PDA

Vad gör man med det massiva cykel väska?

Visa fullständig version: Vad gör man med det massiva cykel väska?

John Bailey

Hej

Jag planerar min första cykeltur och ville veta av personer vilka lösningar de kan ha av dikning att massiv cykel väska eller låda under hela resan ... jag antar att i den meningen att min första turné kommer / kan vara en cirkulär turen så jag kan plocka upp påsen på vägen hem.

Att inte allt detta andra sätt att ta sig till Schweiz är att boka i förväg för riktade cykeln utrymmen på Eurostar och SNCF.

Att flyga är inte ett alternativ för mig eftersom jag är livrädd för det.

Många tack

john

andymiller

Hej

Jag planerar min första cykeltur och ville veta av personer vilka lösningar de kan ha av dikning att massiv cykel väska eller låda under hela resan ... jag antar att i den meningen att min första turné kommer / kan vara en cirkulär turen så jag kan plocka upp påsen på vägen hem.

Att inte allt detta andra sätt att ta sig till Schweiz är att boka i förväg för riktade cykeln utrymmen på Eurostar och SNCF.

Att flyga är inte ett alternativ för mig eftersom jag är livrädd för det.

Många tack

john

Jag skulle rekommendera att få ett tardis väska från Ground Effekt i New Zealnd (google för det). Den väger cirka ett kilo och veck i en liten påse som du kan skicka till din slutdestination. Du kan få en fullständig cykel till det plus tält och rack. Det är bra för Eurostar / SNCF (enda nackdelen är bristen på hjul).

Det finns ingen särskild cykel utrymmen på Eurostar - du måste skicka cykeln 24 timmar i förväg.

John Bailey

Hej Andy

Tack för tipset bort - de är exakt sak jag behöver ... något som är lätt att lagra på cykeln. Jag tänker att det får komma med oss så dumpar den någonstans kommer bara leda till problem och jag får stanna göra cirkulära turer - jag kunde skicka hem det också - det andra jag har sett är ett företag som heter Velox, De detaljhandeln i Storbritannien för 39.99 och ser ok ut för mindre jouney på Eurostar / ICE / SNCF - de rullar också upp i en förutsättning vattentät påse mäta runt 120x120x360mm och väger omkring 800g. Men de har inte användbara hjulet sektioner.

Skål

john

andymiller

Hej Andy

Tack för tipset bort - de är exakt sak jag behöver ... något som är lätt att lagra på cykeln. Jag tänker att det får komma med oss så dumpar den någonstans kommer bara leda till problem och jag får stanna göra cirkulära turer - jag kunde skicka hem det också - det andra jag har sett är ett företag som heter Velox, De detaljhandeln i Storbritannien för 39.99 och ser ok ut för mindre jouney på Eurostar / ICE / SNCF - de rullar också upp i en förutsättning vattentät påse mäta runt 120x120x360mm och väger omkring 800g. Men de har inte användbara hjulet sektioner.

Skål

john

Allvarligt, bara hålla den i tjänst - antingen till ett hotell eller "poste restante" till ett postkontor (men kolla öppettider och helgdagar).

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish