PDA

ideell turer här i Frankrike

Visa fullständig version: ideell turer här i Frankrike

rouleur23

Hej, ska jag fatta mig kort. Jag anordnat flera utflykter till självkostnadspris till er roadie. Varför? Jag bor här och har tid, för att köra och jag får åka gratis.
Första resan redan planerat. Över Pyrenéerna och 14 kolumner från 4 till 9 maj 2008. Om 10 går det borde inte kosta mer än £ 280 (pund) pp. Om 18 går det kommer att bli runt £ 230. Inkluderar flygplatsen hämta i Biarritz och hoppar av vid Perpignan flygplats, 5 nätter accomm på hotell, 5 frukostar, 5 x buffet style luncher vägarna i natursköna platsen, 2 stöd ryttare och stöd fordon med chaufför för att flytta dina väskor.
Det kommer att vara omkring 3 per år. Ideell varje gång beause jag kan!

Få på min lista på gorman.p @ wanadoo.fr.

Tills jag tog upp cykling, tänkte jag VO2max var hairspray! Well, I'm worth it!

Säker Ridin 'folk

Pascal

davidrayson

Hej Pascal, som låter som en fantastisk resa och jag skulle älska att gå med er men jag kan inte göra en sådan resa enhet omkring 20 juli. Jag kommer från Australien så att organisationen inte är så flexibel. Om du har några förslag som skulle vara till stor hjälp. David - email david@rayson.cc

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vBET 3.2.2