Visa fullständig version: Letar du efter en veckas cykling i södra USA i vinter.
Letar du efter en veckas cykling i södra USA i vinter.
Jag är en 50 något som har ridning, har tävlat för de 3 senaste åren och som vill ta en veckas ledigt i vinter och huvudet ner söderut för att få lite vinter miles in eventuella rekommendationer om planerade resor och sådant? Förra året åkte jag ner till Aten, GA och hade 10 dagar / 700 miles i Aten och norra Atlanta regioner. Mycket av detta var dock solo och letar efter något där jag kunde dela med andra likasinnade. Känn dig fri att passera längs någon rekommendationer.
Jag är en 50 något som har ridning, har tävlat för de 3 senaste åren och som vill ta en veckas ledigt i vinter och huvudet ner söderut för att få lite vinter miles in eventuella rekommendationer om planerade resor och sådant? Förra året åkte jag ner till Aten, GA och hade 10 dagar / 700 miles i Aten och norra Atlanta regioner. Mycket av detta var dock solo och letar efter något där jag kunde dela med andra likasinnade. Känn dig fri att passera längs någon recommendations.I skulle säga San Diego, har jag funnit att vägarna i sydöstra inte cykla vänliga ... no axeln.
Jag ska till Mallorca Spanien sent i november med vissa människor, thats where its at. fred joe
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0