Visa fullständig version: Burley Softride Tandem - Kommentarer Vänligen
Jag tittar på en begagnad Burley Tandem. Rumba softride modell. Eventuella synpunkter på cykel från Burley? Jag antar att de är bara att göra släpvagnar nu. Det är en 2002 och de ber $ 1,200. Inte sur ... men Burley!
Tankar?
Jag tittar på en begagnad Burley Tandem. Rumba softride modell. Eventuella synpunkter på cykel från Burley? Jag antar att de är bara att göra släpvagnar nu. Det är en 2002 och de ber $ 1,200. Inte sur ... men Burley!
Tankar?
Försök skicka på tandem @ Hobbes lista.
Aldrig provat en softride själv. Vi har ett samarbete motion mocka som vi älskar.
annan källa till stor källa till information är www.thetandemlink.com
Skål
Geoff
Tankar?
Vi vägen en Burly Softride och gillade det inte.
Vi vägen en Burly tandem med en stötdämpande sadelstolpe för eldaren och gillade det mycket.
Finner vi att få lagarbete kräver en viss anpassning, men vi vill inte båda vill lida igenom processen. Min fru och eldaren kunde bara inte få henne pedal stroke smidigt med Softride och det var ännu värre för henne att arbeta med mig genom varv.
Jag tycker att du borde rättegång rida bicyle så långt som du och dina lagkamrater ... och tandem ägaren skulle tillåta. Bara du som ett team vet vad som fungerar för dig och vad som inte.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0