit en
> Helt plan väg ännu - men thats just en dum idé, eh ... vi alla vet att jorden är platt!
>

Heh! Jag vet vad du menar om ens lägenheterna att kännas som kullar - det finns andra här som är
övertygad om vad jag kallar kullar är något sådant ;-) Thing är dock, jag har * * funnit ett fåtal vägar som
* är * döda platta, så jag uppfattade inte snedvrids som dem andra här som tycker att backarna är platt
och berg är berg ;-)

Sammet

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations supported by vBET 3.3.1