PDA

New Bike - Norco Storm?

Visa fullständig version: New Bike - Norco Storm?

pulse_it

Hej

Jag är precis på väg att köpa min första hardtail mountain bike. Jag har tittat på massor av cyklar, men har stött på en cykel jag har aldrig hört talas om förut - Norco Storm - verkar vara en bra cykel till ett bra pris. Har någon fått någon erfarenhet / kunskap om dessa cyklar?

Jag har också tittat på Specialized Hardrock / HR Sport.

Någon hjälp skulle uppskattas.

Tack

DaveWV

Jag har en '96 Norco Java. Det har varit slå på ett ton och fortfarande lever. De är ett utmärkt handilng cykel, mycket snabb och kärlek snabb nedförsbacke (så mycket som en hardtail kan). Jag tror inte du kan gå fel med en Norco.

ireman_1

En sak du kan alltid förvänta dig av ett Norco är en välgjord stomme. De tenderar att vara stabil och robust. Om cykeln du tittar på har komponentnivå / mix du vill gå för det. Föredrar jag skulle vara Norco över Special Ed. Have fun.

K.

Damien Clark

Jag köpte en Norco (laddare, ej Storm) och jag älskar det ... jämfört några cyklar innan beslut fattas och Norcos verkar komma upp trumf för värdet på komponenternas kvalitet jämfört med andra märken (jag tittade på Giant, Diamond Tillbaka och Kona). Fick min första titt på den nya Giant Iguanas dag (vilket är den nivå jag tittade på pris-vis) och de inte jämföra för värde (enligt min åsikt).

Banatean

Norco = kanadensiska kvalitet, bra val!

bostarob

Hur mycket betalade du för Norco laddaren?
03 eller 04? USA eller Kanada?
tack
-Andy

king_matt87

Jag äger en Norco NX2000 Dual Shock Jag är en väg cyklist men yer ramar görs bra. Jag betalade $ 900 för min nya, eftersom det var i butiken för en stund. Det var $ 1400. bara det är en genomsnittlig storlek som mig några dude beställde den ion aldrig plockade upp det så jag är glad. men yer jag gjorde F * & K fram rimfrost på en donw kulle. men det är ett äventyr serie cykel så ..... men jag tror att fälgen var lite eller en blindgångare. Jag menar hjulet var böjd på mitten och ramen och bakhjulet och rak som en dö. så bye det Norco men jag har o säga den enda anledningen att jag fick den var att den hade skivbromsar på framsidan.

king_matt87

och var blå. men jag vet att priset är bra, är som trek så kära som någon sa Canandale Quilty nice price. väl min Norco NX2000 skulle vilja åtmistone $ 2.500 i dessa 2 märken. Jag wated en trek men de billigaste Dual Shock var $ 3.000 Merida är ett annat bra priser cykel. men såvitt saker om u se en 7.005 legering ram med samma Runing redskap i Merida och Norco bra men i TREK CANANDALE dear. u betala för Armsrtong när byeing en Trek EVN I MTB. manily USA stuff is kära när det finns riktigt bra saker ut bättre pris Easton är en stor Carbin sport maker men hella kära säger inte att det inte är goood men den är kär.

Damien Clark

Ledsen för det försenade svaret på din fråga - hade några problem med att logga in sista par försök.

För att besvara din fråga Re: pris Norco Charger betalade AUD jag $ 899 (australiensiska dollar), men det är faktiskt en 2002 modell (Jag jämförde 2002 och 2003 modeller och gick sista åren baserat på värdet av den samlade componentry) . Jag vet inte om 2004 Norco modellerna är ute ännu men chansen att du skulle ha dem innan vi får dem down under.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vBET Translator 3.2.2