PDA

bra åkning i sydöstra MI?

Visa fullständig version: bra åkning i sydöstra MI?

pardo900

Hi everyone,

Jag har precis flyttat till Detroit området och jag letar efter en bra 1-2 dag rider att göra med min 60-årige far. Han har gjort en platt-talet i en dag innan men det var ganska grov. Vi skulle kunna köra 2-3 timmar från Detroit.

Någon några förslag?

Tack så mycket!

desokol

Hi everyone,

Jag har precis flyttat till Detroit området och jag letar efter en bra 1-2 dag rider att göra med min 60-årige far. Han har gjort en platt-talet i en dag innan men det var ganska grov. Vi skulle kunna köra 2-3 timmar från Detroit.

Någon några förslag?

Tack så mycket!
Även SE Michigan är inte den mest cykel trevligt område runt, finns några fina ritter. En kommande rida i nedströms området är "Metro Grand Spring Tour".
En annan mycket fin bil (mycket kuperad) sker varje vår och höst i Charlevoix området. Båda har flera avstånd upp till 100 miles.

daveornee

Hi everyone,

Någon några förslag?

Tack så mycket!

Jag håller med övriga poster om Detroit area cykling. Det kan dock vara förändras till det bättre ... Jag vet inte.

Om du funderar på väg norrut, titta in i turer och linjer som erbjuds:

http://www.cherrycapitalcyclingclub.org/

Traverse City-området är mycket mer cykling orienterad. Den CCCC lägger på mycket fin ritt och har många vandringsleder i området och stakat ut på en svett bevis karta.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish