PDA

The Little Things

Visa fullständig version: The Little Things

fauxpas

Bara ett ord om en annan liten upptäckt jag gjort ... Varje liten en bara fortsätter lägga till min ridning njutning och de flesta av er erfarna ryttare kommer känna till alla dessa upptäckter jag gör ...

Strumpor!

Jag äntligen lite fullt ut och köpte några cykling strumpor ... Man, I love em ...

Jag verkligen aldrig uppskattat verkstadsindustrin i ett enkelt par strumpor ...

Min fot känns så mycket bättre i min Carnacs ...

Jag antar att jag avg annan 0.002745 kph orsaken till dessa strumpor ... D

531Aussie

eh, jag är ledsen att säga, men jag räknar 'nice' strumpor hålla ripa känsla för ca 2 veckor: p

wcngu1

eh, jag är ledsen att säga, men jag räknar 'nice' strumpor hålla ripa känsla för ca 2 veckor: p
hehe Jag beställde ett par Sidi strumpor bara för att se om sitt annorlunda. I "ll let ya vet hur jag går: D

Albert 50

eh, jag är ledsen att säga, men jag räknar 'nice' strumpor hålla ripa känsla för ca 2 veckor: pHey Oz ..... sposta tvätta em mate .... orfullee stif afta coupla veckor riden: D: D

531Aussie

Ha! :) Jag köpte lite "fjädrande" super-duper strumpor som var gummerade, eller något, och de var fantastiska ........ för omkring 5 ritt! :)

bobbyOCR

Jag rider med DT Swiss strumpor, som jag fick för att matcha mina hjul. Jag använder en speciell blandning av saker att tvätta min cykel redskap, och det hela slutar med mjuk och bekväm. Jag kan inte stå stel strumpor (min Giant dem är såna)

fauxpas

Väl dessa cykling strumpor är som miljoner gånger bättre bild än min GL-lo 3 för $ 5 jobbies ... Så jag lite förväntar they'll senast någon gång ...

När jag gick igenom Europa, hade jag hål i strumpor som fan, sedan köpt 3 uppsättningar av povo strumpor från en gatuförsäljare i Paris ... Jag har fortfarande dem, de ser ut som nya efter 2,5 år ...

Strumpor är olika antar jag. Vissa cykling strumpor jag plats på eBay jag would't röra orsaka de visuellt inte ser ut som de kommer sist. De jag har har gjort vilja sjukhus grade kläder ...

RussB

Tja, jag "smartsocks" och har använt dem hela året. De visar inte någon slitage. Don't stelna inte upp i tvätten. De har också goda fuktspridande åtgärder. Jag inte låta någon av mina cykling kläder går i torktumlaren. Jag hang'em på tork. de bara 3 $ ett par.

Kraftfull Pete

Sidi eller Campagnolo strumpor. Stora, bekväma och ser ut som ett proffs ...;)

wcngu1

Sidi eller Campagnolo strumpor. Stora, bekväma och ser ut som ett proffs ...;)
wooo Jag antar att jag valde rätt strumpa: cool:

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish