PDA

Vittoria skor ....... Hur skulle du värdera dem

Visa fullständig version: Vittoria skor ....... Hur skulle du värdera dem

Wino Ryder

Hej,

Jag tänkte fjädrande för Vittoria "Zenith" skor i rött från Nashbar. Någon har någon erfarenhet av Zenith skor, eller Vittoria i allmänhet? Jag bär en storlek 10 1 / 2 USA och min gamla Diadoras är storlek 45 som passar mig bra. Den Sidi skor i 45 passar också mig bra. Uppenbarligen Vittoria sizing charts är obefintlig och skulle vilja få så mycket info som jag kan innan jag drar ur kontakten. Någon hjälp skulle bli mycket uppskattat. Tack

schmuzzy

mina inlägg kommer förmodligen inte vara till stor nytta ... men när jag började första cykel-Jag minns Vittoria skor att vara bäst. men märk väl, detta var innan clipless pedaler (yeeeesh: eek:)

Nu, andra gången jag letade efter mina gamla favoriter och jag tror att deras överlägsenhet har fattats av Shimano, Nike, Sidi, etc.

likt Basso, Tommaso, etc för att vara små, hand builts ... och är nu bara namn att lägga på massproducerade ramar.

I couldnt really hitta mycket information om dem, någon som dem som, eller alla format som såg dagens ...

just my $ ,02

Wino Ryder

Tack Shmuzzy, inte många biter på denna tråd ... LOL: D

Jag är mest sannolikt kommer att våren för dessa ändå. Vad lite jag har hört talas om dem har varit ganska bra, så om jag inte drabbas av en Sidi stund ska jag gå för Vittorias. Min största farhåga är passar huvudsakligen though.

Uppskattar ditt svar

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations supported by vBET 3.2.2